Ny uke

Ja då har vi gått in i en ny vecka, eller ny uke som vi skulle säga här hemma eftersom vi pratar med norska än svenska här hemma just nu. Vi har nämligen även vi fasnat för serien skam, kan verkligen hålla med om att den är bra. Hoppas eran helg har varit bra. Det har våran varit, Jonas var ledig i lördags så då var vi och promenerade på isen så härligt! Igår var jag och Theodor hos mamma och badade badkar även det härligt. Vill önska er en fin vecka!
 
Så roligt med denna boken, jag började skriva 2015 och när den är slut kommer Theodor att vara 9 år gammal, tänk så mycket som hinner hända där emellan. Det är så roligt att läsa vad vi gjorde förra och då förra året.

Kommentarer:

1 Netti Starby:

Vad roligt att ni pratar norska hemma hos er :-D Kramis

Svar: haha ja :D
Pauline Hurtig

2 A M:

haha åh skam <333 Vad kul att skriva allt som händer!!
sv: Tack!! :D

Svar: så bra <3 ja verkligen!
Pauline Hurtig

3 ajlimullersandvik.blogg.se:

åååh, jag hade en sådan men klarade inte av att hålla uppe den tyvärr! :/ Se till att aldrig sluta skriva, vilka minnen du ska få då :D

Svar: jag har skrivit varje dag :D ja det gäller nog att man inte hamnar efter, oja!
Pauline Hurtig

4 jessy:

Vilken fin :D

5 Johanna Utterberg:

Sån fin dagbok! :)

6 Erika:

Jag måste ta mig i kragen och kolla på Skam :)

Svar: gör det! :)
Pauline Hurtig

7 Alice Lindström:

Skam är verkligen såååå bra!

8 Dixi Wonderland:

Hoppas att ni också får en bra vecka :D

9 Sara Ekman:

Åh vad kul med dagboken att sedan titta tillbaka :)

Svar: verkligen!
Pauline Hurtig

10 sandra:

skam <3

11 Photo by E M E R E L L A:

Åh vilken gullig grej att göra :)

12 Celine:

Haha så kul att ni också fastnat för SKAM!

Svar: :D
Pauline Hurtig

13 Emma :

hade också velat ha en sån, men hade glömt skriva bara :P

Svar: ja man får som ta det i rutin att skriva :)
Pauline Hurtig

14 JoJo:

åh jag älskar skam!! kul att du också har fastnat för den serien :)

15 Natalia:

Skam är bästa serien! :D

16 Lucy:

Ja herregud den serien är sjukt bra :D oj ja då kommer han allt ha något att se tillbaka till :D

17 Gabriella :

Åh jag äääälskar Skam!! Här pratas det också norska haha

18 Jeanette:

Skam är verkligen så bra! Stannade uppe alldeles för länge för att se dom sista avsnitten haha :)

19 Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★:

Haha tror alla som ser Skam börjat tänka i norska :D

20 Tilda Barkselius:

Åh vilken underbar bok, härligt att du haft e bra vecka också!

21 MALIN:

Spännande! En sådan bok skulle jag också vilja ha till mitt barn! Kram

Svar: ja :) den är dock inte riktad till honom, jag började innan vi viste att han skulle komma, men jag hade i åtanke hur roligt det skulle vara för mitt barn att läsa sen :)
Pauline Hurtig

22 Josefine:

Åh vilken bra idé!!

23 Henrik Olsson:

En sån har jag haft i många år - fast det var egentligen först i år som jag började skriva i den :)

Ett härligt minne :)

24 Linda:

Åh, perfekt ide ju!

25 Therese:

Bra idè :)
Jag tycker det är skrämmande hur snabbt veckorna går nu för tiden :O

26 Amanda Jona [SPONTAN]:

Haha åh, pratade också norska under den perioden jag kollade igenom alla säsonger av Skam, haha ;)

27 erikasblogg.se:

Skoj med 10-årsbok. Jag önskar man var lika bra på att skriva dagbok som att skriva i bloggen, haha. Fast det blir ju en del av en dagbok det med. Kram!

Svar: ja min mormor skrev sånna här och det är så roligt att gå tillbaka och läsa i hennes, och så roligt nu att hålla koll vad man gjort!
Pauline Hurtig

Kommentera här: