Förra veckan

Ja då har ännu en vecka gått och Theodor är nu 14 veckor gammal. Det har inte blivit så mycket blogg men jag ska försöka bättra mig. Tänkte dra lite av vad vi gjorde under förra veckan som inte visats på bloggen.

Vi
Såg alla step up filmer.
Var på stor och liten.
Var till kyrkogården med en blomma.
Fick besök av Ellinor.
Var på biblioteket med föräldragruppen.
Blev bjudna på palt i Råneå.
Träffade mammas lilla kattunge Luna.
Var ute till stugan och gjort höst.
Bastade och åt middag hos min mamma.

 Slänger in denna gulliga instagram badbild från förra måndagen.

Kommentarer:

1 Emelie Andersson:

Åh vilken gullig bild! :)

Svar: visst är den :D
Pauline Hurtig

2 Amanda Jona [SPONTAN]:

Haha åh, sötnosen! Låter som att ni haft en härlig vecka :)

Svar: hihi :) verkligen!
Pauline Hurtig

3 Dixi Wonderland:

Men vilket leende :D

Svar: ja det är helt underbart!
Pauline Hurtig

4 Frida:

Tack :) Mysig vecka, och mysigt med en kisseunge! :)

5 Ebba:

vad mycket ni hunnit med! och så himla söt han är!
svar: ja supergott :) KRAM

Svar: ja verkligen! eller hur :)
Pauline Hurtig

6 Johanna Utterberg:

Vad mycket ni har hunnit med!! :) Sååå gullig!!

Svar: ja det blev rätt mycket ändå :) visst är han!
Pauline Hurtig

7 Henrik Olsson:

Ibland hinner man inte med bloggen, men sånt händer :)

Jättefin bild! :)

Svar: ja det är ju så :) tack!
Pauline Hurtig

8 Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★:

Åh så sött :D

Svar: :D
Pauline Hurtig

9 MALIN:

MEN ÅH, vilken underbar bild! Kram

Svar: eller hur :D
Pauline Hurtig

10 Alice:

SÅ otroligt gulllig!

Svar: visst är den!
Pauline Hurtig

11 Alice Lindström:

Men sötaste! fin bild!

Svar: hihi ja han är så söt!
Pauline Hurtig

12 Celine:

Låter som en jättemysig vecka! Och Theodor är ju en av de sötaste bebisarna jag någonsin sett! Så otroligt charmig <3

Svar: det var det. aw tusen tack!
Pauline Hurtig

13 Flisan:

sv: ja eller hur :D

åh så söt :D

Svar: visst är han :D
Pauline Hurtig

14 Tilda Barkselius:

Åh vad mysigt med alla step up filmer!

15 Gabriella :

Sötnosen!! Jag har nominerat dig i Liebster Award på min blogg :) kram

Svar: visst är han! åh vad roligt :)
Pauline Hurtig

16 Erika:

Vilken fin vecka :)

sv. ÅH, tack!

17 natalia:

Så söt!

18 Fanny Edfast:

Så gullig liten kille!! Tiden går verkligen fort! :D

19 LIL' BABUSTYLE - Chronic pain warrior:

Men sån sötnos!!

Låter som en bra vecka!

20 Sara Ekman:

Mys :)

21 Linda:

Åh vilken fin bild!

Svar: tack snälla!
Pauline Hurtig

22 ajlimullersandvik.blogg.se:

Jag älskar step up och jag älskar bibliotek :D Skulle kunna sitta där för evigt :D

Svar: ja dom är ju så bra :) ja jag med!
Pauline Hurtig

23 Lucy:

En fullspäckad vecka hade ni allt :D så söt <3

Svar: jovars :)
Pauline Hurtig

24 Sanna:

Åh vilken himla söt liten kille, så charmig :D

Svar: hihi eller hur :D
Pauline Hurtig

Kommentera här: