10 saker jag inte visste innan

Nu har jag ju varit mamma i drygt 2 månader, jag älskar det verkligen. Att få mysa, lära och uppleva denna glada kille är helt fantastiskt. Jag tänkte ta och lista lite saker jag inte viste innan Theodor kom till världen.
 
Att bebisar kan ha en så tydlig personlighet så tidigt.
Att de dräller så mycket vid amning.
Att bebisar visst kan sova om nätterna.
Att byta blöja kan vara superroligt.
Att jag skulle se tillbaka på förlossningen med glädje.
Att amningskudden skulle vara så bra.
Att jag skulle börja älska att se på dr Phil.
Att bebisar får smuts under naglarna.
Att så små barn kan vara busiga.
Att det går att få saker gjorda fast bebisen är vaken.

 

Kommentarer:

1 MALIN:

Väldigt kul att läsa igenom :) Han är så fin! Kram

Svar: vad roligt att du tycker det! visst är han :)
Pauline Hurtig

2 Amanda Forsman:

Kul att läsa igenom :)

3 natalia:

Åh gose! Hoppas du haft en underbar helg, kram!

Svar: :D tack detsamma!
Pauline Hurtig

4 natalia:

Åh gose! Hoppas du haft en underbar helg, kram!

5 Tilda Barkselius:

Kul att få höra vad som blev en överraskning för dig :)

6 Henrietta:

Åh vilket härligt inlägg!

7 Jeanette:

Vilket roligt inlägg :)

Svar: vad kul att du tycker det!
Pauline Hurtig

8 ajlimullersandvik.blogg.se:

åh, jag älskar också att se på Dr Phil, han är så duktig och så rolig!

Svar: jag gillade han verkligen inte, men nu älskar jag han haha!
Pauline Hurtig

9 Netti Starby:

Det är mycket som man inte vet innan man blir mamma :-D Kram

Svar: oja!
Pauline Hurtig

10 Johanna Utterberg:

Vad kul och läsa! Älskar Dr Phil, haha!! :)

11 ♫♪ sandra:

så gullig bild!

Svar: :D
Pauline Hurtig

12 Misstossequeen:

Så fin bild :)

Svar: tack!
Pauline Hurtig

13 Henrik Olsson:

Man lär sig alltid något nytt! :)

14 Dixi Wonderland:

Jag ser på Dr Phil varje dag mellan 10-12 xD

Svar: jag me :D fast det verkar ha slutat nu...
Pauline Hurtig

15 Caroline:

Haha så kul att läsa!

16 Frida:

Visst :) kul lista! :)

17 Släpp taget. följ flödet:

Häftigt :D Han är ju fööör söt!

Svar: :D
Pauline Hurtig

18 LIL' BABUSTYLE - Chronic pain warrior:

Vilken fin bild!

Svar: tack!
Pauline Hurtig

19 Gabriella :

Så roligt inlägg, underbar bild!!

Svar: tack snälla!
Pauline Hurtig

20 Caroline:

Men så söt!

Svar: visst är han!
Pauline Hurtig

21 my:

Så roligt :D

22 Kattis:

Roligt att det sällan är som man tror det ska vara!😛

23 VERONICA - fashionblog:

Även om jag inte har barn själv var det himla kul att få reda på detta!! :) Gosigt! Kram!

Svar: vad roligt att du tycker det :)
Pauline Hurtig

24 Erika:

Så roligt att du delar med dig :) Där är ju så mycket en inte vet!

25 Emelie Andersson :

Vilken otroligt härlig bild. Kul att också få ta del av lite punkter från vad du inte trodde innan :)

Svar: :D
Pauline Hurtig

26 Jasmine:

Vilket härligt inlägg! Er prins är verkligen bedårande.
Kram

Svar: tack så mycket!
Pauline Hurtig

27 Lucy:

Riktigt roligt att läsa <3

Svar: kul att du tycker det!
Pauline Hurtig

28 FannyFredrica - [Fotografering]:

Sååå söt!! Måste verkligen vara så mycket att lära sig den första tiden!

Svar: visst är han! :) verkligen.
Pauline Hurtig

29 Amanda:

Så kul att läsa :D Blev moster för lite mer än ett år sedan (min lillasyster som är 21 fick barn och vi bor tillsammans), har lärt mig så mycket som jag inte visste om barn :)

Svar: vad kul att du tycker det! åh vad roligt!
Pauline Hurtig

30 Veronica Möller:

Kul att få läsa. Så söt han är. :)

31 Anonym:

Shit vad många av dessa saker som också har gått i mina tankebanor 😆👍🏼

Svar: Vad roligt! ☺ vi måste ju ses någon dag
Pauline Hurtig

32 Ronja:

Shit vad många av dessa saker som har gått igenom mina tankebanor 😆👍🏼

Svar: Vad roligt!☺ Vi måste ju ses någon dag
Pauline Hurtig

33 Ronja:

Shit vad många av dessa saker som har gått igenom mina tankebanor 😆👍🏼

Svar: Vad roligt! ☺ vi måste ju ses någon dag
Pauline Hurtig

Kommentera här: