Ett år utan mormor

Idag är det ett årsedan mormor somnade in. Hon låg inne för rebensfrakturer och dålig saturation, jag var och hälsade på henne på dagen och hon mådde mycket bättre. På kvällen ringde dom och berättade att hon svalt en tablett fel och att de inte kunde rädda henne. Det känns som att det är jättelängesedan men det är väl för att det har hänt så mycket. Hon hade nog verkligen velat vara med på min examen, hon var så stolt och insatt i min utbildning. Och att få vara med och få barnbarnsbarn hade hon nog älskat, men hon sitter nog på ett moln tillsammans med morfar och ser ner på oss och ler. Jag saknar dom så♥
 

Kommentarer:

1 Dixi Wonderland:

Beklagar :( Förlora människor man älskar är det värsta som finns.

Svar: jo :(
Pauline Hurtig

2 MartinaOlsson:

hej! allt bra? :)

Svar: men seriöst, du ids inte ens läsa rubriken?
Pauline Hurtig

3 Sara Ekman:

<3

Svar: <3
Pauline Hurtig

4 ajlimullersandvik.blogg.se:

Så hemskt, och precis när hon mådde bättre..! Jag beklagar verkligen förlusten och ska tänka på dig när jag tänder ljusen ikväll :-*

Svar: aw tack snälla!
Pauline Hurtig

5 jessy:

stor kram <3

Svar: kram<3
Pauline Hurtig

6 natalia:

Massor med kramar<3

Svar: <3
Pauline Hurtig

7 Alice Lindström:

Styrkekramar!

Svar: <3
Pauline Hurtig

8 ♫♪ sandra:

<3
..men fan vad less jag blir på spam-kommentaren som ba "hej!allt bra?"

Svar: <3
ja sånna är alltid irriterande, men extra på sånna här inlägg...
Pauline Hurtig

9 Johanna Utterberg:

Styrkekram <3 Jag tror verkligen att hon sitter på ett moln och ler ner mot er.

Svar: <3
Pauline Hurtig

10 Amanda CL:

<3

Svar: <3
Pauline Hurtig

11 Amanda Forsman:

Styrkekramar till dig<3

Svar: <3
Pauline Hurtig

12 Erika:

Styrkekramar!

Svar: <3
Pauline Hurtig

13 Anita:

Kram!! <3

Svar: kram <3
Pauline Hurtig

14 Ebba:

<3

svar: ja de är så hemskt jobbigt, tur man bara får det ibland! kram

Svar: <3
Pauline Hurtig

15 Julia:

Kram <3

Svar: <3
Pauline Hurtig

16 sandra.:

Men gud så hemskt :( beklagar verkligen :/ RIP!!! <3

Svar: jo :( <3
Pauline Hurtig

17 MALIN:

Vad ont det gör att läsa detta.... Förlorade min morfar för snart fyra veckor sedan och jag förstår inte att det är sant. Det känns verkligen som en mardröm. Kram

Svar: ja det är hemskt, beklagar din sorg <3
Pauline Hurtig

18 coffeeandcupcake.blogg.se:

<3

Svar: <3
Pauline Hurtig

19 Ida:

<3

20 Amanda Jona [SPONTAN]:

Fantastiskt vackert skrivet, kram på dig! <3

Svar: tack <3
Pauline Hurtig

21 N:

Man förstår typ inte att det är sant fastän tider fortsätter springa förbi. Känns som det var nylien jag förlorade min farfar men det är nu flera år sedan.

Svar: ja det är märkligt...
Pauline Hurtig

22 N A T H A L I E :

Fina, massor med kramar <3

Svar: <3
Pauline Hurtig

Kommentera här: