Vårpromenad

Det är så härligt att det börjar våras, solen värmer, vår blommorna blommar och snön smälter. Jag är piggare än jag nånsin varit denna tiden och jag tror att det beror på att jag kan vara ute i solen så mycket. Jag promenerar ju ungefär 2 timmar om dagen med Theodor sovandes i vagnen och podd i öronen, så härligt! Jag lyssnar på P3 dokumentär, Den Friska Vargen, Therese och Zäta, Mordpodden och Fredagspodden.
Sittdelen är mycket uppskattad av Theodor och den funkar fint att sova i. Så mysigt, han älskar verkligen att sova i vagnen. Vilket är bra för både mor och son.
Okej, vi har mycket snö än, men de börjar bli barmark på de flesta vägar men på vissa är det enorma pölar eller snöslask.

Kommentarer:

1 Svärmor och farmor :

Så härligt att du kan vara ute och promenera så mycket 🤗

Svar: ja underbart!
Pauline Hurtig

2 Netti Starby:

Vilken underbar promenad ni hade och så himla mysigt! <3 Kramis

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

3 Mirre - Sweetwords:

Men oh så härligt och så härliga vårbilder till inlägget

Svar: tack!
Pauline Hurtig

4 Henrik Olsson:

Det är härligt och se våren nalkas, men visst kan det bli ordentligt kladdigt under en tid!

Vi fick knappt någon snö alls i vinter, så här har det i stort sett varit barmark hela tiden!

Svar: verkligen! vi har alltid massa snö, och jag älskar det på vintern men nu räcker det! :)
Pauline Hurtig

5 Amanda CL:

Älskar när våren tittar fram! Så fin mössa och kofta han har :)
Måste kolla gå in och läsa om Den friska vargen, och se vad det är för podd :)

kramar

Svar: ja så härligt! tack ): min mamma som har stickat! Ja gör det, de är Ida Warg och Viktor Frisk som har den :)
Pauline Hurtig

6 Johanna Utterberg:

Åh så härligt det ser ut, även om ni har lite snö kvar! ;)

7 Carolina Thoor:

Åh vad mysigt att ta sig ut på en vårpromenad. Det ska jag absolut ta och göra så fort jag blir frisk! :D

Sv; kul att du tyckte om inlägget!

Svar: ja det är så härligt att gå varje dag!
Pauline Hurtig

8 ajlimullersandvik.blogg.se:

Gud så ljuvligt det låter, verkligen!!!

Svar: det är det!! :)
Pauline Hurtig

9 Beatrice Jakobsson - Fotograf :

Vad skönt att snön smälter och att Theodor gillar sittdelen! :)

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

10 ♫♪ sandra:

men mys!

11 Days by Johanna:

Härlig promenad, så skönt när de sover bra i vagn. Det gjorde Hugo med, underlättar för en själv. Hugo kunde sova kvar länge så man fick gjort lite hemma medan han låg kvar ute och sov

Svar: verkligen! tyvärr bor vi på 3 våningen utan hiss, så att sova kvar i vagnen går inte :( men på sommaren när vi bor i sugen gör han det :)
Pauline Hurtig

12 Photo by E M E R E L L A:

Så härliga bilder :)

Svar: tack snälla!
Pauline Hurtig

13 Natalia:

Åh så härligt :D

14 Gabriella :

Åh såå härligt, underbara bilder!!

Svar: tack så mycket :)
Pauline Hurtig

15 Erika:

Men så härligt allting :)

16 Tilda Barkselius:

Underbart med en vårpromenad!

17 Ida Lindborg ♡:

Så mysigt!!

18 J:

Åh vad härligt!!

19 Linda:

Men wow så härligt!!!

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

20 Jessica Högberg:

Ser så mysigt ut!

21 Dixi Wonderland:

Idag har vi helt fantastiskt vårväder :D Så sjukt varmt ute!

Svar: vad härligt!
Pauline Hurtig

22 Anonym:

Så härligt!

Svar: ja :D vem?
Pauline Hurtig

Kommentera här: