Kappahl AW17

Jag älskar ju newbie och handlar nästan enbart kläder till Theodor därifrån, även lite från hm och lindex och så syr ju mamma massa fint åt honom! Newbie har släppt bilder på höstkollektionen och de verkar inte vara min och Theodors stil alls, men de kanske kommer mera, hoppas det. Dessa 3 älskar jag iaf, så de kommer att köpas!
 
 Även KAXS som är kappahls andra barnmärke visar lite höst nyheter som jag verkligen gilla, annars brukar jag inte gilla de kläderna så mycket, men dessa kommer absolut att hamna i Theodors garderob.
Bilderna är tagna från Kappahls hemsida.

Kommentarer:

1 Sara Ekman:

så mysig den längst upp till höger ser ut att vara! :)

Svar: eller hur! han och vi älskar hans sånna dresser, har flera liknande :D
Pauline Hurtig

2 Netti Starby:

Så söta plagg! <3 Kramis

3 Ida:

Så gulliga :)

4 MALIN:

Vilka fina grejer! Kram

5 Mirre Sweetwords:

Så fina älskar också deras kläder

6 Jeanette:

Så fina kläder :)

7 Ida - foto & häst:

Men så söta plagg :)

Svar: visst är de :D
Pauline Hurtig

8 Beatrice Jakobsson - Fotograf :

Vilka snygga plagg! :)

9 Amanda Jona [FOTOGRAF]:

Åh så mycket fint, älskar den mörkblå! :)

Svar: eller hur! åh jag med!!
Pauline Hurtig

10 Dixi Wonderland:

Vill inte att höstkläderna ska börja trilla in än :(

Svar: nä.. :( dessa har inte släppts än :D
Pauline Hurtig

11 Linda:

Så fina plagg :-D

12 Jessica Högberg:

Fina, blir toppen till höstgarderoben

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

13 Matilda Berlin:

Men guu vad söta!!

14 Natalia:

Älskar väskan :D

Svar: hihi ja så söt!
Pauline Hurtig

15 Bella:

Så mycket fint!

16 Jennifer:

Så söta plagg :D

17 ajlimullersandvik.blogg.se:

Jättemycket fint, skulle vilja ha allt åt mig själv :D

Svar: :D
Pauline Hurtig

18 Clara:

Ryggsäcken var ju underbar!

19 Amanda Sofi:

Så fint!

20 Erika:

Men åh så fint allt var :)

21 Johanna Utterberg:

Åh så fina plagg du hittat som du planerar att köpa! :)

22 Anita:

Fina plagg! :D

23 Alice:

Men så sött!

24 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

Verkligen jättesöta plagg :). Förstår att du gillar dem :)

Kommentera här: