Christmas on ice

Igår var jag och mamma och såg christmas on ice. Det är en tradition vi haft länge, även innan de började göra det till en stor show utan bara hade juluppvisning eftersom min balettlärare är koreograf, hennes man tränare och deras söner åkare. Det är verkligen så himla mysigt, välgjort, roligt och vackert. Det är Luleå konståkningsklubb som åker och så har de liveband, artister och eldshow. Iår hade även åkarna eld i vissa nummer och de var verkligen så vackert och effektfullt. Jag hade inte tänkt att ta med kameran men bestämde mig i sista stund för att göra det i alla fall och det är jag glad att jag gjorde, så här kommer några bilder.
 
 

Kommentarer:

1 Netti Starby:

Åh vad kul och det ser verkligen vackert ut! :-D Kramis

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

2 Celine:

Åh hade jag varit i Luleå så hade jag också gått, mysen <33

3 Linnéa:

Så himla vackert med konståkning och isdans <3

Svar: ja verkligen! <3
Pauline Hurtig

4 Louise:

Men åh va fint! :D

Svar: eller hur!
Pauline Hurtig

5 Jessica Högberg:

Så mysigt!! Fina bilder!

Svar: oja! tack snälla :D
Pauline Hurtig

6 MALIN:

Vad roligt! Det ser jättefint ut! Kram

Svar: absolut :D det är sååå fint!
Pauline Hurtig

7 Amanda CL:

vekar jätte häftigt och coola foton

Svar: tack så mycket!
Pauline Hurtig

8 Jennifer:

Fina bilder :D Gillar du konståkning så ska du läsa Beckas blogg :D http://beckalindhe.se

Svar: tack! :) gillar mest att följa de jag känner men ska kika :)
Pauline Hurtig

9 Hanna Karlsson:

Wow, vilken show. Den hade jag velat se. :-)

Svar: ja den är magisk!
Pauline Hurtig

10 Alice Lindström:

wow så häftigt!

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

11 Dixi Wonderland:

Dom får det att se så lätt ut! Vilken mysig kväll :D

Svar: ja verkligen! ja så mysigt :)
Pauline Hurtig

12 Kattis:

Vilken häftig show det ser ut att vara!:D

13 Denise:

Vilken mysig tradition! :)

Önskar er en riktigt fin jul <3

Svar: ja :D tack detsamma!
Pauline Hurtig

14 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

Åh ser vackert ut, förstår att det är roligt och vilken trevlig tradition med :D

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

15 Malin:

Vilken mysig tradition! Din blogg är super fin och mysig, så rolig att läsa. Kram.

Svar: oja! åh tusen tack!
Pauline Hurtig

16 Amanda:

Men åh vad mysigt och roligt <3

17 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Det där hade varit riktigt kul att se :)

Svar: ja det är superkul!
Pauline Hurtig

18 Jeanette:

Jäklar vad duktiga dom verkar vara!

Svar: ja det är dom! bland de bästa i sverige!
Pauline Hurtig

19 Johanna Utterberg:

Åh så magiskt! :)

Svar: oja! :D
Pauline Hurtig

20 Maria:

Så vackra bilder! Älskar konståkning, tittar alltid på det när det visas på tv :)

Svar: tack snälla! åh ja det är så fint!
Pauline Hurtig

21 Felicia:

men ååh, underbara bilder

Svar: tusen tack!
Pauline Hurtig

Kommentera här: