blod svett och tårar

Precis kommit hem från skolan. Då vi lyssnade på debatt av politiker. Haha typ kul, en blev sur och börja kaxa mot de andra. Sen hade vi dans då vi visade upp våra egen koreograferade solon. Det gick bra och var jätte kul att se varandras. Min var till Taylor Swift Your not sorry. Och handla om en kille som fått veta att hans tjej vart otrogen. Blod svett och tårar blev de, inga mängder. Jag började blöda på foten och Ronja var så söt och sa att min dans var så fin att hon nästan började gråta. 
Vi hade också massage- bra så vi får lära oss hur muskler går och används. Är redan bortskämd med att få massage av min underbara pojkvän :*
 
Från de ena till det andra- jag vill ha en spindel! Kolla, e dem inte söta?

Kommentarer:

1 Jonas:

Supersöta.

2 Pauline:

haha jag vet vad du tkr älsk :*

Kommentera här: