Förkyld, migrän och Lucas födelsedag

Förra veckan blev jag förkyld, jag är hes, hostig, febrig och snuvig. Men jag kämpar på med jobbet ändå, vi är rätt ont om personal. Jag var nästan aldrig förkyld innan jag börja äta medicin för reumatismen men nu är jag de rätt ofta, den försämrar immunförsvaret. Så dåligt.
 
Igår fyllde våran underbara bamse pojke Lucas 8 år. Tänkte skriva det igår men under eftermiddagen och kvällen så fick jag migrän. Hujjaligen, hatar verkligen att ha migrän. Så något blogginlägg blev det inte.
  
Jag dricker massa koppar med te, bästa medicinen vid förkylning. Och visst är min tesil söt? Själva kulan är dessutom formad som en fisk.

Kommentarer:

1 Louise:

krya på dig finis!

Svar: tusen tack!
Pauline Hurtig

2 paulina:

vilken söt liten te-katt ;) älskar det där porslinet. krya på dig!

Svar: visst är den :D ja jag med, tack snälla!
Pauline Hurtig

3 Netti:

Vad tråkigt att medicinen försämrar immunförsvaret men te är aldrig fel! Snygg tekopp :-D

4 Netti:

Vad tråkigt att medicinen försämrar immunförsvaret men te är aldrig fel! Snygg tekopp :-D

Svar: jo :/ tack visst är den, älskar mon amie!
Pauline Hurtig

5 Isabelle:

Vad tråkigt med sjukdom :-( Krya på dig!!

Svar: jo :( tack snälla du!
Pauline Hurtig

6 Celine:

Krya på dig!

7 svärmor :

Kryapåkramar kommer här! 💜

Svar: tack snälla <3
Pauline Hurtig

8 Henrik Olsson:

Krya på dig, och grattis till honom! :)

9 shazi:

ser mysigt ut

10 Skogsraah ☾:

Uschdå. Krya på dig ordentligt!

Svar: jo :( tack snälla!
Pauline Hurtig

11 Jeanette:

Usch, migrän är verkligen hemskt! Hade faktiskt också migrän igår, varje gång jag får det tror jag att jag håller på att dö :p

Svar: jo det är så hemskt :(
Pauline Hurtig

12 Linn♡:

Krya på dig finaste du♡ Hoppas du mår bättre snart!

Svar: tack snälla du!
Pauline Hurtig

13 N:

Vad jobbigt.. krya på dig <3

14 Johanna Utterberg:

Krya på dig! Fin tesil!

Svar: tack! ja visst är den fin :)
Pauline Hurtig

15 Elin:

Krya på dig! :)

16 Alice:

Krya på dig!

Svar: tack så mycket!
Pauline Hurtig

17 Viktoria Eriksson:

Åh, så jobbigt! Krya på dig! :)

18 Sanna | Beauty & Design:

Men åh, krya på dig! :)

Svar: tack!
Pauline Hurtig

19 Boel:

Åh vad tråkigt :( krya på dig <3

Svar: tack snälla!
Pauline Hurtig

20 ♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥:

Hoppas du snart mår bättre!

Svar: tack är bara lite hostig nu :)
Pauline Hurtig

21 hjjonsson.blogg.se:

Krya på dig vännen!

Svar: tack snälla!
Pauline Hurtig

22 Louise - vitmossa:

Hoppas migränen och förkylningen släpper snart!

Svar: tack tack! ja migränen försvann under kvällen, men förkylningen håller i
Pauline Hurtig

23 Erica:

Krya på dig! <3

24 natalia:

Krya på dig!

Svar: tack!
Pauline Hurtig

25 thaipinnen:

vilken krigare du är som jobbar ändå!

Svar: å tack!
Pauline Hurtig

26 Therese Bjärstig:

Krya på!

Svar: tack!
Pauline Hurtig

27 http://siliiins.blogg.se:

Krya på dig!!

Svar: tack!
Pauline Hurtig

28 Amanda CL:

usch både migrän och förkylning inte kul alls :/ <3

Svar: nej :(
Pauline Hurtig

29 Ida Lindborg ♡:

usch men fyyy nää, krya på dig fina du!

Sv :Tack så mycket :)

Svar: jo :( tack så mycket! <3
Pauline Hurtig

30 Henrietta Nylund:

Ojdå, krya på dig!

Svar: tack snälla
Pauline Hurtig

31 LIL' BABUSTYLE - The truth is mine:

Grattis till honom!

Usch, jag HATAR migrän. Finns nästan ingenting värre!

Svar: :D
ja jag med, det är verkligen hemskt
Pauline Hurtig

32 Lydia Elstig:

Krya på dig!

Svar: tack!
Pauline Hurtig

Kommentera här: