Lite egentid

Förra veckan jobbade Jonas från tidig morgon till sen kväll nästan varje dag. Det känns tråkigt att vi som bara sov tillsammans, men det är ju så där. Det gjorde ju även att jag var med Theodor hela hela tiden, inte för att det alls är jobbigt, han är ju så himla nöjd och glad. I lördags var jag och Theodor hos mamma på middag och då var hon med han så jag fick bada badkar, det var såå himla skönt. Idag är Jonas ledig så nu myser mina killarna själva så jag får en stund för mig själv. Även fast jag helst är med Theodor hela tiden så behövs lite egentid.
 

Kommentarer:

1 Carolina Thoor:

Det är du värd! Ja, det är jätte tråkigt då ens sambo arbetar sena kvällar och tidiga morgonar eller liknande. Då man sällan träffas, eller går om varandra. Men det fungerar och alltid finns det någon dag då båda är hemma eller så! :D

Sv; tack ska du ha! :)

Svar: tack! ja, det var bara förra veckan som han jobba så mycket :)
Pauline Hurtig

2 Netti Starby:

Vad härligt att du fick bada badkar och lite egen tid behövs ibland :-D Kram

Svar: ja det var skönt!
Pauline Hurtig

3 Ebba:

vad skönt!
svar: tack så mycket :) kram

4 natalia:

Härligt :D

Hoppas du får en jättebra kväll! Kramar <3

Svar: ja!
tack detsamma! kram
Pauline Hurtig

5 Celine:

Kan tänka mig att det var skönt att få bada!

Svar: det var det!
Pauline Hurtig

6 j:

Det är du värd! :)

Svar: aw tack
Pauline Hurtig

7 Sofie:

Hej Pauline!

Jag tänkte bara kommentera och säga att vi har en tävling på Babyshop nu där du kan vinna en Tripp Trapp till dig och en kompis :)

Det är superenkelt att delta men bidraget behöver vara inne senast på torsdag! Läs mer här: http://blog.babyshop.se/vinn-en-tripp-trapp-stokke/

Hoppas allt är bra med dig :)
Kram!

/Sofie på Babyshop

Svar: Hej! vad roligt, ska kolla in det :)
Pauline Hurtig

8 Ida:

Skönt med lite egentid :)

Veckans blogg tävling finns uppe på bloggen :)

Svar: oja :)
Pauline Hurtig

9 ♫♪ sandra:

mysigt!

10 Amanda Forsman:

Egentid är alltid skönt någon gång ibland :)

Svar: ja :)
Pauline Hurtig

11 Misstossequeen:

Mysigt med egentid 🌸

12 Fanny Edfast:

Så härligt med lite egentid! :D

13 N:

Härligt med egentid!

14 N a t h a l i e:

Ser såå mysigt ut! Underbart med egentid :)

15 MALIN:

Egentid är alltid välbehövt och skönt! Kram

16 Tilda Barkselius:

Tror att lite egentid kan vara otroligt viktigt ibland :)

Svar: jo det är ju det :)
Pauline Hurtig

17 Gabriella :

Härligt!!

18 Johanna Utterberg:

Mysigt med egentid ändå, det behövs det också även om jag förstår att mystid med den lilla är roligare! :)

Svar: jo, men jag sakna honom bara på den korta stunden, trots att han var i rummet intill haha :)
Pauline Hurtig

19 Emelie Andersson :

Så mysigt och även du behöver egentid ibland! :)

20 Henrik Olsson:

Vi behöver alla egentid då och då! :)

Svar: så är det!
Pauline Hurtig

21 Jeanette:

Förstår att det kan vara skönt med lite egentid ibland :)

22 sandra.:

Åh så mysigt,

23 Frida:

Ja det har hon verkligen! Ska bli kul att se alla bilder från när hon är ute och reser. Skönt med egentid, det måste man ha ibland

24 Susanna:

Så mysigt :)

25 Mallan:

Här jobbar sambon också väldigt långa dagar så det blir knappt man ser under de fem dagarna. En stund på kvällen och en kort stund på morgonen. Allt går dock :) Haha.

Svar: jo allt går så länge man vill :)
Pauline Hurtig

26 Amanda:

Åh vad härligt! Egentid behövs :)

27 Emely:

Vilken underbar bild! Ser så härligt ut! :)

Kommentera här: