Fyra från igår

Började dagen med en lugn och skön frukost, satte sedan igång med plugg i form av föreläsning, hemuppgift, rapportmöte och research. Efter ett tag kom jag på att jag faktiskt inte kunde göra något mer på skolfronten och tog en spontantripp till storheden. Där köpte jag bla. en bok om en cancersjuk småbarns pappa. For sedan hem igen, och lite senare bar det iväg till stan för att träffa Ellinor för lite catch upp över en kvällsfika på uni:k. Sedan var det dansdags, även mina stora tjejer börja kännas uppvisningsredo, tur det då uppvisningen är nästa helg! Idag är det dansens dag så grattis alla dansare!

Kommentarer:

1 frida christina:

Så fina bilder!

Svar: tack! :)
Pauline Hurtig

2 Sara Ekman:

kul :)

Svar: ja :)
Pauline Hurtig

3 Matilda Wikblom:

mums med celsius!

Svar: oja!
Pauline Hurtig

4 Vera:

Vad härligt med en lugn start på morgonen, kan verkligen göra en hel dag tycker jag!

Svar: ja :)
Pauline Hurtig

5 ADARAS Blogazine:

Härligt start på dagen :D

Svar: ja :)
Pauline Hurtig

6 Anonym:

ha en bra dag :)

Svar: tack detsamma!
Pauline Hurtig

7 Micaela Åhman:

Vilken skön dag du hade! :) Ska dansa runt överallt hela dagen då

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

8 kaffehörnan:

Inte dåliga 4, du gör de bra

Svar: tackar!
Pauline Hurtig

9 Madeleine:

så mys med fika!

Svar: ja verkligen :)
Pauline Hurtig

10 sara:

Lät som en bra dag :)

Svar: absolut :)
Pauline Hurtig

11 Maja:

Låter som en bra dag!

Svar: jo det var det :)
Pauline Hurtig

12 Anonym:

Celsius! :D älskar dom

Svar: ja jag med! vem?
Pauline Hurtig

13 frida:

men tack så mycket!! du får supergärna skriva sen om boken var bra. är det lite som kristian gidlunds bok? kram

Svar: ja det ska jag göra, jag vet inte riktigt har inte hunnit börja men jag skulle tro det.
Pauline Hurtig

14 Linda [fotoblogg]:

Det är så härligt när man faktiskt inte har något mer att göra skolmässigt! :)

Svar: ja men verkligen!
Pauline Hurtig

15 Maja ♥:

- Jag tycker också det, annars hittar man bara citat som säger motsatsen eller som kan vara lätta att ta motsatsen på och sånna bilder vill jag inte ha för mycket av i min blogg, för man ska inte känna sig tvingad att träna om man inte vill :)

Svar: ja men precis, så bra!
Pauline Hurtig

16 Nathalie Tegelstam:

- åh tack fina du för tipset! Verkligen :)
kramar

Svar: kul att du gilla det
Pauline Hurtig

17 Anita:

Trevlig dag <3

Svar: tack detsamma!
Pauline Hurtig

18 VERONICA - modeblogg:

Låter riktigt härligt, och superfina bilder ska du veta! :) Som alltid! Ha en toppen kväll och hoppas din dag vart grym, kramkram.

Svar: tack snälla fina du!
Pauline Hurtig

19 Emma Broberg :

ser mysigt ut!! ha en bra kväll, kram. <3

Svar: det var det :)
Pauline Hurtig

20 Olympia Thurfjell:

Hej!
Just nu så har jag veckans blogg på min blogg, gå gärna in och delta. http://lympan.blogg.se/2014/april/veckans-blogg.html

Svar: kul :)
Pauline Hurtig

21 Life of Johanna:

Lät som en trevlig dag :)

Svar: japp :)
Pauline Hurtig

22 Henrik Olsson:

Du bjuder som alltid härliga och inspirerande bilder :)

Svar: men oj tack snälla!
Pauline Hurtig

23 Agnes Eriksson:

Låter som en bra dag, fina bilder!
sv: haha ja verkligen... kram

Svar: ja, tack :)
Pauline Hurtig

24 Ida och Amanda:

Trevligt!

Svar: absolut!
Pauline Hurtig

25 Olivia Magnusson:

Åh va härligt,hoppas allt pluggandet gick fint!

sv: åh tack :D
kram♡

Svar: jadå :)
Pauline Hurtig

26 Isa:

skoj:)

Sv: tack fina du:)

Svar: japp!
Pauline Hurtig

27 Robyn:

Låter som en bra morgon!
Hoppas du får en fin valborg!
/R

Svar: jodå :) nja tyvärr
Pauline Hurtig

28 Jessica:

ser ut som en bra dag! :)

Svar: det var det :)
Pauline Hurtig

29 Maolion:

Mysiga bilder :)

Svar: tack :)
Pauline Hurtig

30 maja söderberg:

kul, fina bilder :)

Svar: ja, tack :)
Pauline Hurtig

31 MADDISENJ.SE:

Ha en fin valborg!

Svar: :)
Pauline Hurtig

32 Johanna - A dream as a model ♥:

du är duktig med pluggandet! :)

Svar: tack snälla
Pauline Hurtig

Kommentera här: