Mina fina killar

Jag har haft sån himla huvudvärk och yrsel de senaste dagarna. Så jobbigt alltså, tror det kommer från nacken. Så igår när jag kom hem var jag så trött och ville bara mysa med mina killar (där av inget blogginlägg). När Theodor hade somnat såg jag och Jonas på game of thrones i sängen och åt chips och dipp så mysigt. Jonas natta Theodor ikväll och jag styrker tvätt och inväntar idol. Å imorgon är jag ledig och ska få mysa med mina underbara killar hela dagen.
 
Älskar denna bilden från min instagram jag smyg tog på dom i somras när de gick en sväng i trädgården innan läggdags.
 

Kommentarer:

1 Netti Starby:

Vad jobbigt med huvudvärk och yrsel och hoppas att det går över! Kramis

Svar: jo fy :( jag har fel i nacken så jag tror jag måste kolla upp de för att få det att gå över..
Pauline Hurtig

2 Mirre Sweetwords:

Jag kan också bli så då jag är stel i nacken, lite jobbigt, man blirlite orolig då man blir sådär, men brukar ge sig efter ett tag

Svar: ja jag har en nackskada :/
Pauline Hurtig

3 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Vilket fint kort! :)

Hoppas att du mår bättre i morgon! :)

Sv: Idag var det en föreläsning om sociala medier :)

Svar: visst är det!
åh tack :)
Pauline Hurtig

4 Natalie:

Så fin bild! Hoppas det blir bättre och krya på dig <3

Svar: tack snälla! <3
Pauline Hurtig

5 MALIN:

Så himla fin bild :) Kram

Svar: jag älskar den!
Pauline Hurtig

6 Sara Ekman:

Så jobbigt med yrsel :( <3

Svar: jo fy :(
Pauline Hurtig

7 Ida - foto & häst:

Så söt bild :) Hoppas det blir bättre med yrseln!

Svar: tack!
Pauline Hurtig

8 ullie:

vilken fin bild även om det va smyg bild
ja avskyr huvudvärk o får ofta pms migrän så jobbigt usch krya på kramar om

Svar: tack!
ja fy så hemskt :(
Pauline Hurtig

9 Jessica Högberg:

Att smygfota är underskattat;)
Hoppas dagen blir magisk

Svar: haha verkligen! åh tack :)
Pauline Hurtig

10 Amanda Jona [FOTOGRAF]:

Hoppas du mår bättre nu på din lediga dag! :)

Svar: tack snälla!
Pauline Hurtig

11 Tove:

Fin blogg, hoppas du får en grym dag :)

Svar: åh tack så mycket :)
Pauline Hurtig

12 Johanna Utterberg:

Hoppas du mår bra idag och kan njuta av din lediga dag :)

Svar: tack snälla!
Pauline Hurtig

13 My:

Hoppas huvudvärken och yrseln ger med sig! Mysig kväll annars :)

Svar: tack :) oja!
Pauline Hurtig

14 Alice Lindström:

Åh så fin bilder!
Hoppas huvudverken går över fort!

Svar: tack så mycket!
Pauline Hurtig

15 Dixi Wonderland:

Hoppas verkligen att du mår bättre idag :*

16 Clara:

Hoppas att du mår bättre snart! Lät mysigt med chipskväll och serietittande. <3

Svar: tack så mycket! oja :D
Pauline Hurtig

17 Amanda Sofi:

Hoppas att du känner dig bättre snart!

Svar: tack! men går nog inte över innan jag söker hjälp..
Pauline Hurtig

18 Days by Johanna:

Så fin bild!

Svar: visst är det :D
Pauline Hurtig

19 Cindy:

Så søte!

Svar: eller hur :D
Pauline Hurtig

20 Celine:

Så himla söt bild!

Svar: tack :)
Pauline Hurtig

21 Ida:

Usch segt med huvudvärk! :( Kram <3

22 Kattis:

Så drygt med huvudvärk och yrsel, hoppas du mår bättre idag!<3

23 Hanna:

Vilket fint kort verkligen!! <3

Svar: tack!
Pauline Hurtig

24 Denise:

Hoppas du har haft en härlig ledig dag :)

Svar: tack :)
Pauline Hurtig

25 Amanda:

Å vilken fin bild, krya på dig<3

Svar: tack!
Pauline Hurtig

26 pink Unicorn MetalHead:

Supermysig bild :)
ja det är verkligen fint i Mdina, älskar den staden

27 Natalia:

Jättefin bild på dem :D

Svar: visst är det :D
Pauline Hurtig

28 Ida Lindborg ♡:

Så gullig!

29 Gabriella :

Hoppas att du haft en jättebra ledig dag, såå fin bild!! <3

Svar: tack snälla!
Pauline Hurtig

30 Asylmamma:

Wow vilken fantastisk ögonblicksbild😍 Mysigt med idol, ska nog också slå på det!

Svar: eller hur :D ja älskar idol!
Pauline Hurtig

31 Bella:

Hoppas du mår bättre nu, kram!

Svar: tack! kram
Pauline Hurtig

32 sarah :

åh fin bild

Svar: tack :)
Pauline Hurtig

Kommentera här: