Arcus fyndmaknad

Idag stod arcus fyndmaknad på schemat och jag har sett framemot den här dagen länge. Älskar verkligen att gå på loppisar. Mamma for ut innan för att hålla plats i kön. Men när jag, Jonas och Theodor har åkt en bit så lägger vår bil av. Så irriterande, jag blev såå besviken. Men Jonas stanna och greja med bilen och jag ringde taxi. Så jag och Theodor for ut till Arcus och mötte upp mamma. Theodor somnade och sov skönt och länge i vagnen så jag och mamma shoppade massor. Loppisen är helt perfekt när man har små barn och jag hittade mycket fina kläder och grejer till Theodor, bara en grej till mig själv men det är väl så det ska vara. Dagen började så dåligt men blev såå bra, riktigt nöjd!
 

Kommentarer:

1 Netti Starby:

Vad tråkigt att det blev sådär med bilen men vad roligt att det blev en hel del shopping :-D Kramis

Svar: ja :( jo det blev lyckat tillslut!
Pauline Hurtig

2 sandra:

härliga fynd :)

Svar: oja!
Pauline Hurtig

3 Sarah:

fina bilder

Svar: tycker du? haha tack :)
Pauline Hurtig

4 Amanda Jona [SPONTAN]:

Härligt att ni kom fram till loppisen tillslut! :)

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

5 MALIN:

Vilka fina grejer! Kul med loppis :) Kram

Svar: tack! ja jätte :)
Pauline Hurtig

6 Henrik Olsson:

Hoppas inte att det var något allvarligare med bilen! :/

Det är i alla fall kul med loppis, för man kan fynda rejält mycket :)

Svar: ja vi får se vad verkstan säger imorgon..oja! :)
Pauline Hurtig

7 eva:

kul!!

Svar: verkligen!
Pauline Hurtig

8 Emma :

Massa fina fynd :D

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

9 Gabriella :

Åh så fina saker!!

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

10 ajlimullersandvik.blogg.se:

men neeej, avskyr biltrassel, så himla besvärligt :/

Svar: ja verkligen :(
Pauline Hurtig

11 Tilda Barkselius:

Vilken tur att ni kom fram ändå! :)

Svar: ja verkligen!
Pauline Hurtig

12 Natalia:

Tur ni kom fram! :)

Mycket fint ni hittade :D

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

13 Sara Ekman:

Vad kul! :)

Svar: ja!
Pauline Hurtig

14 Anonym:

fina fynd!

Svar: eller hur .) vem?
Pauline Hurtig

15 Therese Bjärstig:

Wow vilka fina fynd! Gillar muggen massor 👍🏻

Svar: eller hur :D
Pauline Hurtig

16 Alice Lindström:

Många fina saker ni hittade!

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

17 Daniella:

Så många fina saker du köpte :) Tråkigt med bilen dock :(

Svar: tack! ja :(
Pauline Hurtig

18 Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★:

Åh loppis älskar sånt :D. Tycker det är jättekul att gå runt och spana på :D

Svar: jag med :D
Pauline Hurtig

19 värderabilar.se:

Vad jobbigt det är när bilen bara lägger av så där!

Svar: jo men det gick bra iaf :D
Pauline Hurtig

Kommentera här: