Hotellfrukost och spa

I födelsedagspresent av Theodor och Jonas fick jag hotellfrukost och spa. Mamma fick det av oss när hon fyllde år också och idag var det lite grått och regnigt så vi bestämde oss för att ta det idag. Så jag och mamma for in till Clarion Hotel sense och åt av deras underbara frukostbuffé.  

 
Efter frukosten gick vi ner till spaavdelning. Det var ingen annan där så vi hade hela avdelningen för oss själv, sån lyx! Vi la oss i saltvattenspoolen, satt i de olika bastusarna, åt frukt och njöt av den fina utsikten, underbart!
 
 
Det var verkligen så bra! Tack igen älskade Jonas och Theodor. Jag trodde inte att jag skulle kunna slappna av så mycket som jag kunde, men jag saknade Theodor jättemycket så det är bra träning eftersom att jag ska börja jobba om 2 veckor..
 

Kommentarer:

1 Netti Starby:

Så himla mysigt och hotellfrukost är verkligen sjukt gott! :-D Kramis

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

2 Alice:

åh vad mysigt och gott!

3 MALIN:

Ser helt underbart ut :) Kram

Svar: det var det!
Pauline Hurtig

4 Ida:

Åh så härligt och gott :)

5 Amanda CL:

åh vad mysigt och våfflorna såg såååå goda ut!

Svar: absolut! ja det är så otroligt goda! :D
Pauline Hurtig

6 Carolina Thoor:

Åh vad mysigt det lät som ni hade det. Trevligt med spa något jag jättegärna vill testa på :D

Sv; ja, det var jätte trevligt med ledighet. Nu blir det jobb för mig i två dagar :)

7 Bella:

Åh vad mysigt!

8 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

Men du så ljuvligt för kropp och själ :). Härlig present :)

Svar: verkligen :D
Pauline Hurtig

9 Sara Ekman:

Men åh så härligt z3

10 Sara Ekman:

Men åh så härligt <3

Svar: oja <3
Pauline Hurtig

11 Days by Johanna:

Åh så mysigt :)

12 Days by Johanna:

Åh så mysigt :)

13 Anita:

Åh, underbart! :D

Svar: absolut :D
Pauline Hurtig

14 Natalia:

Underbart <3

15 Alice:

men så underbart 😍

16 My:

Åh vad mysigt :D

17 ajlimullersandvik.blogg.se:

Det här ser verkligen SÅÅÅÅÅÅ underbart ut, den där belgiska våfflan alltså YUUUUUM!

Svar: det var det :D ja älskar dom!!
Pauline Hurtig

18 Gabriella :

Åh så mys!!

19 Mirre Sweetwords:

Ohh så underbart, ser verkligen perfekt ut, mysigt att göra med mammsen

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

20 Johanna Utterberg:

Åh vad mysigt och trevligt, vilken bra present! :)

Svar: oja! ja men eller hur :D
Pauline Hurtig

21 Frida G Svensson:

åh vilken lyxig dag! jag ÄLSKAR att gå på spa!

Svar: ja men verkligen! ja så härligt :D
Pauline Hurtig

22 Liv Ringström:

Mn åh så mysigt!

23 Liv Ringström:

Mn åh så mysigt!

24 Linda:

Gud så mys!

25 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Hotellfrukost är verkligen det bästa! :P

Svar: ja älskar det :D
Pauline Hurtig

26 Dixi Wonderland:

Va mysigt :D Jag har varit på spa en gång och det var inget för mig xD Kan inte slappna av för fem öre xD

Svar: ja :D haha jaså, ja det passar nog inte alla
Pauline Hurtig

27 Matilda Berlin:

Men alltså guuu vad härligt!! Blir inte alls avis nej ;) Kram <3

Svar: oja :D hihi! kram
Pauline Hurtig

28 Jennifer:

Åh så mysigt :D

29 Amanda:

Gud så härligt det ser ut <3

Svar: det var det! <3
Pauline Hurtig

30 Pink Unicorn Metalhead:

Ja han var verkligen jätteglad :)
ååh vad mysigt! och gott! :)

Svar: ja det var det :D
Pauline Hurtig

31 Ida - foto & häst:

Men så mysigt och gott!!

Svar: oja!
Pauline Hurtig

32 Erika:

Åh vad mysigt det såg ut :)

33 Caroline:

Såg helt underbart ut!

Svar: det var det!
Pauline Hurtig

34 anneli:

Vad härligt det såg ut!
Vad gick det på? Funderat på ge det till min syster i födelsedagspresent :)

Svar: Det var det :)här hade de ett paket med frukost och spa för 390 kr st :D
Pauline Hurtig

Kommentera här: