Sista februari

Semeldagen idag, äter ni semla? Jag är inte så glad i de men brukar äta en per år, jag blev bjuden på en för ett tag sedan så idag blir det nog ingen. Idag har vi varit på 8 månaderskontroll på BVC, allt var jättebra, han följer kurvan perfekt och ligger lite före i utvecklingen. Våran stora duktiga kille. Som nu är lite förkyld, snorig och hostig, låter som en liten gris emellanåt. Men han är glad och frammåt ändå, lite mera trött, gosig och snuttig bara.
 
Efter BVC gick vi den dagliga promenaden, men Theodor ville fortsätta och sova så jag köpte hem mat till lunch som jag fick äta själv framför paradise hotell, lite mamma lyx. Nu har han just vaknat och sitter i min famn och leker med sugröret (väldigt roligt). Fotade denna bild för någon kväll sen och kolla så sött han sover. På magen, helst i vår säng på tvären. 
 
 

Kommentarer:

1 freja lindsjö:

jag är heller inte jätte förtjust i semlor längre, men en får jag väl äta iallafall :)

2 Netti Starby:

I år blir det hemgjorda semlor för det är mycket godare. Söt bild! <3 Kramis

Svar: okej :D tack snälla!
Pauline Hurtig

3 Dixi Wonderland:

Hoppas att lillen blir frisk snart :)

Svar: ja hoppas! tack :)
Pauline Hurtig

4 Moa Kandelin:

Vad söt bild :)

Svar: tack snälla!
Pauline Hurtig

5 Johanna Utterberg:

Vad gulligt han sover! :) Jag tycker inte alls om semlor, så hoppar det jag med! :)

Svar: eller hur :D
Pauline Hurtig

6 Alice Lindström:

Åt precis min första semla för i år :)

7 Veronica Möller:

Jag har inte ätit någon semla detta året och tror faktiskt jag skippar det. Är inte så glad för semlor faktiskt. :) Kram! ♡

8 sandra:

såå gullig bild!

Svar: visst är den :D
Pauline Hurtig

9 Erika:

Vilken söt bild! Och skönt att allt var bra på kontrollen :)

Svar: tack! ja verkligen, vi trodde inget annat men det är ju skönt att få höra :)
Pauline Hurtig

10 Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★:

Gullig bild :D. Jag älskar semlor :D

Svar: tack! :D det är verkligen antigen eller typ :)
Pauline Hurtig

11 jessy:

Hoppas han kryar på sig! :(

Svar: tack!
Pauline Hurtig

12 Ida:

Jag är inget fan av semlor men idag måste man äta en :D

13 Gabriella :

Skönt att allt var bra!!

14 carolines:

Blir ingen semla för mig.. Är alldeles för mätt efter kinamatsbuffé haha!

Svar: åh vad gott med kinabuffé, det ska jag äta nästa vecka :D
Pauline Hurtig

15 Mirre - Sweetwords:

Ohh han får krya på sig, hihi sådär låg vår tös med mycket =D

Mys med egentid

Svar: tack! ja det är nog rätt vanligt, så sött!
Pauline Hurtig

16 Emma :

Sötrumpa!
Inga semlor här alls :)

Svar: eller hur :D
Pauline Hurtig

17 Ida:

Gillar inte semlor jag heller,så jag har vaniljkräm i min! haha :) Kram

18 Sara Ekman:

Hoppas han kryar på sig lillen!

Svar: tack! :)
Pauline Hurtig

19 Henrik Olsson:

Någon semla har jag inte ätit idag, men däremot en pizza efter att man kommit hem från Ludvika! :)

Hoppas att han kryar på sig snabbt!!

Svar: åh mums med pizza! tack :)
Pauline Hurtig

20 Amanda Jona [SPONTAN]:

Jag är inte heller särskilt förtjust i semlor, men av någon anledning har jag ändå ätit typ tio stycken den senaste tiden, haha!

21 Matilda Berlin:

Precis samma sak här! Tänkte hålla mig tills igår, men åt en på födelsdagsfika innan, så igår va jag inte ens sugen ;) Kram

22 Linda:

Sååå söta små fötter!

Svar: jaaaa så gulliga! han har dock jättestora fötter för sin ålder haha
Pauline Hurtig

23 Carolina Thoor:

Haha vilken härlig bild! Skönt att alla kontroller såg bra ut :)

Sv; haha, ja det var väldigt roligt haha!

Svar: tack :) ja!
Pauline Hurtig

24 Jessica Högberg:

Ha ha, skön bild. Tänk att så små kan ta så stor plats!

Svar: eller hur :D haha
Pauline Hurtig

25 Nathalie Tegelstam:

Men så söt bild, haha underbar!

Svar: tack så mycket!
Pauline Hurtig

26 Therese Bjärstig:

Jag hoppade också semla, ingen favorit så det blev en palt extra istället 😜

Svar: åh vad gott med palt!
Pauline Hurtig

Kommentera här: