Nominerad och kursdag

 Jag har även detta året blivit nominerad till årets babyblogg, tusen tack! Så rösta gärna på mig genom att klicka här, jag har nummer 74.
 
Idag har jag varit på kurs på mitt jobb, de har fått ett nytt system som jag och några flera skulle lära sig. Det gick jättebra och det var roligt att träffa alla kollegor. Men det var ju aningens jobbigt att lämna lilkillen som fortfarande sov (se bild, hur sött??) när jag for. Han hade haft så mysigt med sin pappa, men det känns så skönt att jag inte ska börja jobba förs den 24 juli.
 

Kommentarer:

1 Sarah:

Grattis till de :)

Svar: tack!
Pauline Hurtig

2 Mirre:

Så söt, samt ja det är jobbigt att lämna dem ibland, än mer när de var mindre,

Ja hoppas att det går bra för oss, men jag ligger typ 40 röster under hon som leder hehe ;)

Svar: visst är han! ja fy :(
jag har inget hopp om att vinna, bara kul att vara med :D
Pauline Hurtig

3 Netti Starby:

Vad kul att du också är med i nomineringen och jag röstar på er alla! <3 Kramis

Svar: åh tack! tror dock det bara går att rösta på en?
Pauline Hurtig

4 Amanda CL:

Röstat på dig :D

vilket sött foto!!!

Svar: åh tusen tack :D
Pauline Hurtig

5 Amanda:

Åh så söt bild<3

Svar: tack!
Pauline Hurtig

6 Sara Ekman:

så kul, har röstat nu! :)

Svar: tack så mycket :)
Pauline Hurtig

7 Henrik Olsson - Föreläsning:

Röstat :)

Svar: tack!
Pauline Hurtig

8 MALIN:

Men åh, vad roligt! Grattis till nomineringen! Kram

Svar: aw tack :)
Pauline Hurtig

9 Johanna Utterberg:

Vad kul med kurs och nominering, och alltså hur söt är han inte?!?!?! :D

Svar: ja :) men eller hur!!
Pauline Hurtig

10 Ida:

Så kul, jag ska gå in och rösta :)

Svar: tack snälla!
Pauline Hurtig

11 Amanda Jona [FOTOGRAF]:

Åh så roligt, jag ska genast in och rösta! :)

Svar: åh tack :)
Pauline Hurtig

12 Linda:

Åh, så roligt :-D

13 Bella:

Så roligt med nomineringen!

Svar: verkligen!
Pauline Hurtig

14 Anna:

Åh vad roligt jag har röstat på dig! :)

Svar: tack så mycket :)
Pauline Hurtig

15 Jessica Högberg:

Tror det är bra för pappa att få lite egentid;)
Grattis till nominering! Röstat

Svar: egentid med bebis menar du? det tror jag med :D tack så mycket!
Pauline Hurtig

16 Dixi Wonderland:

Lycka till :D

Svar: tack! :)
Pauline Hurtig

17 Sofia Werlin: mammalivet och hälsolivet :

Heja oss båda! :)

Svar: :D
Pauline Hurtig

18 Alice:

grattis till nomineringen 😀

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

19 ajlimullersandvik.blogg.se:

Åhnej, jag missade så jag har redan röstat på en annan som bad, och nu kan jag inte rösta igen. Suck.

Svar: det värmer att du hade velat rösta :D
Pauline Hurtig

20 Henrietta:

Men åh vad kul, grattis till nomineringen!

Svar: tack så mycket :)
Pauline Hurtig

21 Celine:

Har röstat, lycka till! :D

Svar: tack snälla!
Pauline Hurtig

22 Sabina, mamma vid 15 och nu 3 barns mamma!:

Men lilla sötnosen! <3

Svar: hihi <3
Pauline Hurtig

23 Erika:

Röstade givetvis :)
Vad skönt att fortfarande ha över en månads ledigt till!

Svar: åh tack så mycket! oja :D
Pauline Hurtig

24 My Nordqvist:

Åh grattis det är du värd :F

Svar: aw tack snälla!
Pauline Hurtig

25 My Nordqvist:

:D *

26 Louise:

Kul att du är nominerad ! Synd att ja bara kan rösta en gång :/

Svar: jättekul! ja men förstårligt, annars kan ju alla rösta på alla.
Pauline Hurtig

27 Gabriella :

Åh såå roligt, har röstat!! :D

Svar: tack så mycket!
Pauline Hurtig

28 LIL' BABUSTYLE - Vem sa att man inte kan läsa tankar?:

Kul att bli nominerad! :)

Svar: verkligen!! :D
Pauline Hurtig

29 Jessica Högberg:

Det menar jag verkligen - egentid med bebis=)

Svar: :D
Pauline Hurtig

Kommentera här: