Om vår första advent

 I Lördags var vi ju till haparanda och ett inlägg om det kommer. Men först tänkte jag berätta om igår, första advent. Jag hoppas ni hade en lika mysig dag som vi. Vi startade dagen med sovmorgon, Theodor vaknade upp i sin fina pepparkakpyjamas som jag lyckats få tag i begagnad. Tycker den är så himla söt! Jonas fixade mysfrukost och Theodor fick öppna sitt advents paket. I paketet låg årets julpyjamas från lindex med lussekatter, så fin! Eftersom julen är gjord för mys så är det ju perfekt med 2 mysiga julpyjamasar. Gav även mamma en advents present, en tekalender, hon blev jätteglad! Theodor fick en bablarna haklapp av mamma, superfin!

Kommentarer:

1 Netti Starby:

Vilken söt pyjamas och så mysigt ni har haft det :-D Kramis

Svar: ja visst är dom! oja!
Pauline Hurtig

2 Alice Lindström:

Men så söt! snyggaste outfiten!

Svar: :D
Pauline Hurtig

3 Jessica Högberg:

Så gullig! Vilken toppen advent! Jag jobbade julbord med strömavbrott och 9 grader... bror... Inte riktigt lika mysigt😨

Svar: verkligen! oj nä det lät inte lika mysigt
Pauline Hurtig

4 Natalia:

Alltså så fint! :)

5 Sara Ekman:

Mys :)

6 Emma Broberg :

Gud vilken söt pyjamas med lussekatter! Sådan vill jag nästa ha själv haha<3

Svar: eller hur :D finns bara upp till 128 tror jag ;)
Pauline Hurtig

7 MALIN:

Det låter som en perfekt första advent! Sååå fin pyjamas! Kram

Svar: ja :D visst är dom :)
Pauline Hurtig

8 Christina:

Åh så himla gullig :) Lät verkligen som en mysig första advent :)

9 Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★:

Åh så fina bilder och bodyn var söt :)

Svar: tack, det är dock pyjamaser :D
Pauline Hurtig

10 Lucy:

åh så mysigt och va söt han var i sin pyjamas ^^ lussekatt pyjamasen var också otroligt söt :)

Svar: oja! hihi eller hur :)
Pauline Hurtig

11 FrökenTV, bloggen om tv och film:

sööt

Svar: eller hur!
Pauline Hurtig

12 Sofia Werlin: mammalivet och hälsolivet :

Men så fin pyjamas :)

Svar: ja tycker båda är så fina :D
Pauline Hurtig

13 ajlimullersandvik.blogg.se:

verkligen superdupergulliga pyjamasar, skulle gärna ha en till mig själv också :D :D

Svar: ja visst är dom! :D
Pauline Hurtig

14 Liene Svärd:

Så fina pyjamas!

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

15 H:

Jättesöta pyjamasar, såna måste jag köpa till mitt syskonbarn <3

Svar: ja gör det! tyvärr finns inte pepparkaks i butik nu men lussebull finns på lindex :D
Pauline Hurtig

16 Erika:

Vilka fina pyjamaser :)

17 Amanda:

Åh vilken söt pyjamas 😍

18 Julia Johansson:

Men jag dör så söt pyjamas!!

Svar: vilken tänkte du på? :)
Pauline Hurtig

19 Gabriella :

Åh så gullig pyjamas!!

20 Tilda Barkselius:

Gud så söta bodys!!!

Svar: eller hur! är dock pyjamaser :D
Pauline Hurtig

21 Anita:

Men haha såå jäkla söt :D

Svar: eller hur! :D
Pauline Hurtig

22 Henrik Olsson:

Det där var ju bara för gulligt! :)

Svar: hihi :)
Pauline Hurtig

23 Frida:

Visst, och riktigt billiga nu med :) åååh vilken söt liten lussebullsdräkt! :)

Svar: visst är den! :)
Pauline Hurtig

Kommentera här: