Året via min instagram del 1

Ja hurrni, nu är det snart ett nytt år, 2018. 2017 har nog varit med favorit år, det har varit såå himla roligt att se Theodors alla framsteg, tänk i början av året kröp han och nu springer han. Det har hänt så mycket roligt och jag tänkte nu att vi skulle ta och titta till baka lite på årets som vanligt. Jag kommer att dela upp det i 2 delar så 6 månader i varje. Här nedan ser ni alltså, Januari, Februari, Mars, April, Maj och Juni. Jag kan verkligen inte förstå att detta är i år?! Var Theodor så liten iår?!
 
Vi började såklart med att fira in det nya året. Theodor hade sovit men vaknade upp och fick se tolvslaget. De nya året fortsatte med pulkapremiär, Fanny var och fotade jättefina bilder på Theodor. Jag gjorde en sovorm till honom att ha i stugan och vi var på badhuset för första gången. Theodors fina lilla hörna på krongårdsringen, kan sakna det men åh vad det är skönt att bo i hus.
 
Jag fotograferade Theodor i hans mormors gamla badbalja, älskar dessa bilder! Vi var på premiär på barnvagnsbio och såg skönheten och odjuret med Maja och Ronja. Vi fotade vinterbilder ute på isen i kilholmen. Vi hade något vi kallade typ halv 6 hos mig med några vänner där vi bjöd varandra på middag, här ser ni en del av efterrätten vi bjöd på. Vi firade Jonas födelsedag och påsk.
 
Det blev barmark och Theodor började ta steg. Vi var ute i stugan, grillade och njöt av solen. Jag köpte årets mumin sommarmugg. Det var morsdag och jag blev firat så fint, min första morsdag med liten på utsidan. Vi flyttade äntligen ut till stugan och Theodor fick gunga massor, vad han älskar att vara ute alltså!
 
 Theodor fick smasha en tårta inför sin 1 årsdag och vi fick så söta bilder som Anna tog. Vi var tvungna att skaffa en ny vagn och fick denna superfina Emmajunga fick vi av mamma. Theodor fyllde 1 år och blev sååå fint firad, vi firade midsommar och hade härliga lediga dagar ute i stugan.

Kommentarer:

1 Christina:

Vilken mysig sammanställning. Kul att få se året samlat så här :)
Hoppas du får ett fint resterande 2017 :)

Svar: tack snälla :D
Pauline Hurtig

2 Sara Ekman:

så fina bilder <3

Svar: tack så mycket!
Pauline Hurtig

3 Gabriella :

Såå himla fina bilder!!

Svar: tusen tack! :D
Pauline Hurtig

4 Jennifer:

Härligt flöde :D

Svar: tack så mycket! :)
Pauline Hurtig

5 Alice Lindström:

Vad mysigt med en tillbakablick!

6 my:

Såå mysiga bilder!! :D

Svar: tack!
Pauline Hurtig

7 Liseburoy:

Herlig bilder. Så ut til å være et flott år! :)

Svar: tack snälla, ja verkligen :)
Pauline Hurtig

8 Amandahans Skönhetsblogg:

Åh vilka fina bilder! Jag älskar att se sånna här Instagram recaps! Kram

Svar: tack så mycket! ja visst är det kul :)
Pauline Hurtig

9 Linnéa:

Sååå himla fina bilder 2017 <3

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

10 MALIN:

Så himla kul att se! Kram

Svar: vad roligt att du tycker det! kram
Pauline Hurtig

11 Netti Starby:

Så söta bilder på lill-plutten! <3 Kramis

Svar: tack så mycket :D
Pauline Hurtig

12 ullie:

det är så skoj o kika tillbaka o man se att barnen ändras så mycket under ett år o vad som hänt så skoj

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

13 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Många härliga bilder :)

Svar: tack :)
Pauline Hurtig

14 Dixi Wonderland:

Måste vara så roligt att ha så många fina bilder på honom :D

Svar: ja det är jag glad över :D
Pauline Hurtig

15 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

Jättefina bilder och sådan skillnad det är på bebisar första året, från att knappt kunna något till massor :)

Svar: tack så mycket! ja men verkligen
Pauline Hurtig

16 Jessica Högberg:

Men så härliga bilder och så mycket som hänt!

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

17 THERESA WILLIAMS:

Hej, jag är Theresa Williams Efter att ha varit i relation till Anderson i åratal, bröt han upp med mig, gjorde jag allt för att få tillbaka honom, men allt var förgäves, jag ville ha honom tillbaka så mycket på grund av den kärlek jag har för honom, Jag bad honom med allt, jag gjorde löften men han vägrade. Jag förklarade mitt problem för min vän och hon föreslog att jag hellre skulle kontakta en stavningskrock som kunde hjälpa mig att ställa en stavning för att få tillbaka honom, men jag är den typ som aldrig trodde att jag stavat, jag hade inget annat val än att prova det, jag mailade stavningskanalen och han sa till mig att det inte var något problem att allt kommer att vara bra innan tre dagar, att min ex kommer tillbaka till mig innan tre dagar, han kastade stavningen och förvånansvärt den andra dagen, det var runt 4 pm. Min ex ringde mig, jag var så förvånad, jag svarade samtalet och allt han sa var att han var så ledsen för allt som hände att han ville att jag skulle återvända till honom, att han älskar mig så mycket. Jag var så glad och gick till honom som var hur vi började leva tillsammans lyckligt igen. Sedan dess har jag lovat att någon jag vet som har ett förhållande problem, skulle jag vara till hjälp för en sådan person genom att referera honom eller henne till den enda verkliga och kraftfulla stavningskastern som hjälpt mig med mitt eget problem. email: {[email protected]} du kan maila honom om du behöver hjälp i ditt förhållande eller något annat fall.

1) kärleksspell
2) Lost Love Spells
3) Skilsmässa Spells
4) Äktenskapsstavar
5) bindande stavning
6) Breakup Spells
7) Förvisa en tidigare älskare
8.) Du vill bli befordrad på ditt kontor / Lotteri stavning
9) vill tillfredsställa din älskare
Kontakta den här stora mannen om du har något problem för en bestående lösning
genom {[email protected]}

18 Maria:

Fin återblick med superfina bilder!

Svar: tack snälla!
Pauline Hurtig

19 lucy:

Herregud va tiden har gått fort och tänk att han var så liten :D helt sjukt va underbart det är att se sitt barns utveckling :D

Svar: ja verkligen! det bästa som finns :D
Pauline Hurtig

20 Jonna:

Jätte fina bilder! <3

Svar: tack så mycket!
Pauline Hurtig

21 Emma :

Så fina bilder

Svar: tack!
Pauline Hurtig

22 Carolina Thoor:

Många härliga bilder och roligt att få se bilder plus kort text om det :D

Sv; tack ska du ha :D

Svar: tack så mycket!
Pauline Hurtig

23 Louise:

Men åh så fina bilder! :D

Svar: tack snälla! :)
Pauline Hurtig

24 Linda:

Så mysigt med en tillbaka blick på året som varit och så söt lilleplutten är😊

Svar: tack! ja visst är han :)
Pauline Hurtig

25 Anna:

Så fina bilder!

Svar: tack!
Pauline Hurtig

26 Ellen Gräntz:

Så många härliga bilder! <3

Svar: tack snälla <3
Pauline Hurtig

27 Amanda Jona [FOTOGRAF]:

Alltså verkligen så kul att få se, tiden går ju så himla fort! :)

Svar: vad roligt att höra :D ja verkligen..
Pauline Hurtig

Kommentera här: