Examensbevis

Igår kom mitt examensbevis. Woop Woop. Fast jag egentligen redan tagit examen och är klar med allt så känns det så bra att ha papper på det så jag dansade runt lite här hemma. Alla kurser måste vara registrerade osv. och vi fick högsta betyg på examensarbetet och inget att revidera!! Jag har tagit två examen, en yrkes och en kandidat. Idag har jag fixat med papper som ska skickas in för att ansöka om legitimation och när den kommer så kommer det kännas ännu bättre. Och på måndag börjar jag jobba. Whoppidoo.
 
 

Kommentarer:

1 Henrik Olsson:

Härligt att få det på papper! :)

2 Sara Ekman:

Så härligt, grattis :D

3 Netti Starby:

Du är så himla duktig och stort grattis! Kram

Svar: tusen tack!
Pauline Hurtig

4 Linn Strömberg:

Åh vad härligt! <3

5 Henrietta Nylund:

Ååh vad kul, grattis!

6 Therese Bjärstig:

Grattis, bra jobbat! Skönt ni slapp revidera ex jobbet 👍

7 Lucy:

Det är verkligen något extra att ha det på papper :D jag ser fram emot när jag är klar med min utbildning :D

8 natalia:

Du är bäst <3

Svar: aw tack! <3
Pauline Hurtig

9 Alice Lindström:

Bra jobbat!

10 Ellen Gräntz:

Åh vad fint att ha det på papper!

11 Carolina Thoor:

Vad roligt att det beviset har kommit idag! :D

Sv; ja, det var jätte härligt att få lönen! :)

12 tess- mamma till Malin & Olivia:

Vilken härlig känsla! Att få det sådär svart på vitt. Ett stort grattis igen!

13 Jennifers.nu - Fotograf & mamma tack vare IVF:

Åh va kul :D grattis igen

Svar: ja :D tack!
Pauline Hurtig

14 Ida Lindborg ♡:

Grattis! Vilken känsla♥

15 N A T H A L I E :

Gud va kul, grattis tjejen! :) kram

Svar: oja! tack :)
Pauline Hurtig

16 Gabriella:

Åh så roligt, grattis!!

Svar: ja jätte! tack :)
Pauline Hurtig

17 MALIN:

Spännande!!!! Stort grattis igen :) Kram

18 Johanna Utterberg:

Vad kul, och roligt att du börjar jobba på måndag! :)

19 Tilda Barkselius:

Åh gud så kul, grattis!

20 Daniella:

Det är jätteroligt, grattis :D

21 Isabelle Olsson:

Men gud så duktig!! Stort grattis!

Svar: tack snälla :)
Pauline Hurtig

22 Anna:

Härligt att få det svart på vitt! Grym du är!

Svar: aw tack!
Pauline Hurtig

23 ebba:

de måste vara så skönt att ha de avklarat, grattis!
svar: ja verkligen :) ni får unna er ett riktigt ordentligt bubbelbadkar nu när du är gravid. kram

24 Amanda CL:

grattis :D

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

25 Skogsraah:

Vad roligt :D

26 Jenny Karlsson:

Vad kul, grattis :)

27 svärmor:

Vad snabbt du fick examensbeviset :-) - handläggninstiden brukar vara 6-8 veckor...Ha en fin dag så hoppas jag att vi ses imorgon <3

Svar: Jo :D läste att det för vårdpersonal skulle ta 1-2 veckor, men jag fick det efter två dagar :) det gör vi!
Pauline Hurtig

28 Sandra:

Det måste vara en sån underbart lättad känsla. Grattis!

29 Josefine:

Yay, grattis!! :D

30 Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★:

Så kul när man får sitt examensbevis minns känslan själv. Lika när jag fick legitimationen man blir så stolt :).

31 ♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥:

Så kul :D

32 Vanessa andersson:

GRATTIS!! :D

Svar: tack :)
Pauline Hurtig

33 Elsa:

Åh vad härligt, grattis :)

Kommentera här: