Veckan som varit

I måndags var Jonas ledig och Anna kom hit. Vi pysslade på med lite allt möjligt. Åt middag med Anna och Johan.

I tisdags var jag och Theodor med mamma till storheden. Theodor sov gott och vi shoppade massor. Mamma köpte rosabandet åt mig och bullar som vi for hem till oss och åt.

I onsdags stod åter shopping med mamma på schemat och vi promenerade in till stan. Vi shoppade och åt kinabuffé. Så mysigt. På kvällen var vi barnvakt.

Natten till torsdag sov Theodor hela natten utan att vakna för mat, så duktig! Sedan for vi på stor och liten, kul som vanligt. Sedan for jag och Theodor till dansen för möte. Vi har börjat med manus till sagan och det är så kul! Var även kul att de fick träffa Theodor som gjorde succé som vanligt.

I fredags jobbade Jonas kväll så jag och Theodor hängde hos min mamma. Hade det mysigt, åt middag och såg idol.

I lördags vickade jag för små ballerinor. Jonas jobba så mamma var med Theodor i personalrummet under de 45 minuterna. Det gick jättebra, så roligt att få dansa och undervisa lite.

I Söndags jobbade Jonas bara någon timme, vi körde en heldag med bara mys.

Kommentarer:

1 Netti Starby:

Vad skönt att han har sovit hela natten och så mysigt ni har haft det :-D Kramis

Svar: ja :) han har hela tiden sovit hela nätterna, men brukar vilja äta 1-2 gånger :) oja! :D
Pauline Hurtig

2 Frida:

Ja riktigt härligt :9 låter som en bra vecka! Saknar kinamats buffeerna i Sverige faktiskt, så nice när man är riktigt hungrig

Svar: det var det! jasså vi har flera bara i Luleå :)
Pauline Hurtig

3 Alice Lindström:

Låter som mysiga dagar :)

Svar: det var det!
Pauline Hurtig

4 Ebba:

vilka mysiga dagar!
svar: ja verkligen :) kram

Svar: oja!
Pauline Hurtig

5 Ebba:

vilka mysiga dagar!
svar: ja verkligen :) kram

6 Corina:

fina bilder
ha en fin dag
from corinas.for.me

Svar: tack!
Pauline Hurtig

7 Ida:

Låter supermysigt :)

8 Celine:

Låter som en jättemysig vecka och så duktig han är som sovit hela natten!

Svar: verkligen! :)
Pauline Hurtig

9 Henrik Olsson:

Vad skönt att han sov en hel natt utan att vakna! :)

Svar: ja :) han sover ju alltid bra om nätterna men brukar vilja äta en gång :)
Pauline Hurtig

10 Dixi Wonderland:

Låter väldigt mysigt :D

11 Jasmine:

Mysiga bilder från veckan. :)

(Sent) Svar: Tack för att du uppmuntrar mig till att lämna blod.

Kram

Svar: tack :)
Pauline Hurtig

12 Jeanette:

Låter som att du har haft det riktigt bra :)

Svar: det har jag!
Pauline Hurtig

13 natalia:

Mysigt!

14 Mallan:

Men så mysigt och så fina bilder från veckan! :)

Svar: tack! :)
Pauline Hurtig

15 Tilda Barkselius:

Låter som ni haft en otroligt mysig vecka verkligen!

Svar: ja det hade vi :)
Pauline Hurtig

16 MALIN:

Vilken mysig vecka! Jag missade dessvärre kanelbullens dag... Kram

17 Erika:

Vilken härlig vecka du haft :)

18 Sara Ekman:

Mysigt :)

Svar: ja :)
Pauline Hurtig

19 Emelie Andersson:

Låter väldigt mysigt tycker jag! :)

Svar: det har det varit :)
Pauline Hurtig

20 Amanda:

Åh vad mysigt! :)

Svar: ja :)
Pauline Hurtig

21 LIL' BABUSTYLE - Chronic pain warrior:

Låter som en bra vecka!

Svar: det var de!
Pauline Hurtig

22 Photo by E M E R E L L A:

Men mumms för den där bullen! :D

Svar: haha ja :D
Pauline Hurtig

Kommentera här: