Fyra år som förlovade

Idag har jag och Jonas varit förlovade i 4 år. 4 fantastiska år och jag hoppas och tror på många fler. Jag har ju en reumatisk sjukdom och den har gjort att jag inte kunde få av ringen utan att blöta. Jag tog av ringen under slutet graviditeten och sedan kunde jag inte alls få på den. Jag har verkligen saknat att ha ringen och bestämmde mig för att få den utknackad. Men Jonas köpte istället en ny ring åt mig med en diamant i, så himla gulligt av honom. Den är så himla fin, han är så himla fin, jag är så himla lycklig.
 

Kommentarer:

1 Henrik Olsson:


Gulligt av honom att köpa en ny ring till dig :)

Svar: verkligen!
Pauline Hurtig

2 Netti Starby:

Åh vad gulligt av honom och grattis till eran 4 årsdag! Kram

Svar: oja! tack så mycket :)
Pauline Hurtig

3 ajlimullersandvik.blogg.se:

ska ni inte gifta er då? :)

Svar: det kanske blir någon gång :)
Pauline Hurtig

4 Alice Lindström:

Fint av honom, och så fin ring!

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

5 Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!:

grattis till er

Svar: tack!
Pauline Hurtig

6 Lina:

Gud så vackert!:D

Svar: tack snälla!
Pauline Hurtig

7 Gabriella :

Åh såå fint utav honom!!

Svar: ja verkligen!
Pauline Hurtig

8 Amanda Forsman:

Grattis till er :)

Svar: tack!
Pauline Hurtig

9 Amanda Forsman:

Grattis till er :)

10 natalia:

Grattis!

11 Jeanette:

Så fina ringar :)

Svar: tack så mycket!
Pauline Hurtig

12 Lucy:

Verkligen riktigt gulligt av honom och grattis ^^

Svar: eller hur! tack :)
Pauline Hurtig

13 Misstossequeen:

Grattis 😍❤️🌸

Svar: tack!
Pauline Hurtig

14 Caroline:

Åh, grattis till er!

Svar: tack snälla! :)
Pauline Hurtig

15 Sara Ekman:

Grattis på er dag :) Så fint av honom!

Svar: tack så mycket :) eller hur!
Pauline Hurtig

16 Ida - foto & häst:

men så fint! grattis till er :D

Svar: ja :D tack!
Pauline Hurtig

17 Svärmor:

Grattiskramar till er båda <3

Svar: tack så mycket <3
Pauline Hurtig

18 Prietha:

Grattis, Jonas låter verkligen som en dröm ju!

Svar: tack! ja det är han <3
Pauline Hurtig

19 Dixi Wonderland:

Stort grattis till er :D

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

20 Caroline:

åh! grattis till er=)

Svar: tack så mycket!
Pauline Hurtig

21 Frida:

Ja den är riktigt bra :) vad snällt av han, jättefin ring :)

Svar: eller hur!
Pauline Hurtig

22 linah:

kul!!

23 Celine:

Grattis till er!

Svar: tack :)
Pauline Hurtig

24 Kaffehörnan:

stort grattis

Svar: tack så mycket :)
Pauline Hurtig

25 Johanna Utterberg:

Men åh vad snällt, och grattis på er 4-åriga förlovningsdag! :)

Svar: verkligen! tack sälla
Pauline Hurtig

26 Sandra:

Men grattis! Va fint att han köpte en ny ring till dig!

Svar: tack! ja verkligen :)
Pauline Hurtig

27 Hanna Sahlqvist aka Hannavic:

Men åhhh grattiiiis <3

Många kramar från Hanna <3
www.hannavic.se

Svar: tack snälla!
Pauline Hurtig

28 Kattis:

STORT grattis till er och vad fint av honom att ge dig en ny ring!:)

Svar: tack så mycket!
Pauline Hurtig

29 sandra.:

Stort grattis :)

Svar: tack!
Pauline Hurtig

30 my:

Åh grattis :D

Svar: tack :)
Pauline Hurtig

31 Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★:

Åh stort grattis :)

Svar: tack snälla!
Pauline Hurtig

32 MALIN:

Kärlek är verkligen helt underbart :) Grattis till er! Kram

Svar: verkligen! tack snälla :)
Pauline Hurtig

33 Amanda CL:

grattis! :D

Svar: Tack!
Pauline Hurtig

34 Emelie Andersson :

Åh så fina ringer, det är ju likadana som oss fast jag har utan pärla :)

Svar: Vad roligt! Tycker dom är så fina :)
Pauline Hurtig

Kommentera här: