Roligt på jobbet

För några dagar sedan hade vi det så lungt på jobbet, en lång lucka mellan patienter och vi hade gjort allt runt i kring man kan göra. Då googlade jag på roliga remisser och herregud vad vi skrattade. Tänkte ta och dela med mig utav några tokiga remisser (det är alltså inte remisser jag tagit emot utan de är hämtade från en sida, fast vi kan få rätt tokiga vi med). Tänk vad lite felplacering av ord och avsaknad av kommatecken kan göra. De är hämtade här ifrån och där finns det ännu fler om du vill skratta lite mera.
 
 

Kommentarer:

1 MALIN:

Haha men åh, vad underbart! Kram

2 Sofia Werlin - mammaliv & hälsoliv :

Haha vad mycket man kan hitta på Google 😂

Svar: Haha ja verkligen
Pauline Hurtig

3 Netti Starby:

Haha så himla kul! :-D Kramis

4 Sara Ekman:

Haha vad kul :D

5 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Sånt där är alltid kul! :P

6 Alice:

Hahaha men vad kul'!😂

Svar: Eller hur 😁
Pauline Hurtig

7 Ellen Gräntz:

Haha, skrattade högt åt detta!

Svar: Vad kul 😃
Pauline Hurtig

8 lillemmish:

vad roligt :)

kramizzz

9 Ida:

Haha, kunde verkligen inte hålla mig!

Svar: Åh vad kul! Samma här
Pauline Hurtig

10 ullie:

ha hah gud så kul den lånar ja till min fb :D

Svar: Haha ja gör de 😅
Pauline Hurtig

11 Alice Lindström:

haha vad roligt!

12 Jessica Högberg:

Det där behövde jag efter att ha läst en sjukt tråkig vetenskaplig text till skolan=))

Svar: Åh vad bra kul att höra!
Pauline Hurtig

13 Amanda Jona [FOTOGRAF]:

Haha men jag dör, så himla roligt! Vet inte ens vilken som var bäst, tror jag skrattade högt åt alla ;)

Svar: Haha vad roligt att höra 😁
Pauline Hurtig

14 Dixi Wonderland:

haha men gud xD

15 Julia:

Haha så himla roligt!

16 elin:

Haha så roligt!<3

17 Asylmamma:

Hahaha, älskar hur heltäckningsmattor helt plötsligt blev som ett husdjur 😂😂😂

Svar: Haha ja så tokigt! Eller att man har en kompis inne 😅
Pauline Hurtig

18 Hanna:

Haha åh kul :D

19 Kattis:

Haha så roligt (men roligt) det kan bli!😀

20 Natalia:

Så kul haha ;D

21 corneliaeriksson.blogg.se:

Hahahh!

22 Gabriella :

HAHAHHA så roligt!!

Svar: Eller hur 😁
Pauline Hurtig

23 Anita:

Haha, kul!

24 line:

¨¨¨¨ååå hahaha!

25 Carolina Thoor:

Haha alltså, what? ^^,

Sv; ja, den filmen är så grymt jäkla bra! :D

26 Norahsmamma :

Haha vad roliga:)

27 Amanda:

Haha så kul!!

28 Bella:

Haha jag tror stenhårt på gin intravenöst! Aldrig har alkoholen gått ut så snabbt i blodet, vilken festkväll.

Svar: Haha eller hur, de vore nåttA
Pauline Hurtig

Kommentera här: