Några lugna dagar

Det har varit så mycket som har hänt den senaste tiden så nu har de varit skönt att bara vara hemma och ta det lungt. Det har varit lite regnit så vi har sett filmen me before you, hat kärlek till den verkligen, så fin men så sorglig! Vi har även sett sista avsnittet av skam, älskar verkligen den serien alltså, och jag tror inte att de var sista. Jag vet att de säger de men dem har sagt mycket som inte stämt. I övrigt så har vi lekt med lego och star wars svärdet. Nu skiner solen så idag är vi ute, så härligt, Theodor älskar verkligen att vara ute. Men just nu är vi inne och håller på att fixa ihop lite lunch. Hoppas ni har en jättebra dag!
 
 
psst. jag har en tävling på instagram i sammarbete med twistshake, klicka här för att komma dit.

Kommentarer:

1 Netti Starby:

Jag hoppas också att det blir fler säsonger av Skam och så söta tofflor! <3 Kramis

Svar: ja hoppas! tack :)
Pauline Hurtig

2 Fröken Rödlök:

När Skam kom så tittade jag bara säsong 1 och 2, sen tröttnade jag. Men nu när jag ligger hemma sjuk har jag inte mycket annat att göra så nu är jag kollat om och är nu på mitten av säsong 3 .. Spännande!

Svar: ääälskar skam :D ja bra tidsfördriv, synd att de är så korta avsnitt..
Pauline Hurtig

3 Dema gravid i v 37:

Vilken mysig Instagram du har! Såg av en slump att du också verkar bo i Norrbotten:) vad roligt! Vilken härlig bild med tofflor:)

Svar: åh tack snälla :D bor i luleå :) var bor du? tack snälla!
Pauline Hurtig

4 Pink Unicorn Metalhead:

Mysiga tofflor :)
Ja det är riktigt mysigt att gå på bröllop faktiskt! har varit på två här på Malta och ett i Kroatien. Det har varit riktigt roligt! Nu väntar jag på att nå¨gon i Sverige ska gifta sig också så att jagh får gå på ett svenskt bröllop med :)

Svar: oja!
åh jag vill verkligen gå på bröllop
Pauline Hurtig

5 Dixi Wonderland:

Skulle du sätta ihop alla bilderna som du gjorde varje gång han blev en månad äldre? :) Du kanske redan har gjort det? Är rädd att jag missat inlägget :/

Svar: japp det kommer, så du har inte missat det :D kan skriva till dig ner det är uppe om du vill :) 12 månaders inlägget kommer idag och så kommer alla samlade lite senare :)
Pauline Hurtig

6 Mirre Sweetwords:

Ja det är jättetråkigt att SKAM har slutat, men vem vet det kanske kommer igen, men jag tycker nog det vart bra slut, det är med Yousef och Sana man vill se mera av

Svar: ja :( hoppas! ja men verkligen, tycker det är flera ouppklarade...
Pauline Hurtig

7 Jennifer:

Man ska aldrig säga aldrig om Skam, kanske dyker upp när man minst anar det :P

Svar: hah men verkligen!
Pauline Hurtig

8 Ida Lindborg ♡:

Så skönt med lugna dagar!:D

Svar: oja!
Pauline Hurtig

9 elin:

Åh så fina tofflor!<3

Svar: åh tack :D
Pauline Hurtig

10 Frida G Svensson:

Så mysig blogg du har! fårtofflorna var ju de gulligaste!

Svar: åh tack snälla! ja visst är dom :D
Pauline Hurtig

11 Anna:

Åh så söta tofflor!

Svar: tackar :D
Pauline Hurtig

12 Natalia:

Så söta!

Svar: tack!
Pauline Hurtig

13 Celine:

Så härligt och så söta tofflor!

Svar: absolut :D
Pauline Hurtig

14 Bella:

Men åh så söt bild!

Svar: tack snälla!
Pauline Hurtig

15 Amanda:

Å så mysig bild<3

Svar: tack så mycket!
Pauline Hurtig

16 Gabriella :

Såå fin bild, älskar SKAM!!

Svar: tack! jag med :D
Pauline Hurtig

17 Josefin:

jag döör så söt bild haha. kram på er :)

Svar: hihi aw tack! :D
Pauline Hurtig

18 Amanda Sofi:

Perfekt att se på film när vädret inte är på topp!

Svar: ja men verkligen!
Pauline Hurtig

19 Louise:

Håller tummarna på mer SKAM 😀

Svar: då är vi 2 :D
Pauline Hurtig

20 Days by Johanna:

Skönt med lugna dagar efter några dagar med massor på.

Svar: ja väl behölvligt!
Pauline Hurtig

21 Amanda Forsman:

Skönt med några lugna dagar, det behövs ibland :)

22 Johanna Utterberg:

Skönt med lugna dagar, det behöver man också! :)

Svar: verkligen!
Pauline Hurtig

23 Amanda:

Men vad gulligt med matchande tofflor! Och så tråkigt att sista avsnittet av skam har sänts!

Svar: hihi :D ja hoppas det kommer fler!
Pauline Hurtig

24 Sara Ekman:

Vill verkligen inte att Skam ska vara slut :( :(

Svar: :'(
Pauline Hurtig

25 Erika:

Åh, "me before you" är SÅ bra! :)

Svar: ja verkligen! vi satt dock med tårar i ögonen och mutrade skitfilm, just för att det slutar "olyckligt och oklassiskt"
Pauline Hurtig

26 Matilda Berlin:

Men alltså guu vad söta tofflor!! ÄLSKAR!

Svar: åh tack så mycket :D
Pauline Hurtig

27 corneliaeriksson.blogg.se:

Det låter skönt med lite lugna dagar, det längtar jag efter :)

28 Linda:

Men åh vilka mysiga tofflor!

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

29 ajlimullersandvik.blogg.se:

Vad härligt att ni hade sol, här i Umeå kom den först idag :)

Svar: ja men sen kom de regn på em haha, nu är det dock strååålande sol och har varit hela dagen
Pauline Hurtig

30 Dema gravid i v 38:

Kul med Luleå! Är så fint där! Bor i Gällivare :)

31 Dema gravid i v 38:

Kul med Luleå! Är så fint där! Bor i Gällivare :)

Svar: vad kul :D
Pauline Hurtig

Kommentera här: