Mellandagarna

Jag var ledig på juldagen och annandagen och de var så himla mysiga. Vi hade inga måsten utan bara var. Juldagen startade med att mamma kom hit, vi monterade ihop Theodors kök som han fått i julklapp av henne. Theodor ville vara delaktig och så klart fick han det trots att han sjäpte mer än hjälpte så är de ju klart att han ska få vara med! Men jag är ändå imponerad över hur duktig han är, satte skruvar i hålen och tog med skruvmejsel, så jäkla sött! Och oj som han älskar sitt kök, leker där jättemycket!
 
Juldagseftermiddagen och annandagen spenderade vi hos mamma, när Theodor sov spelade vi monopol och åt gott, så himla mysigt alltså! Onsdag och Torsdag jobbade jag på röntgen men idag har jag varit ledig. Så idag passade vi på att åka lite på rean, vi köpte rätt mycket men bara 2 grejer på rean tror jag haha. Men nu har både jag och Jonas var sin ugly xmas sweater och Theodor fick sig en snögubbeonepiece.
 

Kommentarer:

1 Netti Starby:

Nä vad gulligt och så himla fint! <3 Kramis

Svar: hihi eller hur :D
Pauline Hurtig

2 Linnéa:

Åh, en kock i familjen nu då :). Jag är expert på att hitta kläder m.m utanför rean *oops*

Svar: haha ja han är helnöjd som får göra lika som pappa :D haha jag med!
Pauline Hurtig

3 Norahsmamma:

En liten kock vad gulligt:)))

Svar: :D
Pauline Hurtig

4 Jasmine:

Vad roligt att köket i miniatyr uppskattas så av Theodor!

(Sent) Svar: Tack för kommentaren!

Kram

Svar: ja verkligen :D
Pauline Hurtig

5 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Det är bra att han får vara med och bygga :)

Svar: ja verkligen! jag fick också vara med från att jag var liten :)
Pauline Hurtig

6 ullie:

åhh söt kommer bli jätte skoj verkligen

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

7 Denise:

Mysigt att bygga ihop det tillsammans ☺️

Svar: oja :D
Pauline Hurtig

8 Matilda Berlin:

Men alltså guuu vad mysigt ni verkar ha haft det!! <33

Svar: ja verkligen :D
Pauline Hurtig

9 Anita:

Gulle ! :D

Svar: :D
Pauline Hurtig

10 ajlimullersandvik.blogg.se:

Men så gosigt!

Och ja, sista nackdelen är verkligen megaäcklig!

Svar: absolut :)
Pauline Hurtig

11 Alice Lindström:

Vad gulligt att han har ett eget litet kök!

Svar: eller hur! :)
Pauline Hurtig

12 my:

Mysigt :)

13 Celine:

Så sött <33

14 Dixi Wonderland:

Hoppas att ni får ett mysigt nyår :D

Svar: tack detsamma! :D
Pauline Hurtig

15 Carolina Thoor:

Trevligt! Härligt att han uppskattar sitt kök så mycket och härligt att ni tillät honom att få hjälpa till även fast att han stjälpte mer än hjälpte hehe!
Och härligt att ni fyndade lite på REAN, jag tror att jag endast köpte två saker igår på rean :'D

Sv; tusen tack :D

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

16 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

Mysigt med köket :). Blev jättefint :)

Svar: ja :D tack!
Pauline Hurtig

17 Alice:

Cornelia har också ett sådant kök som hon älskar 😍

Svar: ja det vekar vara populärt :D
Pauline Hurtig

18 Iselin Renée:

Så søt :)

19 Louise:

Men åh va gullig han är vilken bra julklapp! :D

Svar: eller hur :D
Pauline Hurtig

20 Jessica Högberg:

Vilket fint kök!! Var har ni köpt det??

Svar: det är från ikea :)
Pauline Hurtig

21 Johanna Utterberg:

Åh vilka mysiga dagar ni har haft! :)

Svar: verkligen!
Pauline Hurtig

22 Gabriella :

Åh så roligt med ett kök!! Jättefint 😍

Svar: oja :D tack!
Pauline Hurtig

Kommentera här: