Men Oktober och November och December är så grå

Då har vi kommit fram till den sista delen av min årsresumé och jag kan bara konstatera att det har varit ett jättebra år!
 
 I oktober gjorde jag klart min praktik på mamografin och fick rosabandet rosor av mamma. Jag åkte på en förkylning, drack massor med te och höstmyste. Jag och Jonas reste till London där vi firade våra fem år tillsammans. Där gjorde vi massa roligt och mysigt, var en fantastiskresa. Vi letade lägenhet och jag gick ut på 6veckorspraktiken på slätröntgen.
 
I november var jag på den stora fyndmarknaden där jag bla. fyndade en gammal skrivmasking. Jag gick modevisning, jag var både patient och praktikat på sjukhuset och det togs beslut att mina fötter ska opereras (vet fortfarande inte när). Vi vann budgivningen och köpte en underbar trea på örnset.
 
December pågår ju fortfarande så jag kör bara en snabb genomgång av vad som hänt. Jag och Jonas har blivit sambos påriktigt i vår alldeles egna lägenhet, annars har jag varit på praktien eller på dansen. Samt gjort massa mysigheter som december erbjuder.
 
 
Och i övermorgon, då välkomnar vi in det nya året, 2015.
 

Kommentarer:

1 lucydee:

Ditt år verkar ändå varit bra :D

Svar: oja!
Pauline Hurtig

2 Sara Ekman:

Härligt att året varit bra :)

3 Maja ♥:

Härliga bilder!

- Ja, det var jättekul :)

4 OLIVIA:

så fina bilder :D'

sv: taack :D
kram♥

Svar: tack :)
Pauline Hurtig

5 ♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥:

Härliga bilder. :)

6 ♀ THE REVOLT ♀:

Vad härligt att du tycker året varit bra ^^ För mig har det varit rejäla upp- och nedgångar :o

7 sara:

Gud vad fort tiden går!

8 Christina:

Åh så himla mysigt årsslut :)

9 milina.blogg.se:

nice :)

10 Kajsa-Stina:

Det är så kul att läsa och ta del av ditt år då det varit så fint på alla sätt och vis vilket glädjer mig mycket :) Så kul att du och din pojkvän hållit ihop i 5 hela år också! Ni är så gulliga tillsammans och jag önskar er all lycka framöver också<3

Svar: å tack snälla fina du! :)
Pauline Hurtig

11 linah:

asså tiden går sååå fort

Svar: verkligen!
Pauline Hurtig

12 Ida Lindborg ♡:

åh så roligt med London och 5 år! *.*

Sv: Tack så hemskt mycket! :D kram

Svar: hihi ja :D
Pauline Hurtig

13 Kattis:

Vad härligt att du haft ett sånt bra år!:)

sv: Ja det blir så gnistrande och ljust!:)

14 maja söderberg:

härligt! :)

15 Josefine Johansson:

ditt år har ju vart rätt awesome! (Y)

Svar: absolut!
Pauline Hurtig

16 Henrietta Nylund:

Åh vad kul med årsresume! Funderar på att också göra en sådan imorgon :)

Svar: ja det är som roligt att gå igenom vad man gjort egentligen :)
Pauline Hurtig

17 Släpp taget. följ flödet:

Låter helt fantastiskt! Förutom att du varit på sjukhus kanske.. Men stort grattis till lägenheten! :D

18 Therese Bjärstig:

Ja nog har ditt 2014 varit bra, å önskar dig ett ännu bättre 2015 <3

Svar: tack detsamma!
Pauline Hurtig

19 Sara:

Riktigt bra månader :)

20 Amanda Jona [SPONTAN]:

Är verkligen så glad för er skull att ni blivit sambos :)

Svar: å tack :)
Pauline Hurtig

21 F R I D A ▴:

gud vad roligt med egen lägenhet!! låter som du haft ett bra år :)

Svar: ja jätte :) absolut!
Pauline Hurtig

22 Amanda♥:

Så kul att det varit bra!

23 || henrik olsson || mannen som kan prata om hundar ||:

Ja, det är verkligen gråa månader!

24 Julia Müller-Sandvik:

hoppas dina fötter blir OK!

sv: tack så mycket, himla gullig julklapp tyckte jag ^^

Svar: tack! hoppas jag med :)
Pauline Hurtig

25 Emelie:

Vad roligt att ni har blivit sambos! :) Väldigt fina och härliga bilder! :)

Svar: ja! tack :)
Pauline Hurtig

26 Anonym:

så fina bilder! praktik är roligt :D

27 Ingrid:

Bra års resume! Hoppas du får ett bra år som kommer! :)

Svar: tack så mycket :)
Pauline Hurtig

28 nicolinda.blogg.se:

Wow, vilket superår!! Vad glad jag blir av att höra att du har haft ett sånt händelserikt och spännande år. Grattis till er lägenhet och till dina färdiga praktikveckor, grattis till allt :D

SVAR: Hej Pauline! Åh tack, vad fint av dig :) ♡

Svar: absolut, åt tack snälla :D
Pauline Hurtig

Kommentera här: