Tillbakablick på det gångna året. Del II

Juli, augusti och september härlig sommar är det då.
 
De här månaderna fick jag dela upp i två då det är 3 månader och ganska mycket som hänt. Vi hade cocktailparty i vårat lusthus, mycket lyckat och trevligt. Jag åt frukost på flotten och såg alla nya Johan Falk filmerna. VI åkte på en dagsutfykt till vackra storforsen, vi var till hägnan och hälsade på djuren, jag dansade i solnedgången. Vi var på pubkväll i hamnen på pirattema, jag var Jackie Sparrow. Jag var på afterwork med de andra T5:orna som jobbat på röntgen i sommar. Vi var till prästholm och fiskade kräfter med massa vänner och jag och Jonas for till stockholm där bla. besökte lemurerna på skansen. Min fina mormor gick bort och vi hade begravning. Katten Nelson kom och hälsade på och jag fick min första glossybox. Vi såg vackert norrsken och jag fick en fjäril som landade i min hand. Jag och Jonas såg insidan ut på bio, vi flyttade hem från stugan och jag opererade min vänstra häl. Vi gick upp mitt i natten och kollade på den blodröda supermånen, så häftigt!
 
men oktober och november och december är så grå
 
Den rosa månaden började och jag tog en selfie för rosa bandet. Jag och Jonas firade 6 år tillsammas, vi fick besök av valpen Uma och hade halloweenfest. Min storasyster med familj kom upp och vi åt middag tillsammans, lite senare kom min systerdotter Nicole upp som jag inte träffat på länge. Jag hade sista inneveckan med skolan och åt middag med klassen. Vi firade Elises födelsedag, jag bjöd mamma på hotellfrukost och vi for till haparande för att shoppa på bla. ikea och äta i kukkolaforsen. December berättar jag inte något om för det har ju just varit.
 Ja då har vi gått igenom hela året. Tycker det är så roligt att gå igenom och minnas vad som hänt.

Kommentarer:

1 Sara:

Jag håller med om att det är roligt att gå igenom året såhär i slutet, det har hänt så mycket som man helt har glömt! Men själv är ju lite för trött och stressad för att göra en egen..:/

2 Sara, 21 och mamma:

Himla kul att du går igenom året!

3 Sara, 21 och mamma:

Himla kul att du går igenom året!

4 Celine:

Tycker själv det är så kul att göra såna här!

5 Henrik Olsson:

Det är alltid kul att gå tillbaka och se hur året varit! :)

Svar: ja verkligen :)
Pauline Hurtig

6 Sara Ekman:

Härligt! :)

7 tess- mamma till Malin & Olivia:

Oh vilket fint år! Känns alltid så otroligt bra att blicka tillbaka!

8 Daniella:

Det är väldigt roligt att gå tillbaka och se allt man har gjort under ett år :D

9 Lucy:

Så roligt att kolla tillbaka på året :D

10 paulina:

tänk ändå. Vad mycket som man hinner göra på ett år. Även om det går så snabbt...

11 Liborius:

Åh man kan ju se norrsken ikväll men det är alldeles för mulet här i Varberg:(

Svar: vad synd..vi såg inget här heller men vi brukar ju få se lite dådå :)
Pauline Hurtig

12 Tilda Barkselius:

Mysigt att gå igenom gamla minnen, låter himla härligt alltihop :)

13 MALIN:

Jättekul med en tillbakablick! Du verkar ha gjort en hel del! Kram

14 Ellen Gräntz:

Gillar också att gå igenom året, man återupptäcker så många små detaljer man nästan hade glömt :)

Svar: ja men exakt! :)
Pauline Hurtig

15 coffeeandcupcake.blogg.se:

Mycket hinner man med :)
Gott Nytt År! :D

Svar: ja verkligen!
Pauline Hurtig

16 Netti Starby:

Kul läsning och jag önskar dig gott nytt år! Kram

Svar: kul att höra! tack detsamma :)
Pauline Hurtig

17 Erica:

Och jag som missade den blodröda supermånen. :3

Svar: vad synd :(
Pauline Hurtig

18 N A T H A L I E :

Vilken härlig tillbakablick, vilket bra år! :) kram

19 Ztinas - Motivation att följa dina drömmar:

Superhärliga bilder :)

Svar: tack snälla!
Pauline Hurtig

20 Ida Lindborg ♡:

åh vad roligt och se och läsa :D ♡

21 anniepiie:

hotellfrulle är aldrig fel. :)

22 Alice:

Älskar tb inlägg!

23 Henrietta Nylund:

så kul att läsa! :)

Svar: vad roligt att du tycker det! :)
Pauline Hurtig

24 Jennifers.nu - Fotograf & mamma tack vare IVF:

ja det är verkligen roligt att gå igenom året :) man glömmer så mycket som har hänt

25 Carolina Thoor:

Låter som fantastiska månader, speciellt Juli, augusti och september! :D

Sv; tack ska du ha! :D

26 Anna:

Kul att ha och se tillbaka på :)

27 LIL' BABUSTYLE - The truth is mine:

Oj, du har rätt. Det var en hel del som hänt. :) Gott nytt år fina du!

Svar: haha jo :) tack detsamma!
Pauline Hurtig

28 Anonym:

Så fina bilder!

Svar: tack! vem? :)
Pauline Hurtig

29 ♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥:

Härliga bilder :) Gott nytt år!

Svar: tack! detsamma :)
Pauline Hurtig

30 Boel:

Himla fina bilder :D
Hoppas du får ett fantastisk 2016!

Svar: tack :) åh tack detsamma!
Pauline Hurtig

Kommentera här: