S(k)öndag

Idag har vi haft en typsik Söndag, vi har haft en så lung och skön söndag, bara varit hemma. Jag har fixat lite i trädgården och gått promenad med Theodor. Sedan började det blåsa rätt mycket men Jonas tog eftermiddagspromenaden så då passade jag på att sätta in kort i album, dricka te och kolla på Beck, typiskt söndagsmys. Jag är så himla trött, tror jag ligger lite minus efter natten jag var vaken med Klara, går forfarande lite i davla. Så jag ska ta och läsa lite nu och sedan blir det tidig sova. Hoppas ni haft en fin helg!
 
Theodor älskar verkligen att sova i vagnen, helst utan skor, strumpor och med foten uppe. Så sött!
 

Kommentarer:

1 Amanda:

Så skönt med en lugn dag<3

Svar: absolut!
Pauline Hurtig

2 elin:

Åh älskar sådana söndagar<3

Svar: jag med!
Pauline Hurtig

3 Gabriella :

Så härligt!!

4 Netti Starby:

Härligt med en mysig söndag och söt fot! <3 Kramis

Svar: ja :D visst är den!
Pauline Hurtig

5 My:

Åh vad mysig dag!
Men jättehemskt med Klara :( Beklagar verkligen :(

Svar: oja! ja :( tack <3
Pauline Hurtig

6 Days by Johanna:

Låter som en härlig söndag :)

7 Alice:

Söndagar är alltid hemma/mysdagar hos oss! Jag älskar det 🙊

8 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

Hoppas du får sova i natt :)

Svar: tack :) får alltid sova bra, var bara när jag var vaken med Klara
Pauline Hurtig

9 linda:

låter som en mysig söndag :)

10 Johanna Utterberg:

Vad skönt med en sån söndag!

11 MALIN:

Vilken underbar bild! Kram

Svar: åh tack så mycket!
Pauline Hurtig

12 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Lugna dagar är något vi alla behöver! :)

Svar: absolut!
Pauline Hurtig

13 Linda:

Alltså sååå söta fossingar!

Svar: eller hur :D
Pauline Hurtig

14 Frida G Svensson:

alltså den lilla foten! <3 inte klokt att ens barn varit så pluttiga!

Svar: visst är den söt! <3
Pauline Hurtig

15 Natalia:

Så härligt!

16 Dixi Wonderland:

Låter som en bra söndag :)

17 Bella:

Låter mysigt!

18 Matilda Berlin:

Åhh så härligt det lät! Man behöver verkligen dom där bara-vara-dagarna <3

Svar: det var det! ja men verkligen :)
Pauline Hurtig

19 ajlimullersandvik.blogg.se:

Åh det är så sorgligt med lilla Klara.. :(

Svar: ja fy :(
Pauline Hurtig

20 Amanda Sofi:

Låter som en bra dag!

21 Louise:

Men vilken mysig unge ! 😍

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

22 Jessica Högberg:

Perfekt söndag skulle jag säga

23 Celine:

Låter som en jättefin dag!

24 Jennifer:

Underbar söndag.. Jag spenderade 13 timmar på jobbet igår haha

Svar: det lät inte lika skönt :/
Pauline Hurtig

25 sarah :

söta fötter =)

Svar: visst är dom!
Pauline Hurtig

26 Ronja:

Vackert foto!!

Svar: tack så mycket!
Pauline Hurtig

Kommentera här: