En sommarkväll på altanen

 
Idag vaknade vi upp under ett molntäcke, men det kändes rätt skönt om jag ska vara ärlig. Vi har haft några riktigt varmadagar så nu känns det skönt att få "vila" lite. Igårkväll satt jag ute på altanen, i min fotölj innanför myggnätet och njöt av den härliga sommarenkvällen. Jag läste ut boken "sjukhuskatten Oscar" så bra verkligen, rekommenderas verkligen. Och på började boken " i sanningens namn" av Viveka Sten, den senaste av morden i Sandhamnserien, älskar verkligen de böckerna och filmerna. Jonas kom ut med chips, melon och iste till mig, så gulligt. Var så gott, mysigt och härligt att sitta där medans Theodor sov precis innan för den öppna altandörren, underbart!
 

Kommentarer:

1 Alice:

Åh så mysigt!

Svar: oja! :D
Pauline Hurtig

2 Sara Ekman:

Mums :)

3 Linda:

Älskar brickan!! <3

Svar: ja visst är den fin! fick den av mamma i födelsedags present :D
Pauline Hurtig

4 Netti Starby:

Vad mysigt och kul att boken var bra! :-D Kramis

5 Celine:

Så härligt!

6 frida christina:

Åh vad härligt!

7 Natalia:

Så härligt :D

8 Johanna Utterberg:

Åh vad mysigt det låter! :)

9 MALIN:

Vad gott och mysigt det ser ut :) Kram

10 Bella:

Åh vad mysigt!

11 Christina:

Det lät riktigt mysigt :)

12 Amanda:

Ser så underbart ut<3

Svar: det var det! <3
Pauline Hurtig

13 Louise:

Mysigt 😊

14 Erika:

Det ser verkligen supermysigt ut och vad avkopplande :)

Svar: det var det :D
Pauline Hurtig

15 ajlimullersandvik.blogg.se:

Det här låter ju bara sååååå idylliskt! <3

Svar: det kändes verkligen idylliskt!
Pauline Hurtig

16 corneliaeriksson.blogg.se:

Vad mysigt det låter! :) Jag ska försöka hitta mig någon bra sommarbok att börja läsa.

17 Liene Svärd:

Så gott med vattenmelon och chips!

Svar: oja!
Pauline Hurtig

18 Amanda Sofi:

Men så smart med myggnät, det hade jag behövt skaffa!

Svar: ja vi har ett sött litet myggnätstält fråk ikea, så bra mysigt och fint
Pauline Hurtig

19 Gabriella :

Åh så härligt!!

20 Anita:

Åh, mysigt :)

21 Days by Johanna:

Ja man behöver lite paus från solen med så en mulen dag ibland är aldrig fel. Lät som en härlig kväll.

Svar: absolut :D
Pauline Hurtig

22 Ida - foto & häst:

Men så mysigt! :)

23 Alice:

Underbart 😍 hoppas ni haft en bra dag!

Svar: ja :D tack hoppas ni också har haft det!
Pauline Hurtig

24 Asylmamma:

Åh vad härligt det ser ut 😍

Svar: det var det! :D
Pauline Hurtig

25 My:

Vad mysigt :D

26 Dixi Wonderland:

Va mysigt :D

27 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Att läsa är en perfekt sysselsättning :)

28 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

Åh så mysigt och härligt det låter :).

29 Pink Unicorn Metalhead:

åååh vad mysigt!! Hoppas det blir nice sommarväder nu när jag åker till Sverige igen om tre veckor :)

30 Matilda Berlin:

Men guuu vad härligt!!! <333

Svar: jaaa :D
Pauline Hurtig

31 Carolina Thoor:

Mysigt med lite bok läsning och härligt med lite moln. Här är det tvärtom, jag skulle mer än gärna vilja ha lite sol nu!

Sv; hon tackar nog :)

32 rabarberfaktor:

tror inte det finns nått bättre än en bra bok och sommarkvällar..lyckorus.

Svar: nä det är verkligen underbart!
Pauline Hurtig

Kommentera här: