det sista av 2010

hur har mitt 2010 varit då? hmmm...
Hur har året 2010 varit för dig? - kanonis
Bättre än förra året? - påvissa sätt, andra inte
Har du träffat några nya vänner? - jorå
Isåfall vilka? - fina männsikor
Någonting du aldrig kommer glömma 2010? - mycket
Har du flyttat under år 2010? - nope
Vuxit under 2010? - inte på längden iallafall

KÄRLEK

Hur har din kärlek varit 2010? - underbar
Har du varit kär? - oerhört :*
Har du sagt jag älskar dig till någon? - ja
Har någon sagt jag älskar dig till dig? - ja
Har du haft ett hemligt förhållande? - icke i år, haha!

SORG
Har någon i din närhet tagit självmord? - tackolov inte
Har någon i din närhet dött? - inte nära
Saknat mest iår? - Pappa
Har du gråtit mer i år än förra? - i mängd, nej. Gånger, ja.

PERSONLIGT

Har du gjort någonting du ångrar? - tror inte det..
Har gjort något du är riktigt stolt över? - jo
Har du skämt ut dig? - hehe nej, sånt gör inte jag :]
Brutigt något? - en tå...bannat ont!
Har du ljugit för en vän? - vita isåfall

SKOLAN&FRITIDEN

Vilken skola går du på? - Lärkan!
Har någon varit elak mot dig på skolan? - det tror jag inte
Har du gjort något framsteg? - tror de
Har du haft alla rätt på ett prov? - jo

VÄNSKAP

Har du träffat nya vänner? - ja
Har du många killkompisar? - tillräckligt
Har du förlorat en vän? - nej
Har du fått tillbaka kontaktet med en gammal vän? - inte dirket
Har du gått bakom ryggen på en vän? - nej


Kommentera här: