Idag är det dansensdag!

Jag älskar verkligen att dansa, det är så himla underbart. Dels för min egen skull, jag får ut så himla mycket känslor när jag dansar. Men även som lärare, det är så otroligt roligt att få lära ut dans och se hur eleverna utvecklas. Pga. operationen av min fot har jag fått avstå från lektionerna där jag själv är elev. Jag har i vanliga fall 5 klasser där jag lär ut. Mest i balett och barndans, men även street, jazz och modernt. Nu när en danslärare blivit sjuk så har jag fått ta över 4 st balettklasser. Så nu har jag 9 st grupper och det väldigt mycket jobb eftersom det snart är uppvisning, men så roligt! Jag är så himla glad att jag har dansen, och att jag hittade de så tidigt, dansen får mig att må bra och ger mig så otroligt mycket.
 
Bilderna är fotade av Anna.
 

Kommentarer:

1 purposes.blogg.se:

Oj, det var inte få grupper alltså! Men lycka till och stressa inte ihjäl dig ^^ Fina bilder!:D Och visste inte att du lärde ut jazz och street och det, haha va kul xD

Svar: nej det blev lite väl mycket faktiskt, tur att jag tycker att det är roligt ;) tack snälla!
Pauline Hurtig

2 Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ:

Alltså dessa bilder är helt otroligt fina. Önskar att jag kunde dansa och hade sådan kropp!

Svar: åhw tack snälla du!
Pauline Hurtig

3 ebba:

jag som hatar dans haha!

svar: ja de känns rätt skönt att vara lite brun ;)
kram

Svar: what :o
Pauline Hurtig

4 SaraNavjord.se:

Åh vilka fina bilder! Dans är ju underbart! :)

Svar: tack snälla! ja verkligen
Pauline Hurtig

5 ISA:

men åh, är du dansare!? verkar så himla kul!! alltid velat dansa men är för stel. haha :(

Svar: jajjemensan :) då är det extra bra att träna dans :)
Pauline Hurtig

6 Alice:

åh så fina bilder!

7 Maja:

ååh, vad roligt med en dansdag!

8 Netti:

Vad roligt att du fick ta några lektioner och dans är verkligen roligt :-D

Svar: haha ja det är jättekul men det blev lite väl mycket känner jag, jag är den läraren som har mest klasser...ja det är det verkligen! :)
Pauline Hurtig

9 Henrietta Nylund:

Åh dansa är så kul! Så härliga bilder :)

10 Sara Ekman:

Härligt :)

11 Emma Grann Fotografi:

Så fint! :) och dans som är så kul!

12 Anna:

Dans är Jag dansade mycket när jag var liten, balett och hip hop. Men nu på senare år blir det bara dans när man går ut på klubben, och det händer ju inte alltför ofta ;)

13 natalia:

Åh vad kul :D

14 Anonym:

Så fina bilder :D

Svar: tack snälla!
Pauline Hurtig

15 Amanda Jona [SPONTAN]:

Verkligen så underbara bilder på dig :)

Svar: å tack så mycket!
Pauline Hurtig

16 Sanne-Madeleine Håkansson:

jätte fina bilder :D

17 lucydee:

Riktigt fina bilder !

18 Johanna Utterberg:

Vad roligt med ett sånt intresse! Jättefina bilder! :)

Svar: ja verkligen, och så underbart att få betalt för något en brinner så mycket för :) tack!
Pauline Hurtig

19 Ida Lindborg ♡:

Vad roligt! söta bilder :)

Sv: Tack så mycket:)

20 Kattis:

Härliga bilder verkligen och vad härligt att brinna för något på det sättet som du verkar brinna för dansen!:)

Svar: tack :) ja det är underbart!
Pauline Hurtig

21 Life of Johanna:

Så fina bilder

Ja men det låter väl sunt och byta eller så om man känner patienten, det skall kännas bra för alla parter.

22 Celine:

Gud så härligt och så underbara bilder!

Svar: tack snälla!
Pauline Hurtig

23 Klara Andersson:

men ååå så underbara bilder!

Svar: aw tack!
Pauline Hurtig

24 Kimmey:

Fina bilder :)

25 Linn♡:

åhhhh vad underbart fina bilder!
Hoppas du haft en bra dag:)

Svar: tack så mycket :)det hade jag, hoppas du hade det med :)
Pauline Hurtig

26 Christina:

Åh vad kul och spännande det låter :) Så fina bilder :)

27 Amanda:

Vad kul att dansa :D

28 LIENE:

Det är så vackert <3

29 S A N N A ♥:

Dansa är så kul!

30 Stina:

sv; Tack! Det gick riktigt bra :)
Hoppas din onsdag har varit fantastisk !!

31 Aschmanda:

ååååh älskar ballett, det är så fint! Kan du inte lägga upp dansklipp när du dansar! Älskar inspiration från andras stilar! <3

Svar: ja det är det verkligen! hmm..filmar som aldrig, tycker de verkar så jobbigt, och hur jag ska få ut det på internet sen...men här: https://www.youtube.com/watch?v=S9puNRYbndM finns en film från en tävling vi var med i, dock är det inte balett men det är jag iaf ;)
Pauline Hurtig

32 Josefine:

Fina bilder!

33 Linnea - fotoblogg:

Härliga bilder och dans är verkligen kul! :)

sv: Det var det verkligen! :)

34 Helen:

vad roligt för dej, duktig du är:) å fina bilder..

Svar: tack snälla :)
Pauline Hurtig

35 Rolf:

Det var rejäla bensträckare. Väldigt vackra bilder!

Svar: nog kan jag mer än det där nog ;) tusen tack!
Pauline Hurtig

36 Lydia Elstig:

Vad roligt!

37 Isabelle Olsson:

Otroligt vackra bilder! Dans är så himla fint tycker jag :-D

Svar: å tack snälla :)
Pauline Hurtig

38 Elin:

Otroligt vackert!

39 Sara:

Åh så fina bilder ! Jag känner exakt det du beskriver ! Finns verkligen inget bättre än dans ! :) <3

Svar: tack :) dans är underbart <3
Pauline Hurtig

40 Boel:

Gud så häftigt :D Underbara bilder!

Sv: Ja det är ju det haha! Låter mysigt :)

41 moniki.blogg.se:

så fina!

Kommentera här: