Årets danssaga

Nu är manuset till årets danssaga (de små elevernas uppvisning) äntligen klar. Det är jag och en till som skrivit och  den är inspererad av filmen Maleficent som är en ny version av Törnrosa. Filmen är verkligen bra och vi är riktigt nöjda med sagan. Varje grupp i sagan får en "roll" eller "händelse" att visa och tillsammans blir det till en stor uppvinsing. Mina grupper ska vara intro i skogsriket, de ska då få vara olika figurer som bor i sagoriket, ex. blommor och troll, (snacka om att mina 4åringar kommer att vara söta!). Sedan har jag grupper som ska vara kärleksdansen och vingdans/final. Det är mycket jobb, men oj så roligt, är så peppad!
 

Kommentarer:

1 Linda [fotoblogg]:

Låter himla spännande! :)

2 Kajsa-Stina:

Åh så roligt! Låter jättespännande och det ska bli superkul att få ta del av föreställningen då jag hoppas du kommer skriva lite om den i bloggen hihi! :) Kramar <3

Svar: vad roligt att du vill det, det kommer jag nog a tt göra :) det var en som önskade att jag skulle filma den och det skulle vara väldigt roligt, hoppas jag kan fixa det :)
Pauline Hurtig

3 MADDISENJ.SE:

Tack tjejen. Vad spännande det lät!

4 ♫♪ sandra:

åh vad roligt. Maleficent är bra! :)

5 Ida - foto & häst:

åh låter väldigt roligt!! :D

6 ♀ THE REVOLT ♀:

Va roligt att du är en del av manusskrivandet! :D då är det extra spännande för dig ju! Tycker att temat är asbra! Bra idé!^^

Svar: oja! :) tack så mycket :)
Pauline Hurtig

7 Life of Johanna:

oh spännande! :)

8 Oslofru:

Ååå så häftigt!<3

9 linda:

vill se!:D

Svar: hihi :)
Pauline Hurtig

10 Christina:

Åh det låter ju hur kul som helst :D

11 Alice:

Åh vad roligt! och himla smart ide!

Svar: verkligen, å tack!
Pauline Hurtig

12 Ida Lindborg ♡:

åh så spännande! :D

13 Amanda CL:

åh gud vilka härliga bilder :D Älskar sagoväsen :)

Sv: Jag med:D

Svar: ja de är verkligen roligt att göra! :)
Pauline Hurtig

14 Henrietta Nylund ♥:

Ååh vad kul!

15 maja söderberg:

åh den filmen är så bra :)

16 vanja:

älskar den filmen :D

17 moniki.blogg.se:

Men gud så roligt! och den filmen är ju så bra :)
Sv: tack så mycket!!

18 Thea:

Har man kul är det värt allt slit!

Svar: absolut! :)
Pauline Hurtig

19 Sara:

Åh så roligt ! :) Lycka till med allt :)

Svar: oja! tack :)
Pauline Hurtig

20 marina:

sv. Vad roligt och bra träning. :)
Åh vilket bra tema! Skit bra film också! :)

Svar: visst är den, känns super kul!
Pauline Hurtig

21 Sara Ekman:

älskar den filmen :)

22 BEAUTYKEY.se - ny skönhetsportal:

Oj, vad kul!!

23 Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ:

nej men vad kul:) Kan inte någon film uppvisningen sedan så man får se:) Det vore jättekul.

Svar: vad roligt att du tycker det, skulle vara jätteroligt, hoppas jag kan fixa det :) Hela föreställningen blir dock en timma lång...
Pauline Hurtig

24 CAICAIS.BLOGG.SE~:

Gud så skojigt!!

25 Sarah:

Så duktiga ni e :)

26 rebeccafornstedt.blogg.se:

åh herregud.. fyraåringar, underbart :D

Svar: hihi ja, så himla söta! barnen som uppträder är från 4-12 år :)
Pauline Hurtig

27 || henrik olsson || mannen som kan prata om hundar ||:

Vad spännande! :)

28 Boel:

Åh vad spännande! Älskar Maleficent :D

Sv: Ja, inte kul menen :)

29 Viktoria Eriksson:

Så roligt! Lycka till ^^ Älskar den filmen!

Svar: oja, jag med! Tack snälla :)
Pauline Hurtig

30 Amanda Jona [SPONTAN]:

Låter spännande! :)

31 Nelly:

Vilket roligt tema - tror säkert att barnen kommer vara urgulliga! :3

Svar: tack, hihi, ja det tror jag med!
Pauline Hurtig

32 sara:

Åh vad kul! :)

33 Klara Andersson:

låter super kul!

34 Denise:

Låter riktigt roligt! :D

Svar: det är det :D
Pauline Hurtig

35 Tezzo:

Va roligt! Det blir säkert jättebra med tanke på att filmen är så bra!

Svar: ja det ska verkligen bli kul :) hoppas det!
Pauline Hurtig

36 Cassandra:

Grym blogg du har! :D kicka gärna in på min. Kramiis!

Svar: blev först jätte glad över din kommentar, men ser att du skrivit exakt samma ord på flera andra bloggar, så...det kändes inte så kul.
Pauline Hurtig

37 Linnea:

Vad spännande!

Kommentera här: