Tillbakablick på det gångna året. Del I

Januari börjar året februari kommer näst
 
Ja, då var det dags för en tillbakablick från årets som gått och vi börjar i Januari och Februari. Vi firade in det nya året och jag började fylla i dagboken som jag fick av Jonas. Jag köpte en ny kamera och gick kalla poddpromenader. Jag drackmassor med te och gick runt i mumintröjan som mamma gjort. Jag pluggade med Rebecka, firade alla hjärtansdag med Jonas på Clarion med hotellfrukost följt av spa. Och så opererade jag min högra häl.
 
Mars april har knopp i håret
 
Ja knopp i håret vet jag inte. Här uppe i norr ligger då ett tjockt snötäcke kvar i mars och april. Men då började jag äntligen kunna använda foten ordentligt, jag åt frukost i sängen, firade Jonas födelsedag. Virkade mitt första par tofflor till mig själv. Var på praktik och på middag där vi var utklädda till påskkärringar, rockade sockarna, firade valborg och såg en ren på vägen ut till kilholmen.
 
Maj och Juni blommor mest

I maj stod mycket dans på schemat då både de små och stora barnen hade uppvisningar. En lärare blev sjuk och jag vickade så jag hade samanlagt 11 klasser. Jag såg den söta lilla sälungen som låg i norrhamn. Jonas for ner till mellansel en sista sväng och jag åt marängswiss och ritade. Jag åt frukost på balkongen, hade tenta och fick en inflammerad visdomstand som drogs ut. Vi flyttade ut till stugan och jag fyllde år. Jag började jobba på röntgen. Vi firade midsommarafton och mammas födelsedag.
 
Tror vi stoppar där så det inte blir så långt inlägg så kommer resten av året i ett senare inlägg.

Kommentarer:

1 Henrietta Nylund ♥:

Härligt med tillbakablickar på året!

2 MALIN:

Jättekul med en tillbakablick! Det ska jag också försöka hinna göra :) Kram

Svar: ja det är ju så kul att gå igenom vad man faktiskt gjort :)
Pauline Hurtig

3 Sara, 21 och mamma:

Åh vad kul att läsa!

Svar: vad kul att du tycker det :)
Pauline Hurtig

4 N A T H A L I E :

Kul med en tillbaka blick :) Underbara bilder, kram!

5 Viktoria Eriksson:

Kul med en tillbakablick, verkar ha varit att bra år ändå :) kramar

6 Carolina Thoor:

Roligt att läsa hur ditt år har varit. Ser fram emot att få läsa om hur resten av ditt år blev! :D

Sv; tack ska du ha! :)

Svar: vad roligt att höra! del 2 finns uppe nu :)
Pauline Hurtig

7 Amanda:

vilka töa tofflor :D


Svar: hihi ja dom blev bra :)
Pauline Hurtig

8 sarah:

åh tack =) fina bilder

9 Linn Strömberg:

Roligt att se :D

10 Ztinas - Motivation att följa dina drömmar:

Detta är ju så intressant att läsa :)

11 Emma Engström:

Åh vilken mysig början av året det lät som att du haft! :D Kram

12 Alice:

Älskar tillbakablickar!

13 Sara Ekman:

Kul med tillbakablick :)

14 LIL' BABUSTYLE - The truth is mine:

Så många fina bilder! Låter som du hade en bra början på året! :)

15 Netti Starby:

Vad roligt med tillbakablickar och jättefina bilder :-D Kram

Svar: tack snälla!
Pauline Hurtig

16 Daniella:

Roligt att se, älskar att bilderna går i samma färgskala :D

Svar: åh tack så mycket! det blir ju så roligt annars tycker jag
Pauline Hurtig

17 coffeeandcupcake.blogg.se:

Så härliga bilder :)

Svar: tack!
Pauline Hurtig

18 Lucy:

Så härligt med tillbaka blickar på året :D kommer också göra en :)

19 Jeanette:

Roligt att läsa och vilka fina bilder :)

Svar: kul att göra! tack :)
Pauline Hurtig

20 Therese Bjärstig:

Första halvan var ju fylld av mysiga å bra stunder! :-)

21 Tilda Barkselius:

Så kul att se vad du gjort under året :)

22 ♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥:

Kul att läsa :)

23 Caroline:

Härlig början på året med andra ord :)

24 Anita:

Härligt!!

25 VERONICA - fashionblog:

Gud så roligt inlägg! :) Underbart!

Svar: kul att du tycker det :)
Pauline Hurtig

26 natalia:

Kul att läsa :D

27 Christina:

Vilken fin tillbakablick :)

28 Erica:

Låter som att du har haft det i stort sett bra! :)

29 Isabelle:

Men vad kul med en resumé!! :-D

30 Henrik Olsson:

Tänk vad snabbt ett år har gått!! :)

31 Celine:

Åh men sälen <33 hade nästan glömt bort den haha! Så söt ju!

Svar: ja den var ju helt galet söt!
Pauline Hurtig

32 Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★:

Åh så mysigt inlägg :). Kul att se lite av ditt år :).

Svar: kul att höra!
Pauline Hurtig

33 linah:

vilket härligt inlägg! fina bilder:D

Svar: tack :)
Pauline Hurtig

34 Ida Lindborg ♡:

vad roligt o se och läsa! :D

SV: Tack hihi, vad roligt och höra! :')
Hihi ja jag och min mamma kämpade ganska mycket med den, men tillslut satt hon still där några sekunder så fick till en bra bild! :D

35 Jennifers.nu - Fotograf & mamma tack vare IVF:

verkar vara en bra start på året minus operationen :)

36 paulina:

så mysigt att titta tillbaka. täk vad snabbt ett år går !

37 MADDISENJ.SE:

Kul att kolla tillbaka på året

38 Liborius:

Fin tillbakablick :)

39 corneliaeriksson.blogg.se:

Roligt att se tillbaka! :)

40 Clara:

Vilken härlig start på förra året?

41 MATILDA:

så kul att se tillbaka :D

42 Amanda Jona [SPONTAN]:

Kul att få se! :)

43 Boel:

Jätte kul att läsa :D

Kommentera här: