En liten resa

Imorgon åker jag, Jonas och Theodor ner till Norrtälje till på söndag. Vi ska ner på en fest som en släkting till Jonas mammas sambo har. Det ska bli så roligt att träffa alla och mysigt med en resa, och så klart ser jag sjukt mycket fram emot Mall of Scandinavia. Vi 3 kommer att bo på ett hotell för att verkligen få in semesterkänslan, ska bli så mysigt med en liten resa innan jag börjar jobba.
 
 
Jag har bestämt mig för att ta en bloggpaus under dessa dagar så det kommer inget inlägg förs på Söndagkväll. Så vill ni hålla koll på mig under dessa dagar föreslår jag snapchat där jag heter frokenhurtig och instagram där jag heter lillafrokenhurtig. Har du inte instagram kan du klicka här och ändå se mina bilder.

Kommentarer:

1 Netti Starby:

Vad härligt att ni ska resa iväg och ni får ha det toppen! <3 Kramis

Svar: oja! tack så mycket :)
Pauline Hurtig

2 Josefine:

vad roligt och komma iväg lite! hotell ger alltid extra semester känsla :D

Svar: ja men verkligen :)
Pauline Hurtig

3 elin:

Tråkigt med en blogg paus<3

Svar: vad roligt att du tycker det men nu är jag tillbaka :D
Pauline Hurtig

4 Josefin:

Åh vilken fin almanacka!:)

Svar: tack, älskar den!
Pauline Hurtig

5 Wilma:

Åh en personlig almenacka!! Har jag med en, älskar det <3 ha en fin kväll!

Svar: ja dom är så bra och fina :D tack!
Pauline Hurtig

6 Sara Ekman:

Åh vad kul, ha det så härligt :)

Svar: ja, tack!
Pauline Hurtig

7 MALIN:

Vad mysigt! Hoppas ni får det jättebra! Kram

Svar: tack så mycket :)
Pauline Hurtig

8 Alice:

Vad mysigt!

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

9 Josefine:

Åh vad myyysigt!

Svar: oja :D
Pauline Hurtig

10 Ramona:

Härligt med en semester tripp :) Hoppas ni får det toppen <3

Svar: ja jätte! tack :)
Pauline Hurtig

11 Liene Svärd:

Låter som kul plan :)

12 Dixi Wonderland:

Hoppas att ni kommer få en jätte fin resa :D

Svar: tack snälla!
Pauline Hurtig

13 Linda:

Spännande med en liten resa :-D

14 Celine:

Så kul!

15 Natalia:

Ha så roligt :D

Svar: det hade vi :D
Pauline Hurtig

16 Emma:

Åh va härligt, hoppas de blir skoj :D

Svar: :D
Pauline Hurtig

17 Frida G Svensson:

NJUT nu av era minisemester! <3

Svar: ja det gjorde vi :D
Pauline Hurtig

18 Bella:

Åh vad mysigt!

19 Sarah:

Så mysigt de låter :)

20 Therese Bjärstig:

Hoppas ni får det trevligt och mysigt!

Svar: tack så mycket!
Pauline Hurtig

21 Amanda:

åh härligt, min mamma bor där :)

Svar: vad kul :)
Pauline Hurtig

22 Days by Johanna:

Hoppas ni får det underbart!

Svar: tack så mycket!
Pauline Hurtig

23 Ida - foto & häst:

Så roligt att åka iväg på en liten resa! :)

24 Ida:

Hoppas att resan blir underbar :)

Svar: tack så mycket!
Pauline Hurtig

25 Henrietta:

Åh vad kul!

26 Amanda CL:

ha det jätte trevligt :D
kram

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

27 Anna:

Åh så mysigt!

28 Amanda Sofi:

Så roligt!

29 Sofia Werlin - mammaliv & hälsoliv :

Njut av er lilla minisemester :)

30 Erika:

Så trevligt! Ha nu superkul :)

Svar: ja :) tack!
Pauline Hurtig

31 Ida Lindborg ♡:

så mys!

32 linda:

ha det så trevligt :)

33 Amanda:

Å vad mysigt<3

34 Beatrice Jakobsson - Fotograf :

Hoppas du får det underbart där!! :D

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

35 Matilda Berlin:

Men åhh vad mysigt!! Hoppas ni får det superbra!! <3

Svar: ja :) tack snälla!
Pauline Hurtig

36 Carolina Thoor:

Vad trevligt. Hoppas att ni kommer att ha det trevligt :D

Sv; tackar :D

Svar: tack så mycket!
Pauline Hurtig

37 Gabriella :

Åh så kul!! :D

38 Ellen Gräntz:

Så kul att shoppa på Mall of Scandinavia! Gillar verkligen det. :)

Svar: ja älskade det :D
Pauline Hurtig

39 Ida:

Hoppas du får en trevlig helg :)

Jag har skickat ett mail till dig :)

Svar: tack så mycket! ja såg det, ska svara när jag hinner :D
Pauline Hurtig

40 Johanna Utterberg:

Åh vad härligt, ha en toppenmysig tripp! :)

Svar: tack snälla!
Pauline Hurtig

41 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Hoppas att du får några härliga dagar! :)

Svar: tack det har vi haft :D
Pauline Hurtig

42 Mirre Sweetwords:

Ha en toppentrevlig helg och resa fin kalender =D

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

43 Jessica Högberg:

Önskar dej en underbar helg och fin start på jibbet

Svar: tusen tack!
Pauline Hurtig

44 Amanda Jona [FOTOGRAF]:

Åh så kul, hoppas ni får en underbar helg! :)

Svar: tack snälla du!
Pauline Hurtig

45 Hanna:

Kul med en resa men tråkigt med bloggpaus!

Svar: ja :) vad kul att du saknar mig men nu är jag tillbaka!
Pauline Hurtig

46 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

Hoppas ni får njuta i massor :). Men är värd bloggpaus under semester :)

Svar: tack! hihi ja :)
Pauline Hurtig

47 Asylmamma:

Åh vad härligt med en liten minisemester! Ha det så himla kul och njut av ledigheten och varandra💕

Svar: ja :D åh tack snälla
Pauline Hurtig

48 sarah :

åh ser rolig ut lilla resan mall älskar jag och gå i =)

49 Norahsmamma:

Vad mysigt!!!

50 Alice:

Åh så mysigt, hoppas ni får det toppen 💕

Svar: tack så mycket!
Pauline Hurtig

51 Jennifer:

Njut :D och bloggpaus får man ta med gott samvete :)

Svar: ja :D jo det var rätt skönt!
Pauline Hurtig

52 Amanda Forsman:

Vad roligt :)

53 Eleonora Adriana ♥:

Kul :)

54 Malin Monroe:

Ha så kul! :)

Kommentera här: