Året via min instagram del 2

Jag tänkte nu ta och fortsätta min lilla årsresumé med hjälp av några bilder från min instagram. Nu skall ni få se från Juli till December.
Jag satt ute på altanen i min fotölj, läste och åt gott medans Theodor låg och sov alldeles innanför den öppna altandörren. Vår underbart vackra katt Klara blev plötsligt sjuk och fick somna in, jag saknar henne så. Jag började träna mig att vara borta från Theodor och startade med en spadag med mamma som vi startade med hotellfrukost. Jag, Jonas och Theodor flög ner till Norrtälje, Theodors första flygresa och han sov både dit och tillbaka, så duktig! Vi var nere för att fira en insambosläktning till Jonas och hälsa på, vi bodde på hotell, shoppade på mos och hade det verkligen helt fantastiskt. Vill du se mer från det kan du klicka här. Hemma lekte jag och Theodor med rabarberhattar medans Jonas gjorde rabarberpaj.
Jag var tvungen att lämna min lilla kille så där sött sovande för att börja jobba igen. Det gick faktiskt förvånansvärt bra men jag saknar honom fortfarande så när jag är borta. Men trots att jag börjat jobba så han vi med massa mysiga saker så som kräftskiva, bad i havet, leka nallebjörn och blåbär samt ha picknick på gården.
 
Och sedan till kanske årets största händelse, nämligen att vi köpte hus. Åh som vi trivs alltså, älskar vårt fina hus, på bilden ser ni Theodors rum som jag är sååå nöjd med. Theodor fick vattkoppar, hur många som helst, men tog det väldigt bra. Han blev snabbt frisk igen och vi for ut till hertsöträsk och vandrade runt. Faster Anna tog bilder ute på Theodor och hela vår lilla familj, vill du se mer kan du klicka här, här och här. Den första snön föll och Theodor älskade det.
 Kring Halloween hade vi inflyttnings och halloweenfest, Jag var utklädd Daenerys, Theodor en drake och Jonas Jon Snow, det var verkligen en lyckad fest. Theodor var på 18 månades kontroll när han blev 17 månader och allt såg så bra ut. Vi firade Jonas på farsdag med paket på sängen. Jag och Jonas vågade oss på barnvakt på kvällen för första gången och gick på skolföreställningen LÄSK där vi även satt i jury, innan det åt vi middag ute och jag är så glad att vi gjorde det, Theodor och mamma hade det så bra hemma. Vi for på den årliga resan till Ikea och kukkolaforsen, så himla bra dag alltså. Theodor älskar att vara ute och leka i snön. Så har ju julen varit men de tänker jag att ni nyss sätt så det skippar jag här.
 
Det har varit ett underbart år, verkligen helt fantastiskt och jag ser framemot vad nästa har att erbjuda, tror det kommer bli ett spännande år, 2018, med en del nytt även det året.
 

Kommentarer:

1 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Han är ju bara för söt när han sitter med rabarberbladet(?) som mössa :P

Svar: hihi ja eller hur :D
Pauline Hurtig

2 Sofia Werlin - mammaliv & hälsoliv :

Men vilken härlig resumé 😍

Svar: vad kul att du tycker det!
Pauline Hurtig

3 Netti Starby:

Du lägger upp så fina bilder! <3 Kramis

Svar: aw tusen tack!
Pauline Hurtig

4 Gabriella :

Såå roligt att se, galet fiiina bilder!!

Svar: tack snälla! glad jag blir :D
Pauline Hurtig

5 ullie:

men tusen tack fina du <3

vilket fint hus ni har verkar mysigt o så lille sötfisen me .. fina kort

Svar: tack :)
Pauline Hurtig

6 Jennifer:

Mega fint flöde :)

Svar: tack så mycket!
Pauline Hurtig

7 Linnéa:

Alltså, sååå himla fina bilder <3

Svar: tack så mycket! :D
Pauline Hurtig

8 ajlimullersandvik.blogg.se:

Mitt år var inte fantastiskt, så det är skönt att se ditt mycket finare år <3

Svar: vad tråkigt :(<3
Pauline Hurtig

9 Matilda Berlin:

Du tar verkligen så himla fantastiska bilder vännen!! Älskar verkligen ditt flöde =) Kram <33

Svar: men åh tusen tusen tack :D <3
Pauline Hurtig

10 Denise:

Så många fina bilder det har blivit under året! :)

Svar: tack :)
Pauline Hurtig

11 Alice Lindström:

Fina bilder och vad roligt att minnas tillbaka!

Svar: tack! ja verkligen :)
Pauline Hurtig

12 Dixi Wonderland:

Så fina bilder :D Ska bli jätte kul att följa dig nu i nya året :D

Svar: tack så mycket! vad roligt att höra :D
Pauline Hurtig

13 Johanna Utterberg:

Låter som fantastiska månader, husköpet måste ju varit så kul!! :)

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

14 Maria:

Jättefina bilder! Du har haft ett bra 2017!

Svar: tack! oja :)
Pauline Hurtig

15 Josäfin Andersson :

vilken rolig idé! OCH SÅÅÅÅ fina bilder :D

Svar: tack så jättemycket! :D
Pauline Hurtig

16 Beatrice Jakobsson - Fotograf :

Vad roligt att titta tillbaka! :)

Svar: ja :)
Pauline Hurtig

17 JoJo:

så kul att få ta del av och så många fina bilder :)

Svar: vad roligt att du tycker det, tack snälla!
Pauline Hurtig

18 MALIN:

Såååå fina och härliga bilder! Kram

Svar: tack så mycket!
Pauline Hurtig

19 Denise :

Vilka fina bilder! Ser riktigt härligt ut ☺️

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

20 Jessica Högberg:

Underbart år, nu taggar vi ett nytt minst lika bra!

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

21 Ellen Gräntz:

Så roligt att se dessa bilder! Älskar bilden på Theodor med väskan där i början, så söt :)

Svar: tack snälla! hihi ja visst är den söt :D
Pauline Hurtig

22 Anna:

Så fina bilder! :)

Svar: tack :)
Pauline Hurtig

Kommentera här: