Veckans plus och minus

+ Badat med Ronja och Maja.
+ Fått hem lite pyssel jag ska göra till Theodor.
+ Cellprovet var inte alls var så farligt som jag trodde.
+ Paradise hotel har börjat igen.
+ Theodor har fått sin första tand.
+ Theodor tar sig fram överallt och upptäcker.
 
- Theodor tar sig fram överallt och upptäcker.
- Theodors tand gör ont.
- Min sista visdomstand växer och gör galet ont.
- Fick en påminnelseräkning, missa att de skicka på mail.
- Jonas blev sjuk igår kväll.
 
Hoppar ni haft en fin vecka!
 

Kommentarer:

1 Netti Starby:

Vad kul att Theodor har fått sin första tand! <3 Kramis

Svar: hihi ja, idag såg vi att andra är på väg upp :o
Pauline Hurtig

2 Alice Lindström:

Roliga + och lite mindre roliga -. Tråkigt att Jonas blivit sjuk!

3 Natalia:

åh så roligt att läsa alla plus :D

4 Therese:

Härlig lista och fin bild :)

Svar: Ja den är så fin :D Den är gjord av DROMMENOM11BARN på Nouw :D​

Svar: tack!
Pauline Hurtig

5 Celine:

Mysigt inlägg! Hoppas Jonas blir frisk snart!

Svar: tack! ja han mår lite bättre!
Pauline Hurtig

6 Nelly:

Haha jag kan förstå att det är både + och - att Theodor börjar upptäcka saker, vänta bara tills han börjar springa omkring..! ;)

Svar: haha verkligen!
Pauline Hurtig

7 Johanna Utterberg:

Lite tråkiga minus, men låter ändå som en fin vecka :)

Svar: ja mer + en minus :D
Pauline Hurtig

8 Tilda Barkselius:

Härligt ändå att plussen överväger minusen denna vecka. Hoppas Jonas blir frisk fort och att Teodors tand fort växt ut så han slipper ha ont!

Svar: helt klart! tack :)
Pauline Hurtig

9 ajlimullersandvik.blogg.se:

Hoppas att ni inte blir smittade.

MEN OBS! Om tanden fortsätter göra ont - operera ut den SNARAST! Min infekterade visdomstand utlöste min alopecia, och gör nu att jag tappar ALLT huvudhår och blir helt skallig med jämna mellanrum. OPERERA UT DEN!

Svar: ja hoppas!
nej men ursh då. Tyvärr är det inte bara att operera bort, inte här iallafall. Jag hade en förr förra året som blev jätte inflammerad och jag tjatade på att operera borten, men de bara spolade. Men till slut märkte de också att den måste opereras bort..
Pauline Hurtig

10 A M:

Hihi vad tycker du om PH än så länge? Någon favvo? :)
sv: Tack! :D

Svar: Gillart! nej för tidigt att säga för mig tror jag :)
Pauline Hurtig

11 Photo by E M E R E L L A:

Åh vad roligt att han fått sin första tand :)

12 Jennifers.nu - Fotograf & mamma tack vare IVF:

haha ja det är både kul och jobbigt att de kan ta sig runt överallt ;P

Svar: haha verkligen!
Pauline Hurtig

13 Mirre - Sweetwords:

Ajajaj lika bra att ta bort visdomstanden för hualigen så obehagligt det låter.

Hehe kikade också på Paradise då jag var mammaledig, man var vaken mer då senare tider =D

Svar: Tyvärr är det inte bara att operera bort, inte här iallafall. Jag hade en förr förra året som blev jätte inflammerad och jag tjatade på att operera borten, men de bara spolade. Men till slut märkte de också att den måste opereras bort..
jag ser på play dagen efter :)
Pauline Hurtig

14 MALIN:

Vad roligt att han har fått sin första tand :) Kram

15 Carro:

Kul att bada och älskar pH :)

16 Sara Ekman:

Hoppas Jonas blir frisk snart och att ni andra inte blir smittade :/

Svar: tack!
Pauline Hurtig

17 Bella:

Rolig lista!

18 Linda:

Usch för tandvärk :(

Svar: ja :(
Pauline Hurtig

19 Liene Svärd:

Jobbigt att din visdomstand gör ont när det växer. Roligt att Theodor får sin första tand samtidigt.

Svar: ja :( haha ja synkade!
Pauline Hurtig

20 Amanda Jona [SPONTAN]:

Kul att få läsa! Håller tummarna för att era tänder slutar värka fort :)

Svar: tack snälla!
Pauline Hurtig

21 Dixi Wonderland:

Jag måste tillbaka och göra om mitt cellprov då dom ej kunde bedöma det första :(

Svar: ja minns att jag läste det på din blogg :(
Pauline Hurtig

22 Matilda Berlin:

Tråkigt med minusen, men med så många fina plus gör det inget =) Kram <3

Svar: nej plusen väger över helt klart :D
Pauline Hurtig

23 ajlimullersandvik.blogg.se:

Jag tjatade att operera ut min första, i fyra år. De bara spolade. Gick till privat tandvård med de andra tre och har nu opererat bort all min visdom ;)

Svar: kanske får gå till privat då :)
Pauline Hurtig

Kommentera här: