Tillsammans

Om en månad går Jonas på pappaledighet, vi kommer då att vara hemma båda två till den 24 juli då jag börjar jobba. Jag bävar lite för att börja jobba, jag älskar mitt jobb och ser framemot det men ursh så jag kommer sakna Theodor alltså. Att vara hemma med honom är det bästa som finns! Men det känns bra att han ska ha få vara hemma med sin pappa till i januari, jag kommer jobba 80% och vara ledig en dag extra i veckan vilket känns toppen. Men nu ska jag bara njuta av tiden, tänk att få vara hemma tillsammans alla tre i över 2 månader, så mysigt!
 

Kommentarer:

1 Mirre - Sweetwords:

Oh mysigt att ni båda ska vara tillsammans att ni löser det så. Ja det är blandade känslor då man ska börja jobba, men då det är dags tyckte jag det var skönt att komma in i mina rutiner igen för man mår bra av dem, men jag & BQ var ju iofs inte hemma båda två, jag var ju hemma själv, då jag var lite "trött" på det, eller vad man ska säga, absolut inte trött på Bellis såklart inte, men det blir lite "ensamt" efter ett tag, för de flesta man umgås med jobbar ju så efter ett tag finns inte så mycket att göra, så tyckte jag i alla fall & då är ju barnet större med och det kändes som barnet krävde mer aktivitet och det var svårt att erbjuda och då behövdes det nya utmaningar även för dem

Svar: ja det känns underbart! jag har varit hemma själv fram till nu och älskar det! Men man måste ju börja jobba så småting om och att få vara alla 3 ett tag känns bara såååå underbart! Jag upplever det inte alls som du, men det är nog väldigt olika :)
Pauline Hurtig

2 Dixi Wonderland:

Mysigt att ni kommer vara tillsammans alla tre :D Glad Påsk.

Svar: ja :D åh tack!
Pauline Hurtig

3 Linda:

Åh, förstår att du längtar! <3

4 Johanna Utterberg:

Åh vad mysigt att ni delat upp det på så vis, då låter det ändå som ni får mycket tid tillsammans dessutom! :)

Svar: ja! underbart :) jag tycker det är viktigt att Jonas också får vara hemma med honom och att vara hemma alla 3 känns så fint och viktigt.
Pauline Hurtig

5 Alice Lindström:

Åh vad mysigt!

Svar: oja!
Pauline Hurtig

6 ajlimullersandvik.blogg.se:

omg, det blir ju underbart att vara hemma alla tre så länge :D :D

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

7 Netti Starby:

Vad mysigt att ni blir lediga tillsammans och vilken jättefin bild på er! <3 Kramis

Svar: verkligen! åh tack :)
Pauline Hurtig

8 frida christina:

Åh vilken underbar bild, och vad härligt att få spendera så mycket ledig tid tillsammans!

Svar: tack snälla :) oja!
Pauline Hurtig

9 Days by Johanna:

Härligt med pappaledigt och vara hemma alla tre. Erik var med hemma hela sommaren när Hugo var någon månad, mysigt, och perfekt med dubbeldagar :)

Svar: ja :D ja det var Jonas med men med semester + 10 dagar så 2 hela somarar tillsammans känns så underbart!
Pauline Hurtig

10 Fanny:

åh vad mysigt och kul ändå att ha ett bra jobb att se framemot!! <3

Svar: ja :)
Pauline Hurtig

11 MALIN:

Det kommer bli såååå bra ska du se! Kram

Svar: ja men jag kommer sakna honom de vet jag :)
Pauline Hurtig

12 Gabriella :

Åh så mysigt att vara lediga tillsammans!! :D

Svar: verkligen!
Pauline Hurtig

13 Beatrice Jakobsson - Fotograf :

Så mysigt att ni tre ska vara lediga tillsammans! :)

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

14 Boel:

Låter mysigt <3

15 Carolina Thoor:

Åh så mysigt. Ja, det kan jag förstå att du känner, men hoppas att det kommer att gå bra att börja jobba sedan om flera månader. Så njut ordentligt nu i 2 månader tillsammans :D

Sv; ja, det är jätte skönt :)

Svar: ja :D ja men först en hel månad till bara jag och Theodor, sen 2 månader alla 3 :D
Pauline Hurtig

16 Photo by E M E R E L L A:

Vad mysigt att vara alla tre :) Det kommer nog gå jätte bra att återgå till jobbet :)

Svar: oja! ja det tror jag men kommer sakna Theodor :(
Pauline Hurtig

17 Erika:

Vad mysigt att ha en massa tid tillsammans :)

Svar: verkligen!
Pauline Hurtig

18 Anita:

Fina ni <3

Svar: aw tack <3
Pauline Hurtig

19 Matilda Berlin:

Men åhh vad härligt det låter! Förstår att du kommer att sakna honom otroligt mycket!!

Svar: ja eller hur! jo :(
Pauline Hurtig

20 A M:

Åh vad mysigt du har att se fram emot!! <3
sv. Tack! :)

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

21 Amanda CL:

Fint foto!
Förstår att du kommer sakna honom <3

Svar: tack snälla! jo :( men det är ju ett bra tag kvar!
Pauline Hurtig

22 Henrik Olsson:

Njut av tiden tillsammans! :)

Svar: det ska jag verkligen!
Pauline Hurtig

23 Tuva Björnwall:

Så fin bild! <3

Svar: tack så mycket! :)
Pauline Hurtig

24 Katta:

Så mysigt! :)

Svar: ja :)
Pauline Hurtig

25 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

Åh förstår att det känns :). Men fin bild och ändå kul för er att få vara tillsammans ett tag :)

26 Mirre:

Jo jag älskade också att vara hemma med henne, men då hon böjade hos dagmamman kändes det som vi var redo för det båda två, trots att jag saknade henne redan då jag jobbat 5min =D

Svar: Ja det förstår jag :D
Pauline Hurtig

27 Amanda Jona [SPONTAN]:

Men åh så mysigt! :D

Svar: oja :D
Pauline Hurtig

Kommentera här: