Min tjugofyra årsdag

Igår var det min födelsedag, hela 24 år fyllde jag. Jag blev väckt av Jonas och Theodor med frukost och så fina paket. Vi hade det riktigt varmt och solig idag så Theodor fick ha kortärmad sjömansdress och jag hade kort klänning. På eftermiddagen flyttade mamma ut till stugan och så kom min svärmor och svärmormor, samt Ronja, Marcus och Maja och firade mig. Vi bjöd på jordgubbmarängstårta och småkakor. När alla farit satt jag, Jonas, mamma och Theodor ute och åt tapas och frukt brickor till middag, mums.
Jag fick så himla mycket fint, bla. det ni ser på bilden; en underbar muminbricka som jag fick av mamma, samt ett halsband som jag fick av Theodor, sååå fint. Av Jonas och Theodor fick jag även en spadag och hotellfrukost, så gulliga! Jag fick även mon amie porslin, Therese Lindgren produkter, bok, godis och chips, filmer, ljus mm.Tusen tack till alla som firat och grattat mig.

Kommentarer:

1 Netti Starby:

Åh vad kul och grattis i efterskott! <3 Kramis

Svar: tack så mycket!
Pauline Hurtig

2 Heléna:

Så mycket fint du fick i present och roligt att bli få fint uppvaktad :D Hoppas du får en fin fredag! Kram <3

Svar: ja verkligen! :D tack hoppas du hade det med :)
Pauline Hurtig

3 Louise:

Grattis i efterskott :D

Svar: tack! :D
Pauline Hurtig

4 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

Stort grattis :).

Svar: tack så mycket :)
Pauline Hurtig

5 Johanna Utterberg:

Åh vilka härliga bilder och vilken mysig födelsedag det låter som om du fick!! :D

Svar: tack så mycket! ja verkligen :D
Pauline Hurtig

6 LIL BABUSTYLE - Vem sa att man inte kan läsa tankar? :

Åh så härlig dag! Grattis i efterskott!

Svar: absolut! åh tack :)
Pauline Hurtig

7 Bella:

Grattis i efterskott!

Svar: tack!
Pauline Hurtig

8 Sara Ekman:

Stort grattis :D

Svar: tack så mycket :D
Pauline Hurtig

9 Gabriella :

Åh så mysig dag!! :D

Svar: absolut! :D
Pauline Hurtig

10 Anna:

Grattis i efterskott! :)

Svar: tack!
Pauline Hurtig

11 Amanda CL:

Grattis i efterskott!!!
Vad mysigt det ser ut :D
kram!

Svar: tack! det var det :D
Pauline Hurtig

12 Natalia:

Så mysigt, så mycket fint du fick :D

Ps. Imorgon åker jag till Grekland vilket innebär att uppdateringen på bloggen blir lite segare än vanligt, men häng med på snapchat (nattist) för att se vad vi hittar på!!

Ha det bäst!

Svar: oja! ja verkligen :D åh ska lägga till dig på snap :D
Pauline Hurtig

13 Days by Johanna:

Grattis i efterskott

Svar: tack!
Pauline Hurtig

14 Erika:

Låter verkligen som superfina saker. Gillar verkligen brickan! :)

Svar: ja verkligen! åh visst är den fin :D
Pauline Hurtig

15 MALIN:

Stort grattis till dig i efterskott! Fina du! Kram

Svar: aw tack så mycket!
Pauline Hurtig

16 Linda:

Grattis i efterskott :-D

Svar: tackar :D
Pauline Hurtig

17 Jessica Högberg:

Halsbandet är så vackert! Låter som en bra dag;)

Svar: visst är det! ja det var det :)
Pauline Hurtig

18 Hanna:

åhh vad fint halsband :)

Svar: ja :D älskar det!
Pauline Hurtig

19 Matilda Berlin:

Men åhhh! GRATTIS i efterskott fining <333

Svar: åh tack snälla du!
Pauline Hurtig

20 Amanda:

Åh så kul och så fina grejer! Stort grattis! :)

Svar: ja :D tack!
Pauline Hurtig

21 Celine:

Grattis i efterskott! :D

Svar: tack :)
Pauline Hurtig

22 Anonym:

Så fina bilder!

Svar: tack så mycket! vem?
Pauline Hurtig

23 Anonym:

Så fina bilder! Grattis :)

24 Sara :

Så fina bilder! Grattis :)

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

25 ajlimullersandvik.blogg.se:

Grattis :D Mest avundsjuk är jag på tapas- och fruktbrickorna. OMNOM!

Svar: tack :D haha ja så gott!
Pauline Hurtig

26 Carolina Thoor:

Stort grattis i efterskott! Låter som en underbar födelsedag du har haft det idag :D

Sv; ja, men absolut :D

Svar: tack så jättemycket! :D
Pauline Hurtig

27 Jasmine:

Gratulerar i efterskott! En så fin dag du fick med nära och känner, god mat och fina presenter. Glädje! :)

(Sent) Svar: Tack för kommentaren.

Kram

Svar: tack så mycket! oja :D
Pauline Hurtig

28 Jennifer Queen:

Mysig födelsedag :D

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

29 Dixi Wonderland:

Stort grattis i efterskott :)

Svar: Tack så mycket!
Pauline Hurtig

30 Josäfin Andersson :

Åh ser ut som en härlig dag :D Grattis i efterskott!

Svar: det var det! tack :)
Pauline Hurtig

Kommentera här: