Av hela mitt hjärta

 
Timehopen idag visade att det är 3 årsedan jag tatuerade in denna text. Ab imo pectore, av hela mitt hjärta. Jag gjorde den för att påminna mig själv om att göra saker som jag tycker om att göra, våga drömma och satsa på mina drömmar, och för att jag tycker det är snyggt, är verkligen nöjd med den, den är som en del av mig som jag inte tänker på.
 
 
Har du någon tatuering? Eller vill du göra? Jag har en till, en fjäril på vristen. Skulle villa göra någonting för Theodor med, till när jag börjar jobba. Men vet inte riktigt vad eller var, hans namn är ju väldigt snyggt att skriva och födelsedatum men känns lite vanligt och tråkigt, eller?
 

Kommentarer:

1 Netti Starby:

Jag vill tatuera mina barns namn på ena skuldran med någon cool text. Om du tycker att det känns tråkigt med bara text kan du lägga till någon symbol eller nåt? Typ stjärntecken eller ett hjärta? Kramis

Svar: snyggt! jag funderar på att göra på armen, ja bra idé men jag vill ha det så enkelt som möjligt.
Pauline Hurtig

2 Carro:

Fin tatto :)

Svar: tack!
Pauline Hurtig

3 jessy:

Jag har 25 styckna så blir en lång kommentar om jag ska förklara alla haha!

Svar: oj, vad roligt!
Pauline Hurtig

4 Emelie:

Så himla fin!! Jag har två tatueringar (bilder på dem här: http://juniflickan.blogg.se/2015/october/flickan-med-tatueringar.html) Vill göra fler!! Skulle villa göra en sankt pers nyckel på handleden, det var morfars favoritblomma när han levde så skulle vilja göra den som finns på hans gravsten<3 skulle också vilja göra venussymbolen, typ strax under skulderbladet ovanför bröstet. Blev väldigt sugen på att göra denna (http://tattoologist.nataliehanks.com/2017/02/05/yes/) också!! Och äsch jag tycker inte namn eller födelsedatum är tråkigt, men tänkte precis som ovanstående person har skrivit, att du skulle kunna tatuera hans stjärntecken symbol och kanske dessutom födelsedatum under/över det? :)

Svar: åh tack så mycket! vad snygga! blomman lät väldigt fint, fin anledning också! ja funderar på namn och datum, vill ändå ha det så enkelt det går :)
Pauline Hurtig

5 Bella:

Åh vad fint!

Svar: tack :)
Pauline Hurtig

6 sandra:

så fint!

Svar: tack!
Pauline Hurtig

7 Erika:

Så fin :) Har själv fyra stycken men vill också ha en tatuering med kommande bebis namn. Jag lär nog vara så enkel och köra namn + datum tycker det är fint fast det är vanligt :)

Svar: tack! vad kul! ja jag kommer nog och göra det med, känns så fint!
Pauline Hurtig

8 Gabriella :

Åh såå fin!!

Svar: tack snälla!
Pauline Hurtig

9 Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★:

Fint :). Jag har en älva bak på ryggen. Den gjorde jag för att jag alltid tyckt om älvor och sagoväsen, det stämmer in på mig :)

Svar: tack! låter fint :)
Pauline Hurtig

10 MALIN:

Vilken vacker tatuering! Kram

Svar: tack så mycket!
Pauline Hurtig

11 A M:

Väldigt fin tatuering med en bra betydelse! Jag är sugen på en syskontatuering när jag har fyllt 18! :D
sv: Tycker jag låter som en superbra idé!
Kram <3

Svar: tack! ja det är fint :)
Pauline Hurtig

12 Amanda:

Åh vad fin! Jag har ett litet hjärta med en inflätad g klav och f klav nere vid vristen :)

Svar: tack så mycket, åh låter fint!
Pauline Hurtig

13 JoJo:

fin tattoo!! :) själv har jag 7 stycken, men ska skaffa fler innan jag är nöjd. haha!

Svar: tack :) vad roligt!
Pauline Hurtig

14 Sara Ekman:

så fin! :)

Svar: tack :)
Pauline Hurtig

15 J:

Åh vilken fin!!

Svar: tack snälla!
Pauline Hurtig

16 ajlimullersandvik.blogg.se:

Jättesnygg :D Jag har gjort två tatueringar, men på samma ställe så det blir liksom en bild. En är ett klassiskt hjärta med banderoll som det står Family på. Den andra är ett porträtt av min kära undulat Bilbo :)

Svar: tack! låter jättefint :)
Pauline Hurtig

17 Linda:

Gud vilken fin!!

Svar: tack snälla!
Pauline Hurtig

18 Anita:

Så fin! :D

Svar: tack!
Pauline Hurtig

19 Natalia:

Så fint, älskar tatueringar :)
Har ett hjärta med evighetstecken (ja go mamma har likadana) :) Har även en på andra handleden där det står Stay Strong :)
Om två veckor har jag en tid igen, då blir det en större ;;)

Svar: tack! aw vad fint!
Pauline Hurtig

20 Dixi Wonderland:

Jag har en stor på höger arm av My little ponys ;)

Svar: vad kul!
Pauline Hurtig

21 Jessica Högberg:

Den var fin med ett fint budskap
Jag har en svart ros på höger axel
Vänta tills du vet vad du vill!!

Svar: tack! fint :) ja självklart!
Pauline Hurtig

22 Johanna Utterberg:

Åh vilken fin tatuering, jag har två stycken själv :)

Svar: tack! :) kul!
Pauline Hurtig

23 Cissi:

Jag och min man ska tatuera in en ljudvåg. Han har spelat in och tagit ut en ljudvåg på hur våra barn säger "för dig". Vi gifte oss till winnerbäcks "för dig" och det har alltid betytt mycket. Att tjejernas röster finns med i det gör det hela mer speciellt

Svar: aw vad fint!
Pauline Hurtig

24 Jasmine:

Så fint! Vackra bilder på ett tänkvärt budskap. :)

(Sent) Svar: Tack för kommentaren.

Kram​​​​

Svar: tack!
Pauline Hurtig

25 LIL BABUSTYLE - Chronic pain warrior:

Så snyggt! vill tatuera mig men vet inte vart. Och jag är så galet nålrädd..

Svar: tack! tycker inte alls det gjorde så ont faktiskt, det går ju över fort!
Pauline Hurtig

26 Frida:

Ja det var riktigt kul :)
Jättefin tatuering!

Svar: tack! :)
Pauline Hurtig

27 Photo by E M E R E L L A:

Åh vilken gullig tatuering :) Jag har faktiskt 5 stycken och vill göra fler :D

Svar: tack! vad roligt!
Pauline Hurtig

28 Matilda Berlin:

Men åhh vilken fin tatuering!! =)

Svar: tack så mycket!
Pauline Hurtig

29 Eleonora Adriana ♥:

Fin!

Svar: tack :)
Pauline Hurtig

Kommentera här: