Loppis

Igår var det hertsödagen, då annordnas det en jättestor loppis där vi brukar sälja, lika så även detta år. Vi sålde verkligen jättebra. Så skönt att bli av med saker vi inte vill ha, många fina grejer som såg ut att hamna i fina hem, bla. känns skönt att de gör nytta istället för att slängas. Men vi gjorde även en heldel fynd, kanske inte så förvånande då jag ääälskar loppisar. Tänkte ta och visa er vad jag köpte:
 
Det första köpet gjorde jag och Theodor är även mitt favorit köp. Nämligen den underbart söta elefanten ovan. Den går, lyfter på svansen och låter. 20 kr gav vi för den.
 
Ett muminbowlingset för 30 kr.
 
En godnatt bok för 10 kr.
 
Skjorta och väst till Theodor i jul för 50 kr.
 
Vinterskor till Theodor för 50 kr.
 
Vinteroverall till Theodor för 50 kr.
 
Olof 10 kr.
 
En tavelram för 40 kr. Har en likadan sedan innan.
 
Jag avslutade även på elefanttemat och köpte dessa små elefantöron. Jag har sedan tidigare en som gett flera till men nu när vi ska flytta tänker jag att jag vill ha flera och jag älskar verkligen elefantöron. Båda för 50 kr.
 
SÅ NÖJD MED ALLA KÖP! ÄLSKAR LOPPISAR!

Kommentarer:

1 Netti Starby:

Vad kul att ni fick mycket sålt och vilka fina fynd du hittade! :-D Kramis

Svar: absolut :D
Pauline Hurtig

2 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Loppis är ett fantastiskt bra sätt att värna om miljön! :)

Svar: ja men verkligen, det känns bra!
Pauline Hurtig

3 Bella:

Elefanten är så söt!

Svar: ja visst är den :D
Pauline Hurtig

4 Amanda:

Så fina saker<3

Svar: tack! är väldigt nöjd!
Pauline Hurtig

5 Johanna Utterberg:

Vilka härliga fynd du gjorde, så fina! :D

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

6 Gabriella :

Såå fina saker!!

Svar: tack!
Pauline Hurtig

7 Norahsmamma:

Massa fina köp!!!

8 PhotoJelly:

Jag ÄLSKAR loppisar jag med! Så himla fina saker för nästan ingenting. Bra för plånboken och miljön :)

Svar: ja kanon bra!
Pauline Hurtig

9 Mirre Sweetwords:

Ohh så skönt det vore att sälja iväg en massa skulle verkligen behövas här med

10 Days by Johanna:

Härligt med loppis!

11 Amanda CL:

vilka fina saker! Elefanten va jätte söt! och snygg ram!

Svar: tack! ja eller hur :D
Pauline Hurtig

12 Amanda Lindstrand:

Många fina saker, elefanten var super söt!

Svar: eller hur :D
Pauline Hurtig

13 Sara Ekman:

Åh så söt elefant!!

Svar: visst är den :D
Pauline Hurtig

14 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

Åh härliga fynd :D. Kan tänka mig att Mumin var lite extra för dig också som samlar :)

Svar: ja :D hihi
Pauline Hurtig

15 Linda:

man kan hitta så mycket!

16 Jennifer:

Vilka fina fynd :D

Svar: tack!
Pauline Hurtig

17 MALIN:

Vilka fina fynd! Älskar att gå på loppis! Kram

18 ullie:

vilka härliga grejer ja älskar loppisar o man kan hitta för mindre pengar o bra saker

Svar: ja det är verkligen superbra!
Pauline Hurtig

19 Asylmamma:

Åh vad fina grejer du köpt! Min favorit är bowlingsettet med Mumin 😍

20 Anita:

Söta Elefantöron, dom sprider sig fort :D

Svar: ja älskar dom! har en som har gett 3 små!
Pauline Hurtig

21 Dixi Wonderland:

Va roligt att du fick sålt men även hittade en massa :D

22 Kattis:

Vilka härliga fynd! Så roligt med loppis!:D

23 Jeanette:

Vilka fina saker :) Älskar loppis, man hittar alltid något spännande

24 ajlimullersandvik.blogg.se:

muminbowlingsetet är underbart, skulle kunna köpa det åt mig själv ;) <3

Svar: hihi ja kul för oss med :D
Pauline Hurtig

25 Carolina Thoor:

Wow vilka underbara köp! :D

Sv; haha tack ska du ha :D

Svar: :D
Pauline Hurtig

26 Ida Lindborg ♡:

åh så sött!:)

27 Clara:

Åhh elefanten är ju bedårande 😍

Svar: visst är den :D
Pauline Hurtig

28 Eleonora Adriana ♥:

Så fina saker :)

Svar: tack!
Pauline Hurtig

Kommentera här: