Men det var innan jag mötte dig

Imorgon har jag ledig dag, vi har inga direkta planer och det känns så skönt att bara vara hemma med mina killar. På jobbet brukar vi ha igång radion, jag tycker det blir mycket roligare stämning då. Nu spelas låten jag trodde änglarna fanns med Kamferdrops väldigt ofta och då tänker jag extra mycket på min Theodor. Längtar och saknar ännu mer, text raderna nedan är verkligen hur jag känner för honom.
 
Jag trodde änglarna fanns bara, bara i himmelen
Jag trodde änglarna fanns bara, bara i himmelen
Men det var innan jag mötte dig
Nu har jag en ängel här hos mig
 
 

Kommentarer:

1 Netti Starby:

Så himla fint skrivet! <3 Kramis

Svar: tack <3
Pauline Hurtig

2 Celine:

Ni är så söta <3

Svar: aw tack <3
Pauline Hurtig

3 Norahsmamma :

Fint inlägg :)

Svar: tack så mycket!
Pauline Hurtig

4 Norahsmamma :

Fint inlägg :)

5 Amanda Lindstrand:

Så himla fin bild!

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

6 pink Unicorn MetalHead:

Ja det var verkligen supermysigt :)
ååh vilken härig bild, och fint skrivet :)

Svar: tack!!
Pauline Hurtig

7 Henrik Olsson - Föreläsningar:

En underbar bild på er :)

Svar: tack snälla :)
Pauline Hurtig

8 Emma :

Så fint :)

9 Sara Ekman:

Så fint <3 Mysigt att vara lediga tillsammans

10 Denise:

Men så fin bild! :)

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

11 MALIN:

SÅ fint! Får mig att själv längta till dagen då jag skaffar familj! Kram

Svar: tack så mycket! åh vad kul :)
Pauline Hurtig

12 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

Förstår dig, tror den kommer spelas mycket på dop i framtiden :)

13 Carolina Thoor:

Ja, den låten har verkligen blivit en sommarplåga. Men den låten är bra och jättefint att du tänker på honom då du hör låten <3

Sv; ja, det tycker jag absolut att du ska ha :D

14 ullie:

men Tack raraste du <3
ja den låten är ju så himla fin spelar oxå den ofta

15 Alice Lindström:

Vad fint!

16 PhotoJelly:

Så fina ni är :)

Svar: aw tack!
Pauline Hurtig

17 Amanda Jona [FOTOGRAF]:

Alltså jag blir så rörd över dina inlägg om Theodor, man känner verkligen kärleken du har till honom! <3

Svar: aw tusen tack!
Pauline Hurtig

18 Jennifer:

Jätte fint skrivit och vilken härlig bild :)

Svar: tack så mycket!
Pauline Hurtig

19 Dixi Wonderland:

Vilken fin bild på er :D
Du är en av få mammabloggaren vars inlägg jag gillar. Du har bra bilder och bra texter. Jag har inget barnintresse what so ever men jag älskar att gå in här och läsa om er lilla familj :D Får en sån myskänsla :)

Svar: men gud tusen tusen tack!!
Pauline Hurtig

20 Frida G Svensson:

verkligen underbar text och till det fotot! Jag blir sås rörd! Den kärlek man känner för sitt barn är verkligen inte som någon annan kärlek.

Svar: aw tack snälla!
Pauline Hurtig

21 Kattis:

Så himla fin bild på er och texten var ju klockren!:)

Svar: tack!
Pauline Hurtig

22 Jessica Högberg:

Det är en riktigt fin textrad

23 Felicia:

så himla fin bild

Svar: tack!
Pauline Hurtig

24 Alice:

Älskar den texten 💓💓

Svar: jag med, så fin!
Pauline Hurtig

25 Johanna Utterberg:

Så vacker bild och den låten har jag på huvudet hela tiden numera :)

26 Amanda:

Skönt med ledighet<3

27 My:

Så fin bild :)

Svar: tack!
Pauline Hurtig

28 Amanda Sofi:

Å så fin bild!

Svar: tack snälla!
Pauline Hurtig

29 Bella:

Så fint inlägg!

Svar: tack så mycket
Pauline Hurtig

30 Hanna:

Super fin bild!

Svar: åh tack
Pauline Hurtig

31 Gabriella :

Åh såå himla fint!!

Svar: tack snälla
Pauline Hurtig

Kommentera här: