🐣 Om min pĂ„sk 🐣

I pÄsk har jag varit helt ledig och det har varit sÄ skönt. Vi har legat i sÀngen lÀnge om mornarna och gosat med bebis i magen. Jag Ät vÄffellunch hos mamma pÄ vÄffeldagen och badade badkar med golden egg badbomb frÄn lush.
 
Fick pÄskliljor av mamma som nu stÄr pÄ köksbordet. PÄ pÄskafton for jag, Jonas och mamma ut till stugan och grillade korv, var jÀttehÀrligt i solen. Sedan bjöd mamma pÄ middag och pÄskcupcakes.
 
Jag har tagit det lungt och ritat i mina mĂ„larböcker och lekt med snapchat. Idag for vi lite spontant pĂ„ bio. Vi sĂ„g zootropolis som jag lĂ€ngtat efter att fĂ„ se. SĂ„ bra film, rolig, spĂ€nnande och massa söta djur. Älskade sengĂ„ngarna.
 
PĂ„skĂ€gget jag fick av Älskling. PĂ„skĂ€ggen som vi fick av mamma, och ett muminmamma Ă€gg som jag inte kunde motstĂ„ till mig sjĂ€lv.
 
Hoppas ni haft en underbar pÄsk!
 

Kommentarer:

1 Natalie Salazar:

ÄÄh sÄ mysiga bilder :)

Svar: tack snÀlla!
Pauline Hurtig

2 natalia:

JĂ€ttefina bilder!

Svar: tack sÄ mycket :)
Pauline Hurtig

3 Daniella:

Vilken mysig pÄsk du har haft :D

Svar: oja :D
Pauline Hurtig

4 Evahle - en blogg om psykisk hÀlsa:

Vad mysigt :)

Svar: verkligen :)
Pauline Hurtig

5 Madde / ★ Livet som mamma, lĂ€rare och doula i Dalarna ★:

Åh hĂ€rligt det lĂ„ter :D. JĂ€ttefina bilder verkligen :).

Svar: det har det varit, tack! :)
Pauline Hurtig

6 V I L M A L A ♔:

Vad mysigt ♡

7 Beatrice:

Åh, sĂ„ fina och mysiga bilder! LĂ„ter som att du haft en mysig pĂ„sk :D

Svar: tusen tack! det har jag :)
Pauline Hurtig

8 Bambi:

SÄ hÀrliga bilder och det lÄter som en underbar pÄsk :D

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

9 Viktoria Eriksson:

lÄter hÀrligt, sÄ fina bilder! :)

10 MALIN:

Vilken mysig pÄsk du verkar ha haft :) Kram

11 Henrietta Nylund:

JÀttehÀrliga bilder!

Svar: tack :)
Pauline Hurtig

12 Sarah:

Skönt o ha vart ledig :)

13 ♫â™Ș sandra:

lÄter som att du haft en hÀrlig pÄsk :)

Svar: det har jag verkligen :)
Pauline Hurtig

14 Netti Starby:

Vilken mysig pÄsk du har haft och jÀttefina bilder! Kram

Svar: ja :) tack snÀlla!
Pauline Hurtig

15 jessy:

Va mysigt :D

16 Marlene S.R:

mysigt!

17 Tuva Björnwall:

kul att se, och vilka mysiga bilder! :)

Svar: kul att du tycker det :) tack!
Pauline Hurtig

18 Beatrice Jakobsson - Fotograf :

LĂ„ter som en bra helg! :)

19 amanda:

Vad hÀrliga bilder!

20 coffeeandcupcake.blogg.se:

HĂ€rliga bilder :)

Svar: tackar!
Pauline Hurtig

21 Carolina Thoor:

LÄter som underbara dagar! Den dÀr filmen vill jag vÀldigt gÀrna se, lÀngtar! :D

Sv; javisst Àr han söt! :)

22 Emelie Andersson :

Ser vÀldigt mysigt ut tycker jag! :)

23 MADDISENJ.SE:

LÄt som en riktigt fint pĂ„sk! Jag har jobbat en del sĂ„ inte blivit sĂ„ jĂ€ttemycket pĂ„skfirande. Men gör inte sĂ„ mycket :p

24 ebba:

vilken mysig pÄsk!

svar: tack sÄ mycket :) KRAM

25 Ida Lindborg ♡:

Ă„h vad mysigt!

26 myrtillus.blogg.se:

vad hÀrligt det lÄter! ha en fin vecka nu :)

Svar: det var det! Ă„h tack detsamma :)
Pauline Hurtig

27 lucy:

Vilken mysig pÄskhelg :D

28 Johanna Utterberg:

LÄter som du har haft en supermysig pÄsk! :)

29 Erika:

Åh, lĂ„ter som en fantastisk helg :)

30 Henrik Olsson:

DÄ har ni ocksÄ fÄtt grillat! :)

Svar: jajjemÀn :)
Pauline Hurtig

31 Lurans.blogg.se:

Vilken hÀrlig pÄsk du har haft!

Svar: oja!
Pauline Hurtig

32 Sara:

HĂ€rligt :)

33 Caroline:

LÄter underbart! Och gott med vÄfflor! :) MÄnga Är sedan jag Ät det.

Svar: ja sÄ gott!
Pauline Hurtig

34 Tovan:

Vad mysigt det lÄter som du haft det! JÀttehÀrliga bilder! :D

Svar: det har jag! tack sÄ mycket :)
Pauline Hurtig

35 ISABELLA:

LÄter som ett par hÀrliga dagar!! :)

36 Days by Johanna:

LÄter som en hÀrlig pÄsk :)

37 jessy:

Vinnaren av mÄnadens blogg Àr nu uppe, kolla in om det blev du som vann! Kram
Om inte sÄ kommer det en ny chans redan imorgon om att bli nÀsta mÄnadens blogg.

Kommentera hÀr: