Libster Award

Jag blev nominerad av Gabriella att svara på dessa frågor.
1. Vad fastnar du för hos en blogg?
Välgjorda inlägg med fina bilder, snyggstil på bloggen.
2. Har du något mål med din blogg?
Nej det har jag väl inte, men det är ju kul att antalet besökare bara ökar.
3. Kan du beskriva din blogg med tre ord?
Oj vad svårt...typ.. vardag, bebis, mys?
4. Vilken är din högsta dröm?
Att jag och alla i min närhet får vara friska och lyckliga.
5. Vilken är din favorit årstid?
Jag tycker att alla har sin charm men gillar inte övergången höst-vinter.
6. Hur förbereder du dig inför hösten?
Mysiga tröjor och fyller på i teskåpet.
7. Vad var det roligaste som du gjorde i somras?
Fick barn. Helt underbart.
8. Hur mår du just nu?
Bara bra.
9. Hur ser din vecka ut hittills?
Mamma har varit ledig så jag och Theodor har shoppat med henne tisdag och onsdag.
10. Vad är det bästa som hänt det senaste dygnet?
Förutom mys med bebis som jag gör varje dag så har vi idag varit på babysång och roligt dansmöte.
11. Vilket färg består din garderob mest utav?
Det är nog svart..gillar att ha svart bas och typ en färgad kofta.
 
Bild som inte alls har med inlägget att göra men inlägg utan bild går ju inte och små Theodor fossingar funkar väl alltid?
 
Jag utmanar Nicole, Celine, Fanny, Ebba och Amanda att svara på dessa frågor:
 
1. Vilken butik handlar du helst kläder i?
2. Vem skulle spela rollen som dig om de gjordes en film om ditt liv?
3. Vilken högtid gillar du mest?
4. Vilka tvprogram följer du?
5. Favorit godis?
6. Vilken film skulle du vila vara med i?
7. Drömyrke?
8. Hur skulle du spendera 10 miljoner?
9. Favorit sätt att träna?
10. Om du inte fick heta ditt namn vad skulle du då vilja heta?
11. Drömresemål?

Kommentarer:

1 Johanna Utterberg:

Jättekul och läsa dina svar, jag har själv en sån här i utkast-arkivet att svara på :)

Svar: vad roligt att du tycker det! det är ju så roliga att svara på :)
Pauline Hurtig

2 MALIN:

Sååå kul att läsa dina svar :) Kram

Svar: vad roligt att du tycker det!
Pauline Hurtig

3 Netti Starby:

Kul läsning och jättesöt bild! :-D Kramis

Svar: vad roligt att höra, åh tack!
Pauline Hurtig

4 Alice Lindström:

Roligt att läsa :)

5 Celine:

Åh så kul! Tack för nomineringen! :D Ska göra den nästa gång jag bloggar!

Svar: vad roligt! ser framemot dina svar!
Pauline Hurtig

6 Gabriella :

Åh så roligt att läsa dina svar!! Kram

Svar: :D
Pauline Hurtig

7 Flisan:

sv: åhh tack :D <3

8 Tilda Barkselius:

Mysigt att både träffa din mamma och vara på babysång :)

Svar: oja!
Pauline Hurtig

9 Ida:

Kul o läsa :)

Svar: kul att du tycker det :)
Pauline Hurtig

10 Days%2525252520by%2525252520Johanna:

Kul och läsa!

Hugo mår bättre nu :)

Svar: tack!
vad härligt!
Pauline Hurtig

11 Erika:

Så kul att få läsa dina svar :)

Svar: kul att du tycker det!
Pauline Hurtig

12 natalia:

Kul att läsa :D

Svar: kul att höra :D
Pauline Hurtig

13 Henrik Olsson:

Hans små fossingar funkar alltid! :)

Svar: tänkte väl det ;D
Pauline Hurtig

14 Sara Ekman:

Kul lista :)

15 Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★:

Roligt att läsa :D

Svar: vad roligt att du tycker det!
Pauline Hurtig

16 Linda:

Vilken härlig läsning

Svar: kul att höra!
Pauline Hurtig

17 Dixi Wonderland:

Så mysigt att läsa. Du verkar vara en så fin person :D

Svar: vad roligt att höra, tack fina du!! <3
Pauline Hurtig

18 Anonym:

så roligt med dessa frågor :)

19 Sara:

så roligt med dessa frågor :)

Svar: ja :)
Pauline Hurtig

20 Jessica Högberg:

Svårslaget att få barn kan jag tänka

Svar: Haha oja!
Pauline Hurtig

Kommentera här: