weird day

på religionen idag skrev min lärare ordet död på tavlan. Jag kände redan då att det skulle bli jobbigt och försökte hålla emot. Jag är ju ganska bra på att prata om det ändå. men sen frågade hon oss om vi hade någon närastående som dött. utch! det gick bara inte tårarna sprutade och jag kände bara sån frustration

jag och pappa (min min är ju för charmig...)
läste gamla blogg inlägg på monsterna (min gamla blogg) igår. Och hittade den 17/8-09 att jag skrivit; snart kommer pappa, snart kommer pappa! Nårga inlägg senare den 30/8-09 skrev jag att vi fått jobbiga nyheter. pappa hade fått ett datum. 6 månader. Det blev vara 2 veckor, men det var nog lika bra, jobbigt att leva i väntan. Jag saknar dig pappa, hoppas du känner det♥

Kommentarer:

1 Lena:

Kramar till dej vännen <3

2 Anna:

Föll just en tår för dig Pauline. Kram.

3 Pauline:

tack vad gulliga ni är <3 kram

4 Mathilda:

Kan säga att jag föll också en tår för dig!

Kram sysslingen <3

Kommentera här: