12 juli 2016 och 12 juli 2017

Bilden ovan tog jag på Theodor för 1 årsedan. I underbart söt sommardress som vi fick av Ronja på babyshowern. Så liten, pluttig och galet söt. Han hade just börjat le och var redan då rätt stark i nacken och väldigt frammåt. Lite lättare att få liggande bild, vi försökte idag men det var lönlöst. Jag ville ha liknande blid i likadan dress 1 årskillnad storlek 56 vs storlek 86. Men bilden nedan fick vi till iallafall, herregud vad han växer min underbara pojke. Nu går han nästan enbart, sjunde tanden är påväg upp och han är så smart, rolig och duktig, stora killen.

Bilderna är från min instagram: https://www.instagram.com/lillafrokenhurtig/

Kommentarer:

1 Natalia:

Gud så stor han har blivit!

Svar: ja helt galet!
Pauline Hurtig

2 Netti Starby:

Så himla söt han är! <3 Kramis

Svar: 😄❤
Pauline Hurtig

3 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Som han växer! :)

Svar: ja det är inte klokt!
Pauline Hurtig

4 Amanda Lindstrand:

Åh vad söt!

Svar: visst är han :D
Pauline Hurtig

5 Alice:

Åh det är så roligt att jämföra 😍 de växer så fort 💕

Svar: ja men verkligen! :D
Pauline Hurtig

6 Asylmamma:

Åh vad liten han har varit❤️ Jag har svårt att greppa att min varit så liten och då har det ändå bara gått fyra månader....

Svar: Ja man glömmer så fort ❤ viktigt att fota mycket...
Pauline Hurtig

7 Celine:

Han har ju blivit så stor <3

Svar: ja helt tokigt
Pauline Hurtig

8 MALIN:

SÅ kul att följa hans utveckling och uppväxt! Han är så fin! Kram

Svar: vad kul att du tycker det! åh tack :) kram
Pauline Hurtig

9 Louise:

Lika söt då som nu 😍

Svar: Ja eller hur 😄
Pauline Hurtig

10 Ida:

Men så himla, himla söt!

Svar:
Pauline Hurtig

11 Beatrice Jakobsson:

Så fin han är! :)

Svar: visst är han :D
Pauline Hurtig

12 Beatrice Jakobsson - Fotograf :

Han är så fin! :)

13 Linda:

Så himla söt!

14 Ramona:

Så himla fin :) Och vilken härlig blogg du har <3

Svar: visst är han! åh tusen tack!
Pauline Hurtig

15 Therese Bjärstig:

Så stor och så söt 💙

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

16 Frida G Svensson:

han är ljuvlig! min bästa vän har precis fått barn och hon skulle få låna massa av Estrids bebiskläder. Och herregud vad pluttigt allt såg ut. Jag kan liksom inte ens förstå att Estrid varit så liten! <3

Svar: Ja eller hur ❤ åh ja det kan jag tänka mig, sorterade Theodors kläder i våras och förstod inte att han varit så liten. Det är så häftigt!
Pauline Hurtig

17 Johanna Utterberg:

Så roligt att ha foton i samma dress, och vilken utveckling han har gjort på bara ett år. Såå söt! <3

Svar: ja men eller hur! ja verkligen :D
Pauline Hurtig

18 Dixi Wonderland:

Tycker du alltid har så fina kläder på honom :D

Svar: aw tusen tack!
Pauline Hurtig

19 Matilda Berlin:

Men jösses!! SÅ HIMLA SÖT!!! <3

Svar: hihi åh tack :D
Pauline Hurtig

20 Bella:

Så himla söt!

Svar: <3
Pauline Hurtig

21 Amanda Jona [FOTOGRAF]:

Alltså HUR har det gått så snabbt?? Så kul med bilderna i alla fall :D

Svar: ja helt galet :D tack!
Pauline Hurtig

22 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

Så fin :). Det går fort med barn verkligen :)

Svar: ja verkligen!
Pauline Hurtig

23 Days by Johanna:

Så sööööt både då och nu :)

Svar: Hihi ja visst är han! 😍
Pauline Hurtig

24 Jessica Högberg:

Galet hur fort dom växer

Svar: ja helt galet :D
Pauline Hurtig

25 zoida.blogg.se:

Så söt han är :)

Svar: Visst är han 😄
Pauline Hurtig

26 ajlimullersandvik.blogg.se:

Men så härligt :D :D

27 Anita:

Gulle :D

28 Amanda CL:

Åh vad söta foton! :)

Svar: tack snälla!
Pauline Hurtig

29 Sarah:

Oj va han har växt :)

30 Amanda Sofi:

Men så fin, och vad han växer!

Svar: visst är han :D ja så det knakar
Pauline Hurtig

31 Ida Lindborg ♡:

vilken sötis!

32 Erika:

Men åh, det här är så himla kul att se :)

Svar: vad kul att du tycker det :D
Pauline Hurtig

33 Hanna Karlsson:

Åh så söt!

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

34 Carolina Thoor:

Jättefin bild, även fast att han inte ligger ned. Jättefin dress och vad roligt att du fann en likadan i större storlek åt honom :D

Sv; inte det? Åh det är en bra affär tycker jag och dem har mycket bra. Och inte bara det tycker jag att jag känner mig säker då jag klickar hem mina produkter :)

Svar: tack så mycket! ja så roligt :D
Pauline Hurtig

Kommentera här: