Årets vintermuminmugg

Har ni någon julstämning? Jag har så mycket julkänsla, vi har massa snö och det är adventpyntat, snart ska vi börja julpynta och det ska bli såå mysigt! Igårkväll satte jag och Jonas oss ner med kalender och skrev ner alla planer innan jul. Det här känns som att det är så galet himla mycket men nu när vi fick ner allt på papper så känns det mycket bättre, det var inte så mycket som det känts.
 
 
 När vi var till Haparanda så köpte jag årets vintermuminmugg och även skålen. Jag tycker att den är såå himla fin. Älskar mina muminmuggar!

Kommentarer:

1 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

Åh så fina :D. Riktigt härligt mönster verkligen :)

Svar: tack :D eller hur!
Pauline Hurtig

2 Netti Starby:

Åh vad fina! :-D Kramis

3 Emelie Andersson :

Åh vad fina! :)

Svar: visst är dom!
Pauline Hurtig

4 natalia:

Jättefin!

5 ullie:

men oj va fina ja det är mycket nu fram till jul intensiv tid

Svar: visst är dom :D ja verkligen, men det är mycket kul och mysigt!
Pauline Hurtig

6 Ida:

Men oj vad fint!! :D

Svar: eller hur :D
Pauline Hurtig

7 Anita:

Kanonfin!! :D

Svar: ja verkligen!
Pauline Hurtig

8 Alice Lindström:

åh vad fina!

9 Dixi Wonderland:

Va fin :D

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

10 MALINDENISE:

åh vilken gullig kopp!

11 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Så fin den var :)

Hur många muggar har du nu? :)

Svar: tack visst är den!
åh jag vet faktiskt inte. Men jag har tänkt att göra ett blogginlägg med alla så då ska jag räkna :D
Pauline Hurtig

12 MALIN:

Hur fin som helst! Kram

Svar: verkligen!
Pauline Hurtig

13 Celine:

Men åh så gulliga!

14 Matilda Berlin:

Men åhh vad fina!! <33

Svar: åh ja visst är dom!
Pauline Hurtig

15 Louise:

Men va fina! :D

16 Carolina Thoor:

Åh vilken fin!! Mysigt men vad är egentligen skillnaden mellan adventspynta och julpynta? :)

Sv; ja, det var jätteroligt! :)

Svar: tack :D åh tack för din fråga, ska skriva ett inlägg där jag berättar hur jag tänker!
Pauline Hurtig

17 Kattis:

Ibland är det himla skönt att få skriva ner allt som ska göras så känns det plötsligt mindre stressigt!☺ så himla fin mugg och skål!

Svar: ja men verkligen!
Pauline Hurtig

18 Amanda Sofi:

Å så fina!

Svar: tack!
Pauline Hurtig

19 Jennifer:

Jätte fina :)

Svar: eller hur!
Pauline Hurtig

20 Alice:

Åh vad fin! Mysigt att samla på något 😍

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

21 Ellen Gräntz:

Åh så fint! Tycker också att Mumin-muggarna är så fina. Har inga egna dock.

Svar: älskar muminmuggarna! du får önska dig :)
Pauline Hurtig

22 Felicia :

Älskar Mumin! Jag köpte Mumin te här om dagen, jättegott :D

Svar: jag med! vad kul jag har några olika mumin te :D
Pauline Hurtig

Kommentera här: