Den 25 januari

Idag är det ju den 25 januari och hela vår lilla familj har namnsdag - nästan. Både Jonas och Theodor heter Paul i mellanamn och jag heter ju Paul-ine. Lite roligt hihi.
 
Den 25 januari betyder också att det är min morfars födelsedag. 88 år skulle han ha blivit idag, min älskade morfar, ursh som jag saknar honom. Slänger in ett litet collage med bilder på mig och morfar från när jag var liten. Han lät mig alltid vara med, det tog nog dubbelt så lång tid men var nog trippelt så roligt för oss båda.
 

Kommentarer:

1 Photo by E M E R E L L A:

Tack :) Vilka mysiga bilder!

Svar: tack :)
Pauline Hurtig

2 A M:

Fint av dig!
Lite kul att så många har samma namn i familjen, så är det i vår släkt också :D
sv: Ja det finns det verkligen!

Svar: <3 ja det blir ju lätt så :)
Pauline Hurtig

3 Jessica Högberg:

Vilka härliga bilder!!

Svar: tack!
Pauline Hurtig

4 Netti Starby:

Fina bilder på din morfar och grattis till eran namnsdag! <3 Kramis

Svar: tack så mycket!
Pauline Hurtig

5 Flisan:

sv: älskar tvd :D

fina bilder :)

Svar: tack!
Pauline Hurtig

6 Erika:

Vilka helt underbara bilder, vilket fint minne!

Svar: tack, ja verkligen!
Pauline Hurtig

7 MALIN:

Grattis på eran dag, och till din morfar! Jag förlorade själv min i somras och saknar honom varje dag. Kram

Svar: tack så mycket! ja saknaden är hemsk, beklagar din sorg!
Pauline Hurtig

8 Lucy:

grattis till er alla <3 och det var ett jätte fint kollage ^^

Svar: tack! <3
Pauline Hurtig

9 Henrik Olsson:

Då får man väl gratulera er alla :)

Svar: hihi tackar!
Pauline Hurtig

10 Alice Lindström:

Lite småcoolt att ni alla har namnsdag idag :)

Underbart kollage, förstår att du saknar han lite extra idag :/

Svar: hihi ja :) tack, ja verkligen.
Pauline Hurtig

11 Emma :

Grattis på namnsdagarna :D

Svar: tack :)
Pauline Hurtig

12 Sarah:

Gratts på namnsdagarna :)

13 Celine:

Grattis på namnsdagarna och så fina bilder på dig och din morfar <3

Svar: tack så mycket!
Pauline Hurtig

14 Natalia:

Så fina bilder!

Svar: tack så mycket! :)
Pauline Hurtig

15 Ellen Gräntz:

Haha men så mysigt och smidigt att alla heter (ungefär) likadant! Så gullig familjegrej.

Svar: hihi ja :)
Pauline Hurtig

16 Therese:

Jätte härliga bilder :D

17 Gabriella :

Såå fina bilder <33

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

18 Anita:

Fina bilder <3

Svar: tack <3
Pauline Hurtig

19 Days by Johanna:

hihi grattis på namnsdagen till er alla =)

Svar: hihi tack!
Pauline Hurtig

20 jessy:

Grattis till dom

21 LIL BABUSTYLE:

så fina bilder! :)

Svar: tack :)
Pauline Hurtig

22 Emelie Andersson:

Åh så fint collage :)

Svar: tack :)
Pauline Hurtig

23 Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★:

Åh men grattis till er :D

24 My:

Vad roligt med mellannamnen :D Superfina bilder <3

Svar: ja :D tack
Pauline Hurtig

25 Sara Ekman:

Grattis! :) Och så fina bilder:)

Svar: tack!
Pauline Hurtig

26 Ida:

Åh grattis grattis!! :)

Svar: hihi tack!
Pauline Hurtig

27 Julia:

Så himla fina och rörande bilder!

Svar: aw tack!
Pauline Hurtig

28 Amanda Jona [SPONTAN]:

Så fint inlägg! Grattis på namnsdagarna :)

Svar: tack så mycket!
Pauline Hurtig

29 Dixi Wonderland:

Vi ska på begravning imorgon för min sambos morfar :( Känns ofattbart att han inte finns med oss längre. Förstår verkligen den saknaden som du känner <3

Svar: åh beklagar :(
Pauline Hurtig

30 Frida:

Ja det var riktigt mysigt :)
Grattis på namnsadagen till er då!! :D
ååh.. jag saknar min morfar med, varenda dag <3

Svar: tack! ja det går aldrig över :(
Pauline Hurtig

Kommentera här: