året som gått

1. Gjorde du något i år som du aldrig har gjort förut?
jodå, det har jag.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Japp, inte varit på sjukhuset nå (för min skull)

3. Fick någon du känner barn?
Nej

4. Dog någon som stod dig nära?
Nope :D

5. Vilka länder besökte du?
Sverige och Finland

6. Är det något du saknade 2011 som du vill ha 2012?
en balklänning? Haha nä inget jag kommer på

7. Vilket datum kommer du alltid att minnas från 2011?
18 okt, 7 september ehm…

8. Vad är det bästa som hänt dig under året som gått?
oj, jag vet inte

9. Vilket var ditt största misstag?
kommer inte på något

10. Vilket var ditt bästa inköp?
haha jag vet faktiskt inte.

11. Vad spenderade du mest pengar på?
känns inte som jag köpt nå..inte mycket av något i alla fall.

12. Vad gjorde dig riktigt glad?
att jag och Jonas for till Askersund

13. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nej!

14. Något du vill ska hända 2012?

Stockholms resan med Jonas, student osv.

15. Mådde du bättre eller sämre under 2011 än vad du gjort tidigare år?
bättre tror jag.

16. Finns det något du önskar att du lagt mer tid på?
känns som jag fördelat tiden ganska bra

17. Finns det något du önskar att du lagt mindre tid på?
typ oroa mig å så

18. Hur var din julafton?
den var bra, lite tråkigt att vi är så få, jag mamma och mormor

19. Blev du kär?
har varit det några år nu ;)

20. Vilket program har varit det bästa på tv?
House

21. Hatar du någon som du inte hatade förut?
haha nej

22. Vilken var den bästa boken du läst under året?
varför gråter inte Emma

23. Vilken var din största musikaliska upptäckt?
Daniel Lemma, Nicke Borg

24. Önskade du dig något som du fick?
Jo, fick väl det mesta jag ville ha

25. Önskade du dig något som du inte fick?
haha ja, men mamma har bara glömt å ge mig

26. Vilken var årets bästa film?
The Stig Helmer Story, Trassel

27. Vad gjorde du på din födelsedag?
firade med familj

28. Vilka var de bästa människorna som du träffade?
mina nära å kära

29. Hur skulle du beskriva din klädstil?
Flickigt tror jag, med en edge, men har faktiskt börja ha mer jeans!

30. Vad fick dig att må bra?
Min familj

31. Vilken kändis var du mest sugen på?
haha Joakim Nätterqvist som vanligt

32. Vem saknade du?
Pappa

33. Vilken var din bästa månad?
vet inte…alla har väl haft sina fördelar å nackdelar


senare kommer en liten bildbomb från året

Kommentera här: