Mina wish köp

För ett tag sedan tipsade Anna mig om sidan wish, jag har sett den men aldrig beställt något. Kvaliten kan vara sisådär ibland men de har så mycket kul och billiga grejer. Självklart beställde jag lite grejer till Theodor och alla var i fin kvailtet, i sömmar så kan behöva klippas bort tråd men annars jättefint! Jag tog 2 storlekar större än det jag ville ha och de ser ut att bli bra. Leveransen är rätt lång men jag fick alla mina saker innan beräknat ankomst datum. Är verkligen super nöjd och kommer nog göra en till beställning.
 
Harry Potter tshirt med texten "I Solemnly Swear That I'm Up to No Good" såå fin, 44 kr.
 
Grå romper med texten "mamas boy so what" så himla fin, mycket finare i verkligheten, helt kär i denna! 44 kr.
 
Harry Potter body med texten "waiting on my letter from hogwarts" Tycker denna är så sött! Dock så var den lite konstigt formad.. 36 kr
 
 Svarta hängslen och fluga 9 kr.
 
Långärmad haklapp med groda på 18 kr.
 
Gråa hänglsen och fluga 17 kr.
 

Kommentarer:

1 Jessica Högberg:

Älskar sist, ha ha

Svar: ja gulligt va? :D
Pauline Hurtig

2 Anita:

Haklappen var ju bara för söt :D

3 Corina:

Sv. Tack så mkt.
Gulligt inlägg.

4 corneliaeriksson.blogg.se:

Fina saker!

Svar: tack :)
Pauline Hurtig

5 Netti Starby:

Åh vilka jättesöta köp! <3 Kramis

Svar: tack snälla!
Pauline Hurtig

6 Johanna Utterberg:

Man kan verkligen fynda därifrån! :) Jättefina saker!!

Svar: ja verkligen! tack :D
Pauline Hurtig

7 LIL BABUSTYLE - Vem sa att man inte kan läsa tankar? :

Åh har också massor från Wish!

Svar: kul!
Pauline Hurtig

8 Amanda CL:

Väntar fortfarande på mitt Hogwarts brev ;)
vad söta grejer! Tycker haklappen med grodorna va sååå söt :D
kram

Svar: haha ja samma här :/ eller hur :D
Pauline Hurtig

9 Ida Lindborg ♡:

Så sött!!

10 Jennifer Queen:

Fint :D

11 MALIN:

Vilka härliga köp! Kram

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

12 Elin:

Men så fint!!

13 Celine:

Ah men Harry Potter kläderna <33333 Så söta!

Svar: ja :D :D :D
Pauline Hurtig

14 Alice Lindström:

Vad fina saker du hittade!

15 Anna/faster:

Åh vad fina saker! 😀 Älskar Harry Potter tröjan och bodyn! ❤️

Svar: tack :D ja men visst är de söta :D
Pauline Hurtig

16 Gabriella :

Jättefina saker!! 😃

17 Erika:

Men åh så fint! Har också sett alla Harry Potter-bodies men inte vågat beställa :)

Svar: eller hur :D enligt mina köp kan jag rekommendera det!
Pauline Hurtig

18 carolines:

Vill ha den första men i vuxen-storlek :D älskar Harry Potter!

Svar: jag tror det finns :)
Pauline Hurtig

19 Days by Johanna:

Så fina saker. Beställde med för första gången igår, så skall bli kul och se hur det är. Beställde dock bara till mig själv denna gången.

Svar: kul :D
Pauline Hurtig

20 Natalia:

Så roligt med nytt, har köpt lite själv som jag är riktigt nöjd med :D

22 Amanda Jona [SPONTAN]:

Alltså åh så söta grejer, älskar Harry Potter-sakerna lite extra mycket ;) Wish är ärligt talat en farlig app, vet inte hur många saker jag beställt därifrån ;)

Svar: ja :D haha förstår det ;) ja jag har redan spanat in nytt hihi :)
Pauline Hurtig

23 frida christina:

Men åh så otroligt söta!

Svar: :D
Pauline Hurtig

Kommentera här: