Gårdagen i Happis

Jag och mamma har ju som tradition att åka till haparanda med en förening varje år. Lika så även detta år, och iår kunde även Jonas följa, så roligt! Vi började då med massa shopping på ikea, paus då jag åt brunch och Jonas och Mamma fika. 
 
 
Sedan fortsatte shoppingen och vi fyllde en vagn var iallafall. Älskar verkligen att gå på Ikea, så himla kul!
 
 
Sedan gick vi över till Torneå och efter det tillbaka till haparanda och de andra affärerna där tex. ittalaoutlet där jag köpte årets vintermuminmugg. 
 
 
I vanlig ordning bar det sedan iväg till Kukkolaforsen för julbord. Jonas och Mamma tyckte det var supergott, det är verkligen ett fint julbord men jag åt bara prinskorv och bröd. Dock hade dom det här underbara gotteskåpet.
 
 
Verkligen nöjd med vår lilla resa och allt vi fick med oss hem!
 

Kommentarer:

1 Sara, 21 och mamma:

Åh vad mysigt! Haparanda är ju fantastiskt! Kul att ni hade en bra dag!

2 Johanna Utterberg:

Vad mysigt! Älskar också Ikea! :)

3 Carolina Thoor:

Vad mysigt med en sådan tradition! Och vad roligt att fylla en hel Ikea vagn, älskar också att handla på Ikea hihi! Och muggen såg inte dum ut heller - jag skulle vilja ha en vintermugg jag med :D

Sv; ja, eos har bra läppbalsam. Din systerdotter, Nicole, tipsade om det så jag är nöjd! :)

Svar: ja verkligen! vi brukar fylla två haha :)
Pauline Hurtig

4 Netti Starby:

Åh jag älskar också Ikea och vad fin muggen är :-D Kram

5 Henrik Olsson:

IKEA var länge sen man besökte! :)

Sv: Ja, man saknar ord!! :(

6 Lucy:

Nej men vad roligt och va mysigt och det där gottaskåpet får ju gärna stå hemma hos mig haha

7 Lucy:

Nej men vad roligt och va mysigt och det där gottaskåpet får ju gärna stå hemma hos mig haha

Svar: haha ja känner samma!
Pauline Hurtig

8 anniepie:

Låter supertrevligt. :D Va roligt med godis i glasburkar. :)

Svar: ja så fint :)
Pauline Hurtig

9 Beatrice Jakobsson - Fotograf :

Vad mysigt med häng på Ikea! :)

10 frida:

Vilken mysig dag du verkar ha haft då! Vintermuggen i muminserien är bara för fin :D

11 Henrietta Nylund:

Ååh vad kul!

12 Jeanette:

Härligt det låter :)

13 Linn Strömberg:

Åh så mysigt! <3

14 Viktoria Eriksson:

Åh så mysigt och härligt, ser ut som fina saker ni fick med er hem! :)

15 LIL' BABUSTYLE - The truth is mine:

Mysigt! :)

16 Jennifers.nu - Fotograf & mamma tack vare IVF:

mysigt!

17 Erica:

Blev påmind nu om att det var alldeles för längesen jag var på IKEA. :)

18 johanna:

myys!

19 SofiaMaria:

Så roligt! :)

20 Josefine:

Mys!

21 sandra:

så fin muminmugg!

22 N A T H A L I E :

Åh va kul och vilken perfekt dag! :) kram

23 Malin Lindgren:

Gud så himla mysigt och kul att ni hittade så mycket att lägga i vagnen! :)

24 Lis Mari:

Jag älskar att gå på IKEA, jag längtar tills det kommer till Umeå i februari :D :D

sv: Tack för omtanken <33

Svar: det är ett underbart ställe! det förstår jag :)
Pauline Hurtig

25 natalia:

Vad roligt :D

26 ByJuliaP:

Jag har en sådan bulldog med!

27 Prietha:

Åh så rolig dag! Mumsig frukost också :D

28 coffeeandcupcake.blogg.se:

Låter supermysigt :)

29 Anita:

Myyys :D

30 Amanda:

ikea är verkligen superkul :D fin mugg du hittade :D ska äta julbord den 20:e :)

sv: ja :D

31 Anonym:

Ser super mysigt ut!

32 linah:

åh så mysigt!! <3

33 Daniella:

Verkade supermysigt :D

34 Selina:

Så mysigt!

35 ♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥:

Mysigt :)

36 Sara Ekman:

Trevligt! :)

37 Elin:

Härliga bilder =)

38 Ida Lindborg ♡:

åh vad mys, och vad gott med frukost!

39 Isabelle:

Men åh, så mysigt!! :-D

40 Therese Bjärstig:

Så fin muminmugg!!!! Gillar!

41 Caroline:

Va mysigt det låter! Och muggen var himla fin! :)

42 CAICAIS.BLOGG.SE~:

Så mysigt!

43 Ztinas - Motivation att följa dina drömmar:

Åh vad mysigt med frukost på ikea :)

Svar: absolut!
Pauline Hurtig

44 Christina:

Åh så mysigt :) Vintermuggen är så himla fin :)

Svar: ja men visst är den!
Pauline Hurtig

45 C A R O L I N E:

Åh vad härligt!

46 Isabella:

så härligt!

47 corneliaeriksson.blogg.se:

Härlig dag! Roligt med en ordentlig IKEA-shopping :)

Svar: verkligen! ja det blir ju så eftersom att vi har så långt till IKEA :)
Pauline Hurtig

48 Emma Grann Fotografi:

Vad mysigt!!

49 VERONICA - fashionblog:

Underbara bilder, ser så mysigt ut!! :) Vad härligt fina du!

50 Cecilia Johansson:

Melon är så himla gott! ;)

Svar: ja verkligen!
Pauline Hurtig

51 Beatrice Johansson:

Så mysigt:)
SV: ja, verkligen:) Kramisar

52 Amanda Jona [SPONTAN]:

Lät riktigt härligt :)

53 MALIN:

Vilken mysig tradition :) Ser himla mysigt och gott ut! Kram

Kommentera här: