April fools

April april på er! Jag har inte gjort någon tatuering. Jag skulle aldrig våga göra ett porträtt om det inte var typ Kat Von D som skulle göra den, har sett några skräckexempel. Men det verkar som att ni gick på det? Trodde inte att någon skulle göra det haha. Var det någon som anade att det var lur? Jag vill dock fortfarande göra en tatuering för Theodor men nöjer mig nog med namnet och kanske födelsedatumet. Så glad att mitt lur lyckades! Har någon av er lurat eller lurats idag? 

Igår gjorde jag det som jag så länge längtat efter! Något som bara mamma och Jonas viste om. Eller, jag har ju berättat för er att jag skulle vilja göra en tatuering för Theodor och de var det jag gjorde igår. Jag slog på stort och vågade mig på ett porträtt av honom på underarmen. Det är denna bild, där han bara har mössa på sig. Jag var lite nervös för resultatet men är verkligen såååå nöjd. Den är ännu inplastad men kommer såklart visa bättre bilder när den läkt. Jag är så glad att jag gjort den, nu bar jag honom alltid på armen.

Kommentarer:

1 Sara:

Men ååååh vad fint!

Svar: April April! :D
Pauline Hurtig

2 Mamma och mormor Yvonne :

Så fint ❤ man kan aldrig få för många bilder på honom

Svar: sant :D
Pauline Hurtig

3 Bella:

Men åh vad fint!

Svar: April April! :D
Pauline Hurtig

4 Netti Starby:

Men oj vad fint och jag ser fram emot att få se resultatet! <3 Kramis

Svar: April April! :D
Pauline Hurtig

5 Celine:

Men åh <3 Den är säkert jättefin!

Svar: April April! :D
Pauline Hurtig

6 ajlimullersandvik.blogg.se:

men åååh så fint med ett så kärleksfullt porträtt! Jag längtar efter att få se ^^

Svar: April April! :D
Pauline Hurtig

7 Johanna Utterberg:

Men åh så fint, så vackert att alltid bära med sig sitt barn på så sätt! <3

Svar: April April! :D
Pauline Hurtig

8 Days by Johanna:

Ska bli kul och se den sen!

Svar: April April! :D
Pauline Hurtig

9 Erika:

Ska bli himla kul att få se :)

Svar: April April! :D
Pauline Hurtig

10 Mirre:

Ohh längtar efter att få se =D

Svar: April April! :D
Pauline Hurtig

11 A M:

Åh vad fint!
sv: tack!
Kram

Svar: April April! :D
Pauline Hurtig

12 MALIN:

Men åååååh, vad fint! Ser framemot att se tatueringen! Kram

Svar: April April! :D
Pauline Hurtig

13 Netti Starby:

Haha så himla bra aprilskämt! <3 Kramis

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

14 Natalie Salazar:

hahahahaa va riktigt bra april skämt måste jag ju ändå säga :)

Svar: tack! hihi
Pauline Hurtig

15 Johanna Utterberg:

Men åhhhhhhh, den gick jag på! Enda skämtet jag gått på idag! XDXD Hahahhah..... Fan hatar den här dagen för tycker det är hemskt med alla påhitt bara för att jag är en sån trogen och lättlurad jävel, skulle aldrig kunna hitta på något själv! ;)

Svar: haha :D:D
Pauline Hurtig

16 Ida:

Haha klockrent aprilskämt ju... Jag gick på det, såg fram emot resultat! ;)

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

17 Gabriella :

HAHAHHA så roligt, har faktiskt inte blivit lurad idag men hade säkert gått på detta!!

Svar: :D
Pauline Hurtig

18 Amanda CL:

:P såg ju inte original inlägget men hade varit kul att se :)
Lurar typ aldrig folk :P

Svar: Det är samma bild bara text över och den överskriva texten i detta inlägget är det som tog då :)
Pauline Hurtig

19 J:

Haha älskar april april!

20 Linda:

Haha så kul!

Svar: :D
Pauline Hurtig

21 Ida:

Haha kul skämt ;D

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

22 Moa Kandelin:

Åh vad roligt :)

23 ajlimullersandvik.blogg.se:

Jag går alltid på alla lur, haha. Jag borde inte figurera bland bloggar eller tidningar eller folk under hela 1 april ;P

24 Jessica Högberg:

Ha ha, bra där!

Svar: tackar!
Pauline Hurtig

25 Dixi Wonderland:

Kul att många gick på det :)

Svar: haha ja
Pauline Hurtig

26 Days by Johanna:

åhhhh vilket bra skämt!!! haha

Svar: åh tack :D
Pauline Hurtig

27 Caroline:

Haha vad roligt!

Svar: :D
Pauline Hurtig

28 Mirre:

Hehe jag gick då på det =D

Svar: vad kul!
Pauline Hurtig

29 A M:

Haha jag gick ju på det där!! :P
sv: Ja det ska det bli!
Kram

Svar: :D
Pauline Hurtig

30 My:

Haha! Skulle inte heller våga göra ansikten med tanke på hur fel det kan bli!

31 LIL' BABUSTYLE - Chronic pain warrior:

Haha, härligt skämt! :D Jag lurade ingen, försökte inte ens. Och jag blev faktiskt inte lurad heller. Jag hade nog blivit det om jag kikat in här igår ;)

32 Henrik Olsson:

Jag missade detta, men är ändå alltid väldigt kritisk till allt jag läser den 1:a april :P

33 MALIN:

Haha men gud! Jag gick verkligen på det! Kram

Svar: så kul :D
Pauline Hurtig

34 Erika:

Jag tänkte väll.. haha. Kollar man på bilden ser det ju nämligen ut som en nalle eller något som någon har tatuerat ^^ Jag hade heller inte vågat tatuera ansikte :)

Svar: alltså det är ju min bild som jag gjort, om du klickar på länken så ser du vilken bild jag gjort av, är ju en där han har på sig en mössa med öron.
Pauline Hurtig

35 Boel:

Hahaha :D

Svar: :D
Pauline Hurtig

36 sandra:

haha åh bra skämt ju!

Svar: tackar!
Pauline Hurtig

Kommentera här: